Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
InterREGIO ściągany przez PIC-ową stonkę
Autor Wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 06-04-2012, 14:24   InterREGIO ściągany przez PIC-ową stonkę Odpowiedz z cytatem

Idąc dziś około 14:00 ulicą Strzegomską we Wrocławiu dostrzegłem niecodzienną sytuację (niestety, nie zdążyłem zrobić zdjęcia...) Otóż na moście w okolicach stacji Wrocław Mikołajów dostrzegłem lokomotywę SM42 należącą do PKP Intercity ściągająca skład Przewozów Regionalnych (najprawdopodobniej jakiegoś IR-a, przynajmniej na to wskazywało malowanie części 5-cio albo 6-cio wagonowego składu) z prawdopodobnie zepsutym bykiem z przodu. Skład wyglądał na całkowicie pusty. Mam w związku z powyższym kilka pytań:
1. Co to mógł być za pociąg?
2. Czy PR ma jakąś umowę z PKP IC, że w przypadku defektów pociągów należących do PR w pobliżu bazy IC na pomoc wyjeżdża lokomotywa PKP IC?
3. Jeśli nie, to jaka jest procedura i - o ile to jawne - ile taka operacja może kosztować PR?

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CarnageLink Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2010
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: 06-04-2012, 14:47    Odpowiedz z cytatem

A może był to Regio "Kamieńczyk" bo dostałem sms-a że kursuje na EZT z przesiadką na stacji Wrocław Gł.? Postaram się zobaczyć co będzie jechało na Kamieńczyku w stronę Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 06-04-2012, 16:20    Odpowiedz z cytatem

4 godziny po czasie? Mało prawdopodobne... Tym bardziej, że na Kamieńczyku jeszcze nie spotkałem wagonu interREGIO. Ponad to w składzie 7620/1 jeździ przynajmniej jedna bonanza, a obecności takowej nie stwierdziłem.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CarnageLink Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2010
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: 06-04-2012, 16:51    Odpowiedz z cytatem

Być może się mylę, ale na Kamieńczyku jechał 2 130 213 (EN71-043) z kanapowymi siedzeniami i w barwach Dolnego Śląska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 06-04-2012, 19:26    Odpowiedz z cytatem

Kamieńczyk miał dziś prawie 60 min opóźnienia i jechała jednostka z Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rufio198 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Z Doliny Muminków

PostWysłany: 06-04-2012, 20:55   Re: InterREGIO ściągany przez PIC-ową stonkę Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
1. Co to mógł być za pociąg?


Z tego co pamiętam to PLK w swoich ,,papierach'' pisała że 7620.

EU07-469 napisał/a:
2. Czy PR ma jakąś umowę z PKP IC, że w przypadku defektów pociągów należących do PR w pobliżu bazy IC na pomoc wyjeżdża lokomotywa PKP IC?


Nie musi mieć umowy. Wystarczy jednorazowe zamówienie złożone przez Dyspozytora Zakładowego. Przynajmniej tak to działa w KM-ach. Ewentualnie dyspozytor PLK-i żąda lokomotywy sprawnej do ściągnięcia uszkodzonego składu ze szlaku.

EU07-469 napisał/a:
3. Jeśli nie, to jaka jest procedura i - o ile to jawne - ile taka operacja może kosztować PR?


Pewnie grosze, bo zdechł lok wynajmowany od PKP Cargo. Jak PR-y dostaną fakturę z kosztami , przepiszą ją i wyślą do PKP Cargo.

_________________
www.fotokolej.waw.pl <--- zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 06-04-2012, 21:44    Odpowiedz z cytatem

Co? Dawna Szrenica na Kamieńczyku? Koniec świata...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 07-04-2012, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
1. Co to mógł być za pociąg?
2. Czy PR ma jakąś umowę z PKP IC, że w przypadku defektów pociągów należących do PR w pobliżu bazy IC na pomoc wyjeżdża lokomotywa PKP IC?
3. Jeśli nie, to jaka jest procedura i - o ile to jawne - ile taka operacja może kosztować PR?


1. Poc. nr 76930 rel. Leszno - Wrocław Gł. We Wrocławiu miał jechać jako poc. IR - 61126 rel. Wrocław Gł. - Warszawa Wsch.

2. Po prostu dobra współpraca PR Wrocław z IC - Zakład Zachodni w Poznaniu Very Happy

3. Koszty może będą. Ale PR-y nie raz także pomagali i pomagają IC.

Przyczyną jazdy SM42 IC było ściąganie uszkodzonej ET22 wraz ze składem wagonowym.
Dzięki zaangażowaniu i podjętych decyzji przez dyrektora technicznego razem z dyspozyturą zakładową PR Wrocław i uzgodnieniami z dyspozyturą główna PR podjęto decyzję o zamianie składów we Wrocławiu Głównym. 6B z Kamieńczyka poszedł na pociąg IR - 61126, a Kamieńczyk do Jeleniej Góry pojechał na EN71-043.
Kamieńczyk (6722/3) z Jeleniej Góry do Wrocławia przyjechał na EZT, a we Wrocławiu pojechał skład wagonowy +6B od składu 76930. W między czasie ściągnięto sprawną ET22.
Chyba wszystko zostało wyjaśnione.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 08-04-2012, 02:39    Odpowiedz z cytatem

Tak, już jest wszystko jasne, przynajmniej dla mnie. Dzięki. Smile (nie ma to jak informacja u źródła...)

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rufio198 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Z Doliny Muminków

PostWysłany: 08-04-2012, 11:15    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dzięki zaangażowaniu i podjętych decyzji przez dyrektora technicznego razem z dyspozyturą zakładową PR Wrocław i uzgodnieniami z dyspozyturą główna PR podjęto decyzję o zamianie składów we Wrocławiu Głównym.


To po to żeby składy zamienić trzeba było angażować aż Dyrektora? Sam dyspozytor zakładowy nie potrafi ( nie może? ) podjąć decyzji? To po co on tam siedzi ? Pomijam już uzgodnienia z główną dyspozyturą PR - bo o absurdach nie będę dyskutował.
Nie dziwię się że marszałkowie chcą zlikwidować PR-y w obecnej formie.

_________________
www.fotokolej.waw.pl <--- zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 11-04-2012, 11:04    Odpowiedz z cytatem

Macie link do foto:

http://www.kw.rail.pl/details.php?image_id=9806
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl