Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Jedno kosztem drugiego czyli dolnośląski skandal zabierania
Autor Wiadomość

Robikon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Skąd: Legnica

PostWysłany: 30-04-2012, 18:00    Odpowiedz z cytatem

A dla mnie głupotą jest puszczanie SA do Jelcza-laskowic Evil or Very Mad oraz do Wolowa.Później wychodzą takie kwiatki,że brakuje SA choćby na Trutnow lub Lwowek.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maciej Kowalski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Kwi 2012
Skąd: Polska

PostWysłany: 30-04-2012, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Powinni zlikwidować takie szlaki bo to już tylko złom+próchno. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 30-04-2012, 21:30    Odpowiedz z cytatem

Maciej, przesadzasz. Linia owszem od Jeleniej do Niwnic jest w stanie katastrofalnym, ale to nie jest coś takiego, jak było np. w Mietkowie przed moderną (tam na torze 1 przy krawędzi peronu pociąg jechał po drzazgach - jakim cudem nic się tam nie wykoleiło, to nawet najstarsi górale nie wiedzą). A linia jest atrakcyjna krajobrazowo (zapora w Pilchowicach, Dolina Bobru za Wleniem) i - co udowodniło od grudnia 2007 do grudnia 2009 roku PR - przy sensownej ofercie szynobus będzie pełny. A KD-cja nie myśli, bo mogłaby zrobić coś jeszcze lepszego - w pobliżu przecież obsługuje połączenia do Żar. Fakt, na obiegi byłyby potrzebne przynajmniej trzy szynobusy, ale na pewno połączenie Jelenia Góra - Lwówek - Węgliniec - Żary byłoby atrakcyjniejsze widokowo i cenowo (bo czas pewnie byłby podobny) niż obecne pałętanie się przez Zgorzelec. Ale skoro Pani Prezes KD razem z PKP PLK robi wszystko, żeby linię zamknąć...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maciej Kowalski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Kwi 2012
Skąd: Polska

PostWysłany: 30-04-2012, 21:40    Odpowiedz z cytatem

A ja pamiętam jak ostatni raz jechałem z JG to pociąg jechał do Kąt szybko tylko dalej wybuchł pożar w przejściu między "piętrusami", pewnie od hamulca.
Przy tych kosztach budowy infrastruktury jakie mamy, nawet przy takiej bocznej trasie, uważam że to jest marnowanie funduszy.
Zresztą nowy zarząd PKP ma podobny pogląd i założę się że do 2020 r. zostanie 8-9.000 km czynnych linii, nawet nie wszystkie obecnie zelektryfikowane magistrale się utrzymają. Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 01-05-2012, 11:35    Odpowiedz z cytatem

Maciej Kowalski, Tyle że jakby ie ma się z czego cieszyć !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maciej Kowalski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Kwi 2012
Skąd: Polska

PostWysłany: 01-05-2012, 13:14    Odpowiedz z cytatem

Cieszyć się nie ma co, ale wg mnie wyrzucono niepotrzebnie jak czytam tu i tam, 10 miliardów na linię Stolyca-3miasto. Wg mnie lepiej by zrobili porządnie na 120-130 a różnicę wydali na inne linie o podobnym znaczeniu.
Swoją drogą to w starych materiałach znalazłem że miało to kosztować "tylko" 3.5 mld. Rolling Eyes
A te wszystkie linie wokół JG to powinno przejąć jakieś towarzystwo drezynowe.
Przy takiej ilości kilometrazu byłaby to lepsza atrakcja niż same góry. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 01-05-2012, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Drezyny były już w Karpaczu nie skończyło się to dobrze ani dla drezyn ani dla torowiska. Dopóki jest ruch jakikolwiek dopóty cokolwiek się robi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

atm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2012

PostWysłany: 03-05-2012, 15:19   Re: Jedno kosztem drugiego czyli dolnośląski skandal zabiera Odpowiedz z cytatem

Bonifas napisał/a:

Sezon Trutnovski się dopiero zaczyna ale sądząc na podstawie powyższego normalność do Lwówka nie wróci dopóki jeździ Trutnov, wieć chyba możemy zapomnieć o normalnych weekendach na 283 do końca września tego roku...


Mamy trzeci maja i na Lwówki jeździ już SA135.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 03-05-2012, 22:40    Odpowiedz z cytatem

dziś jechał - pierwszy raz. zobaczymy jak długo bo to że zaraz coś się wysypie to pewne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 04-05-2012, 21:31    Odpowiedz z cytatem

Właśnie 3 maja (wczoraj) jechałem w góry do Świeradowa i akurat stałem samochodem na przejeździe we Lwówku Śl. Jechał SA135 z Jeleniej z góra 7 osobami na pokładzie. Przykry widok...

A tutaj SA109 we Lwówku (nagrywane przez @bartiinysa)

http://www.youtube.com/watch?v=iRd4xOwxMCc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 05-05-2012, 18:10    Odpowiedz z cytatem

No i długo nie trzeba było czekać dziś na lwóweckiej znów KKA - SMS-a brak informacji na kolejedolnoslakie.eu brak informacji na koleje.dolonyslask.pl brak.

Jeżeli tak się traktuje pasażerów to nie ma się co dziwić że ich nie ma. A i jeszcze jedno widzę tu celowe działanie UMWD nazwyane niegdyś ładnym okreśeniem Polityki Wygaszania Popytu. Przyjdzie taki czas, że znów mieszkańcy usłyszą że to oni są winni że kolejna linia przechodzi do lamusa.

Równe 20 lat likwidacji lwóweckiej - vivat PKP i vivat inne spółeczki które sprawą się zajęły.

W 2000 roku likwidowano Karpacz. Linia lwówecka miała funkcjonować podobnie jak linia przez Kobierzyce do 23 VI ale odstąpiono od tego po interwencjach samorządów. Dziś ówczesna dyrektor Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Pasażerskich dokańcza dzieła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 05-05-2012, 18:55    Odpowiedz z cytatem

Bonifas, a propos braku SMS-ów, informacji o wpadkach KD:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=248742#248742

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 06-05-2012, 21:40    Odpowiedz z cytatem

no faktycznie dziś znów sms-a nie było. Wiadomo szynobobusy potrzebne gdzie indziej na JELCZE, WOŁOWY tam gdzie może jechać jednostka elektryczna. Spoko!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 08-05-2012, 00:05    Odpowiedz z cytatem

KD-cja nie zdecyduje się wynająć od PR elektryków. Po tym, jak przewoźnik spod znaków dwóch strzałek mocno zubożył KD za wynajem polsatu i dwóch bonanz (żeby było śmieszniej - na lwówecką) w Legnicy na coś takiego się nie zdecydują. Raczej zaczekają na Newagi :-D A że UMWD pozwala na to, żeby spaliniaki dymiły w druty, to już osobna sprawa. Niemniej na odcinku do Jelcza czy Wołowa KD-cja nie ma wyłączności. Tam jest wymiana - raz jedzie szynobus KD, a raz kibel PR.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 08-05-2012, 00:28    Odpowiedz z cytatem

Spokojnie, na 20 par pociągów w relacji Wr. Gł. - Wołów dwie pary (2) ! jest obsługiwane szynobusem przez KD.
W relacji Wr. Gł. - Jelcz na 13 par dziewięć obsługują KD a 4 PR.

Nie ma więc mowy o żadnej wymianie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl