Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Następny
RJ 2012/2013 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-07-2012, 23:11    Odpowiedz z cytatem

kriss_18 napisał/a:
Na Podsudeckiej praktycznie bez zmian a nawet troche na gorsze jeden skład planowany kursowanie w dni robocze a ostatni szynobus nie jak teraz do Kamieńca tylko DDZ. (z resztą najprawdopodobniej skrócony zostanie już w ostatni weekend lipca).

W dni powszednie masz 7 par pociągów, więc jest o jedną parę więcej. Zapewne kosztem jednej pary na Kłodzko - Wałbrzych.
Beatrycze napisał/a:
Wypatrzyłam tylko 4 pociągi KD ze Zgorzelca w kierunku Węglińca (przybliżone godz. odjazdów: 5.55, 7.40, 17.40, 20.20),

Jest 6 par. W stronę Węglińca są trzy pociągi z Jeleniej Góry do Wrocławia, dwa z JG do Żar i jeden ze Zgorzelca do Żar. Z powrotem dwa z Wrocławia, dwa z Węglińca i po jednym z Żar i Legnicy.

Ogólnie tabela nr 260 prezentuje w dni robocze 21,5 pary pociągów KD i PR na odcinku Wrocław - Legnica, 16 par na odcinku Legnica - Węgliniec oraz 9 par na odcinku Węgliniec - Zgorzelec.

Ogólnie tak zaprezentowany projekt jest strasznie nieczytelny i trzeba się sporo nagłówkować, by dojść z tym do ładu i składu. Niemniej uważam, że w rozkładzie są błędy i niektórych pociągów brakuje, ewentualnie błędnie przypisano dni kursowania, bo na niektórych liniach brakuje pociągów do pary. Na przykład w tabeli 240 o dwa pociągi więcej wyjeżdża z Wrocławia, niż do niego wraca.

Z grubsza na głównych liniach pociągów jest mniej więcej tyle samo, ewentualnie dodano/zabrano jedną, dwie pary. Na pewno jest więcej pociągów do Kłodzka, Jeleniej Góry, Szklarskiej Poręby, Jelcza Laskowic. Ubyły dwie pary do Wołowa, do Brzegu jest chyba tyle samo. Do Rawicza jest niby dwie pary więcej, ale tam ciągle są zmiany, więc nie ma co na tym polegać. Do Oleśnicy naliczyłem 20 par.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 25-07-2012, 06:44    Odpowiedz z cytatem

krkonos, jesli chodzi o składy do Szklarskiej, to na pudłach spodziewam się jedynie Kamieńczyka. Nie po to UMWD wyłożył kasę na naprawy rewizyjne odstawionych EN71, żeby sobie pięknie odmalowane stały na torach postojowych.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 25-07-2012, 17:47    Odpowiedz z cytatem

EU07-469, no ale przecież EN71 przy takiej prędkości nie podjadą do Szklarskiej Poręby. Biorąc pod uwagę fakt, że remont linii prawdopodobnie rozpocznie się na wiosnę i potrwa około roku, co będzie jeździć w zimie 2012/2013 r. z Wrocławia i Wałbrzycha?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 25-07-2012, 21:45    Odpowiedz z cytatem

A jaka jest gwarancja, że Czesi dostosują do tego czasu dodatkowe pershingi, które mają wynajmować dla PR? Opolskie siódemki to trochę mało, swoich też nie zdążą zrobić do grudnia. Poza tym gdy Wałbrzych był kolejowo nieprzejezdny, to pudła z Poznania zostawały we Wro, a z Jeleniej do Szklarskiej jechał EN71. A wtedy było gorzej niż teraz. Poza tym, skąd PR Wrocław weźmie pudła?

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 25-07-2012, 22:33    Odpowiedz z cytatem

Dlatego mnie bardzo dziwią takie relacje na linii do Szklarskiej Poręby - tak jakby utworzone bez dokładnej znajomości realiów remontowych. Jest jeszcze trzecia możliwość - być może rozkład został opracowany przy założeniu, że do Szklarskiej w tym okresie i tak nic nie wjedzie. A więc kibel do Piechowic i dalej KKA. Według mnie to byłoby najlepsze rozwiązanie na czas remontu - z J.G. do Piechowic czas jazdy pociągu jest krótszy niż autobusu KKA, z Piechowic do S.P.G. - na odwrót. No i niepotrzebny byłby szynobus na krótki odcinek J.G. - Piechowice (zakładając, że przesiadka na KKA zaplanowana byłaby na tej właśnie stacji, co - jak już napisałem wyżej - byłoby bardzo korzystne ze względów czasowych).

Paradoksalnie, podczas remontu można by osiągnąć z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby czasy przejazdu, jakie od dawna nie śniły się na linii do Szklarskiej i które chyba nawet po remoncie będą dłuższe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 25-07-2012, 22:56    Odpowiedz z cytatem

Możliwe (ale wątpię w to), że wagony będą ściągać z Leszna. W nowym rozkładzie dwie pary pociągów Leszno-Wrocław-Leszno mają jeździć na składach wagonowych, które przejdą później na "Piasta" i "Bolko".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 26-07-2012, 09:10    Odpowiedz z cytatem

Ja mam wrażenie, że te pociągi faktycznie póki co będą dojeżdżać do Piechowic. Kiedyś już wskazywałem, że to sensowniejsze niż przesiadka w Jeleniej. Nie chodzi tylko o czas przejazdu, ale też o mniej skomplikowaną przesiadkę. Tam wszystko jest na jednym poziomie, a w Jeleniej masz sporo schodów. Niemniej ja na tą trasę i tak widzę EN71 (nie licząc Kamieńczyka).

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 26-07-2012, 11:33    Odpowiedz z cytatem

A może KAMIEŃCZYK już nie będzie jeździł na wagonach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

CarnageLink Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2010
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: 26-07-2012, 11:48    Odpowiedz z cytatem

Kamieńczyk powinien jeździć na wagonach, bo od początku istnienia tego pociągu jeździł na nich. Lepiej niech nic nie kombinują, bo stracą pasażerów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 26-07-2012, 11:48    Odpowiedz z cytatem

Na pewno będzie na wagonach. Jeśli jednak nie pojedzie do Szklarskiej, to zapewne nadal będzie jeździł do/z Jeleniej Góry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrjiuDSW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2012

PostWysłany: 26-07-2012, 15:11    Odpowiedz z cytatem

Witam, od dawna się zastanawiałem co kieruje tymi co wymyślają rozkład jazdy omijanie Boguszowa Gorce jako przystanku TLK Karkonosze (Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia) a zatrzymywanie się w Sędzisławiu. Nie jestem temu przeciwny, być może własnie tam i w Marciszowie dosiadają się ludzie z pobliskiej Kamiennej Góry, Lubawki, ale Boguszów ma znacznie więcej mieszkańców niż tamte dwa "miasta" razem wzięte. Wiadomo, kiedyś to były bardzo ważne węzły kolejowe, a pociągi skomunikowane, to miało jakiś sens.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 26-07-2012, 16:29    Odpowiedz z cytatem

Jak chodzi o Kamieńczyk, to z tego co się orientuję to Wielkopolski Zakład PR nie ma EN71 i trudno oczekiwać, że takowy będzie podrzucany z Wrocławia, bo obieg jest ewidentnie pod Poznań.
Jak chodzi o Karkonosze, to trudno mi powiedzieć, czemu mija Boguszów. Tym bardziej, że dawniej tam stawał. Nie tylko zresztą tam. Dość długi wszystkie pośpiechy stawały także w Janowicach. Ale wtedy był na to popyt...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 26-07-2012, 16:47    Odpowiedz z cytatem

PIC uważa, że mieszkańcy Boguszowa mogą wsiadać na stacji Wałbrzych Główny do której podobno mają blisko. Ale to tylko taka prowizorka, bowiem jest wiele absurdalnych postojów pociągów tej spółki w całej Poslce nie tylko na 274.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

CarnageLink Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2010
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: 26-07-2012, 16:56    Odpowiedz z cytatem

Też chciałbym aby TLKi zatrzymywały się w Boguszowie, bo mam bliżej do Boguszowa aniżeli do Wałbrzycha Głównego. Zresztą gdybym miał wybierać to napewno bym nie wsiadał na Głównym lecz na Mieście, ze względu na lepszy dojazd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 26-07-2012, 17:20    Odpowiedz z cytatem

Najśmieszniejsze jest to, że są takie stacje kolejowe, na których zatrzymują się pociągi TLK, a z kolei nie zatrzymują się pociągi IR.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl