darian, średnio dwa razy w roku podróżuję w wagonie sypialnym na bilecie kupionym za pośrednictwem e-IC i zawsze jest dostępna opcja zapisania na dysku w formacie *.pdf
Ja kupowałem kuszetkę w zeszłym tygodniu przez e-IC i niestety nie było opcji zapisz natomiast tydzień wczesniej kupowalem 2 bilety na EIC i opcja zapisz była widoczna . Dlatego przy okazji reklamacji zapytałem się w COK Intercity na Dworcu Centralnym ( a jest to punkt wyznaczony do zwrotow i reklamacji biletow zakupionych przez e-IC) i tam potwierdzono mi że sypialne,kuszetki i miedzynarodowe należy wydrukować i dlatego nie ma opcji "zapisz" . Nie wiem może coś zmienili ostatnio .
darian, bardzo dziwne... Poza tym zawsze możesz sobie wygenerować pdf-a na co najmniej trzy różne sposoby:
1. instalujesz np: PDFCreator i "drukujesz" bilet do... pliku PDF
2. "drukujesz" bilet office'ową "drukarką" Microsoft Office Document Image Writer do pliku obrazu TIFF i go później drukujesz albo edytujesz i zmieniasz na PDF
3. po zalogowaniu się do e-IC przechodzisz do sekcji "Moje bilety", włączasz podgląd biletu i PrtScr robisz zrzut ekranu do Paint'a; dalsze postępowanie jw.
Na połączenia międzynarodowe zawsze trzeba było drukować, a w kuszetkach i sypialnych trzeba mieć w formie papierowej pewnie z uwagi na problemy powstające, gdy steward nie ma czytnika. Zapewne partacze z PIC-u nie zdołali przez ostatnie półtora roku (co najmniej!) kupić kilkunastu ostatnich brakujących czytników...
Dzięki aanniiaa za te "sposoby" na utworzenie elektronicznej wersji biletu.
Kupowałem znów bilet na kuszetkę i znów nie było opcji zapisz . A ponieważ było to dla kogoś z rodziny i musiałem to wysłać e-mailem to skorzystałem własnie z PDF Creatora
Cześć. Mam kilka pytań odnośnie zakupu biletu w internetowym systemie e-IC:
1. W jakiej formie otrzymuje się bilet, zakupiony przez internet? Czy drukuje się wersję elektroniczną w domu, czy IC przysyła je listem poleconym na podany adres?
2. Czy z takim biletem nie ma problemów podczas kontroli? Czy wszyscy konduktorzy mają odpowiednie urządzenia do weryfikacji takiego biletu (czytałem w innym dziale, że zdarzały się przypadki, kiedy konduktor nie chciał kogoś wpuścić z biletem elektronicznym, bo nie miał odpowiedniego urządzenia do jego kontroli)?
3. Jakie są formy płatności za bilet elektroniczny? Tylko przelew, czy można zapłacić przy odbiorze biletów?
4. Czy internetowy system sprzedaży ma jakieś błędy, np. uniemożliwiające wybranie konkretnej leżanki w przedziale kuszetkowym? Czy wszystko można tak samo sprecyzować, jak przy kupowaniu biletu w kasie?
Z góry bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pytania bardzo głupiutkie.
1. Przy zakupie biletu pobierasz w formacie PDF.
2. Nie ma żadnych problemów i te przypadki to bzdury.
3. Tylko przelew.
4. Nie ma problemów. Jedynie nie możesz kupić biletu z przesiadką przez e-ic.
Pytania bardzo głupiutkie.
1. Przy zakupie biletu pobierasz w formacie PDF.
2. Nie ma żadnych problemów i te przypadki to bzdury.
3. Tylko przelew.
4. Nie ma problemów. Jedynie nie możesz kupić biletu z przesiadką przez e-ic.
I tu małe sprostowanie (sprawa opisana kilka postów wyżej):
ad. 1) biletu na kuszetkę/sypialny nie dostaniesz w formie pdf-a w "normalny" sposób (jak to obejść-cofnij się kilka postów do góry)
ad. 2) problem jest tylko wtedy, gdy na siłę wygenerujesz pdf-a w sytuacji jw. i będziesz chciał okazać konwojentowi bilet w telefonie, który to konwojent akurat nie posiada czytnika QR-kodów (a jeszcze chyba nie wszyscy mają i stąd pewnie to ograniczenie w tworzeniu pdf-ów).
Wiele osób zarejestrowanych w systemie elektronicznej sprzedaży biletów PKP Intercity otrzymało dziś dziwne wiadomości. Przewoźnik przeprasza za zaistniałą sytuację i wyjaśnia, że e-maile można zignorować. Zostały wysłane po nocnej aktualizacji i testach systemu.
Testowo można już kupować bilety ze zniżką 99% i 80% - teraz czas na bilety weekendowy, podróżnika, rodzinę z PKP IC i przede wszystkim zakup biletu przesiadkowego! Dobrze by było, aby wszystkie te bilety można by zakupić już z wejściem nowego rozkładu....
W związku z trwającymi pracami serwisowymi w systemie e-IC dla podróżnych, którzy nie mogli wydrukować biletów, wprowadzamy specjalny tryb kontroli biletów elektronicznych. Weryfikacja będzie się odbywać na podstawie dokumentu ze zdjęciem.
Z fanpejdża IC. Jestem pod wrażeniem, że coś takiego postanowili zrobić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum