Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami
Autor
Wiadomość
pospieszny
Dołączył: 21 Wrz 2008
Wysłany: 03-03-2012, 23:32
Do zderzenia pociągów doszło o 20:57 - powiedział w TVN24 Andrzej Pawłowski członek zarządu PKP PLK.
I dodał, że obydwa tory na trasie były przejezdne, na trzecim prowadzono prace remontowe.
winograd
Dołączył: 13 Maj 2011
Wysłany: 03-03-2012, 23:32
Nie wiem, jak było w rzeczywistości - skład "Brzechwy" wg dodatku B
EP09-2-2-2-1-BAR-1-2
pospieszny
Dołączył: 21 Wrz 2008
Wysłany: 03-03-2012, 23:33
Pociąg z Warszawy do Krakowa jechał złym torem (pociąg z Przemyśla jechał swoim, właściwym torem) - powiedział Pawłowski.
makary21
Dołączył: 26 Sty 2012 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 03-03-2012, 23:34
pospieszny napisał/a:
Do zderzenia pociągów doszło o 20:57 - powiedział w TVN24 Andrzej Pawłowski członek zarządu PKP PLK.
I dodał, że obydwa tory na trasie były przejezdne, na trzecim prowadzono prace remontowe.
To jak dwa pociągi znalazły się na jednym torze? Przenieśli je maszyniści wraz z drużyną konduktorską?
pilot1123
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 03-03-2012, 23:36
to ustali prokuratura
przewoz
Dołączył: 04 Maj 2009
Wysłany: 03-03-2012, 23:36
Cytat:
Jak IR faktycznie przerżnął semafor, to czemu nastawnia nie dała w Radiostop? A jeśli dała, to czemu maszynista to zignorował?
Radiostop działa samoczynnie na lokomotywie, maszynista nie ma możliwości zgodzić się z nim, lub nie.
Dużo sprzecznych informacji.
_________________Le FleuR
adamozw
Dołączył: 22 Sty 2011
Wysłany: 03-03-2012, 23:37
IR prowadziła ET22-1105
pospieszny
Dołączył: 21 Wrz 2008
Wysłany: 03-03-2012, 23:38
Dodać należy że przy sprawnym radiu zawsze niezależnie od typu loka RS zadziała.
bartolko
Dołączył: 03 Paź 2009
Wysłany: 03-03-2012, 23:40
winograd napisał/a:
Nie wiem, jak było w rzeczywistości - skład "Brzechwy" wg dodatku B
EP09-2-2-2-1-BAR-1-2
Jeżdżę często tym pociągiem na trasie Dębica - Kraków Pł. i zestawienie jest takie jak podał winograd. Dodam, że dzisiaj mijałem się z tym pociągiem na trasie (IR 13112). Eh...
Ostatnio zmieniony przez bartolko dnia 03-03-2012, 23:42, w całości zmieniany 1 raz
EU07-469
Dołączył: 29 Lip 2010 Skąd: Polanów
Wysłany: 03-03-2012, 23:40
Jeśli Radiostop nie ma połączenia z SHP, to pociąg sam nie zacznie hamować.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Pirat
Dołączył: 14 Lis 2005 Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-03-2012, 23:40
Nasza Victoria miała dziś jechać z Warszawy do Krakowa. Zawsze jeździ pociągami interREGIO. Jej komórka milczy...
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
pospieszny
Dołączył: 21 Wrz 2008
Wysłany: 03-03-2012, 23:40
Cytat:
IR prowadziła ET22-1105
Z CT Nowy Sącz.
OPi
Dołączył: 04 Lis 2009 Skąd: Szczecin
pospieszny
Dołączył: 21 Wrz 2008
Wysłany: 03-03-2012, 23:42
Cytat:
Jej komórka milczy...
Straszne... miejmy nadzieją że to tylko wina operatora.
EU07-469
Dołączył: 29 Lip 2010 Skąd: Polanów
Wysłany: 03-03-2012, 23:45
Pirat, sugerujesz, że mogła być w jednym z dwóch pierwszych wagonów tego IR-a? Jeśli tak, to może być niedobrze...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki