Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Siemens Vectron
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 11-04-2012, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Pozytywne pierwsze wrażenia.

Moc Vectrona jest tak duża, że przy 11 wagonach ma się wrażenie jakby było 6-7 -mówi Zbigniew Budzinski, maszynista PKP Intercity.

"Wrażenia związane z prowadzeniem lokomotywy Siemens Vectron DC generalnie są bardzo pozytywne. Pojazd posiada dużą stabilność i wytłumienie drgań podczas jazdy. Wielkim plusem jest bardzo duża przestrzeń kabiny. W Vectronie zainstalowano też bardzo dobry układ klimatyzacji (bardzo cicha praca), który umożliwia utrzymywanie zadanej temperatury. Obiektywnie stwierdziliśmy z kolegami, że podczas jazdy z prędkością maksymalną 150-160 km/h, poziom hałasu wydaje się wyższy niż w Husarzu, co i tak w porównaniu do obecnie eksploatowanych polskich lokomotyw sprawia wrażenie ciszy.

Diagnostyka i kontrola układu lokomotywy jest intuicyjna, podpowiada maszyniście o zbyt cienkim drucie jezdnym i konieczności podniesienia drugiego pantografu na postoju, podczas ogrzewania składu pociągu (zabezpieczenie przed przepaleniem drutu jezdnego).

Pozostaje, mały niedosyt w dość ubogiej wersji jaką oddała do jazd próbnych firma Siemens. Brakuje tempomatu (prędkości zadanej i systemu odliczania przejechanej drogi w stosunku do długości składu pociągu). Po wprowadzeniu długości składu pociągu przez maszynistę do komputera pokładowego lokomotywa pozwala na zwiększanie prędkości dopiero wtedy, gdy cały skład zjedzie z ograniczenia prędkości, rozjazdów itp.

Z pewnością producent powinien zastanowić się nad profilem pulpitu - powierzchnie na pulpicie są pod kątem, przez co nie mam możliwości położenia lub postawienia na nim czegokolwiek (np. długopisu). Wczoraj, podczas jazdy do Krakowa, towarzyszył mi konstruktor wspomnianego pulpitu, więc była szansa zaprezentowania mu problemu.

Po pierwszych dniach jazd można wymieniać sporo różnic, lepszych i gorszych. Po zakończeniu testów z pewnością powstanie raport z naszymi uwagami, który przekażemy też producentowi."


źródło: Kurier Kolejowy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olo4271 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2012
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 30-07-2012, 21:06    Odpowiedz z cytatem



Vectron po raz pierwszy w Kędzierzynie-Koźlu

_________________
Zapraszam na mój kanał na YT:
http://www.youtube.com/user/Olo4271
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 13-02-2015, 19:11    Odpowiedz z cytatem

Proszę Administrację o połączenie w jeden sąsiadujących tu ze sobą tematów dotyczących lokomotywy Siemens Vectron oraz dodanie kolejnego artykułu na ten temat:



PKP Intercity „przejadło” rezerwy taborowe?

Wypożyczenie czterech lokomotyw Vectron spółka PKP Intercity tłumaczy kłopotami taborowymi, spowodowanymi opóźnieniem w dostawach Pendolino. Z naszych informacji wynika, że problem jest większy.
Pociągi PKP Intercity będą do lipca obsługiwane czterema lokomotywami Vectron, pożyczonymi od DB Schenker Rail Polska. Przewoźnik pasażerski zmuszony był skorzystać z elektrowozów Siemensa, ponieważ nie otrzymał w grudniu do eksploatacji wszystkich 20 składów Pendolino i część lokomotyw nie mogło trafić na wymagane naprawy okresowe.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/23198/PKP-Intercity-przejadlo-rezerwy-taborowe.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl