Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Europa pociągiem - Jak z kartami zniżkowymi
Autor Wiadomość

FIGA1 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 13 Maj 2012

PostWysłany: 14-05-2012, 09:22   Europa pociągiem - Jak z kartami zniżkowymi Odpowiedz z cytatem

Dzień dobry,

Na wstępie powiem coś o sobie, gdyż to mój pierwszy post na tym forum. Nazywam się Grzesiek, mam 20 lat, studiuję germanistykę i bardzo lubię podróżować. za chwilkę będą wakacje i pomyślałem sobie, że fajnie byłoby sobie jakiś wypadzik gdzieś po europie zrobić. Teraz powstaje pytanie, jak można zdobywać najlepsze zniżki podróżując pociągiem po Europie?? Jadąc w październiku 2011 z Sosnowca do Wiednia(niestety całe 500 zł w kasie w sosnowcu za bilet w dwie strony dla dwóch osób), już w Austrii znalazłem coś takiego jak karta zniżek na OBB Vorteilscard, po powrocie do domu poszperałem i znalazłem podobne karty u innych przewoźników( In-Karta od CD, BahnCard od DB). Teraz moje pytanie, czy jest duży problem z zakupem takich kart przez obywatela polskiego przez internet/w kasie na dworcu w danym kraju??
Planuję na lipiec/sierpień wypad na trasie Sosnowiec - Wiedeń - Zurich i dalej objazd Szwajcarii koleją.
Drugi pomysł to Sosnowiec - Budapeszt - Belgrad - Bar - może jakaś krajoznawcza podróż po Bałkanach/lub wypoczynek nad Adriatykiem i powrót przez zurich lub/i może Berlin do Polski. W każdym mieście chciałbym zatrzymać się na 2 lub 3 dni i pozwiedzać.
To oczywiście są wstępne plany, zawsze się coś może zmienić. Mam na ten cel uskładane troszkę pieniędzy, wiadomo jednak, że im taniej mnie wyjdą przejazdy, tym więcej zostanie na hotel, zwiedzanie, jedzenie.
Jednym słowem proszę Was drodzy forumowicze doradźcie, jak jest z tymi kartami zniżkowymi i jacy przewoźnicy coś takiego oferują.
P.S. taki wypad planuję odbyć w 2 osoby.