Z tego co można wyczytać tu i tam to takie szkolenie po technikum kolejowym juz u pracodawcy trwa o wiele krócej niz w przypadku licenji (jeżeli nie jest się po technikum).
adamr1984, jeżeli jesteś po technikum kolejowym w spec. mech lub elektr, to radziłbym ci jak najszybciej zgłosić się do jakiegoś zakładu ic lub cargo. Jeszcze można szkolic "drogą" przez pomocnika.
Sęk w tym, że to nie te specjalności. Ja jestem po klasie TT (technik transportu) a to kierunek od strony organizacyjnej (konduktorzy, kierownicy pociągu, dyżurni ruchu itp) a nie stricte technicznej o czym mówisz. Gdybym skończył powyższy kierunek pewnie już dawno pracował bym w Energetyce bo tam akurat dostać się najłatwiej.
Kamill napisał/a:
Tylkko ciekawe czy kogoś z magicznym papierem jakim jest sama licencja by przyjęli .
A tym bardziej bez papieru do wyszkolenia ale za to po technikum kolejowym?
Przyjmowali bez licencji bez technikum (średnie nietechniczne wystarczyło) i bez znajomości (niewielu ale są tacy). Myślę że w takim układzie z samą licencją tym bardziej przyjmą.
Możesz zrobić przez Urząd Pracy, jak mają jeszcze pieniądze na kursy indywidualne to Ci zorganizują. Musisz mieć tylko zaświadczenie od jakiegoś przewoźnika że po kursie Cię zatrudni, z czym raczej problemów nie ma bo maszynistów jest mało. Ponadto UP finansuje badania, a te kosztują zaledwie 750 zł.
@ klimeu44 @ Borys_q : Może off topic ale idealnie byłoby gdybyście powstrzymali się przed jazdą z nazwiskami, myślę że zainteresowana osoba na pewno nie życzyłaby tego sobie. Zwłaszcza kiedy nie wiadomo co autor wiersza miał na myśli cytując nazwisko w niewiadomym kontekście i to z małej litery. Niefajne to jest i już.
Skoro wkrótce będą kolejne przyjęcia to niech ktoś to tutaj głośno i wyraźnie napiszę, że przyjmują z określeniem kiedy i gdzie i komu najlepiej składać papiery. Kadrowe moimi cv mogą już ściany tapetować
Od siebie dodam, że warto to robić ponieważ pojawiają się niekiedy ogłoszenia, które są bardzo ciekawe dla osób zainteresowanych transportem kolejowym ale niekoniecznie od strony maszynisty czy kierownika pociągu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum