Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Zakup biletu u konduktora
Autor Wiadomość

janstar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2012

PostWysłany: 03-08-2012, 12:27   Zakup biletu u konduktora Odpowiedz z cytatem

Witam,
w dniu jutrzejszym (4.08) zamierzam wyruszyć w trasę następującymi pociągami:

TLK Sandomierz > Skarżysko Kam.
13min na przesiadkę
Regio Skarżysko Kam > Kielce
14min. na przesiadkę
Regio Kielce > Częstochowa

Na stacji Sandomierz brak kasy oraz automatów z biletami.

1) Czy u konduktora w TLK /PKP Intercity/ mogę kupić bilet na pociągi Regio /PR/ ? Czy też konduktor wystawia mi bilet z TLK z informacja zmiana przewoźnika, a kolejny bilet kupuję już w Regio?
2) Czy w przypadku przesiadki i kupna biletu w Regio podróż liczy się od nowa (od 0km), czy też inaczej (chodzi o koszty biletu)?
3) Czy konduktor w Regio wystawi bilet na całą trasę, czy też muszę kupić oddzielne bilety w obu pociągach Regio?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wiktorwektor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 03-08-2012, 13:03    Odpowiedz z cytatem

Konduktor w pociągu TLK wystawi bilet tylko na swój pociąg, natomiast w Regio dostaniesz na całą trasę do Częstochowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

janstar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2012

PostWysłany: 03-08-2012, 13:40    Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odp. - jeszcze jedno pytanie: co w sytuacji, gdy pociąg TLK się spóźni - kolejny pociąg (zaraz po w/w Regio) ze Skarżyska to właśnie TLK - czy w tej sytuacji kupując bilet Skarżysko - Częstochowa mogę liczyć na jakąś tańszą opcję, np. uwzględnienie kilometrów już przejechanych i doliczenie tylko różnicy (tak, by bilet był tańszy)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Żagań

PostWysłany: 03-08-2012, 13:56    Odpowiedz z cytatem

Nie ma opcji, nowy bilecik będzie w normalnej cenie, stary się nie będzie liczył Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4072761

janstar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2012

PostWysłany: 03-08-2012, 14:15    Odpowiedz z cytatem

ehh zabiłeś moje marzenia na zaoszczędzenie kilku zł Sad niemniej dzięki za odpowiedź Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-08-2012, 15:21   

Sunseed napisał/a:
Nie ma opcji, nowy bilecik będzie w normalnej cenie, stary się nie będzie liczył Smile


Jak to ? Shocked Niedasie zrobic dopłaty?
Powrót do góry

lukasz92 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Cze 2007
Skąd: z Krakowa do Krynicy

PostWysłany: 03-08-2012, 15:23    Odpowiedz z cytatem

Ale zaraz, jeżeli jedziesz TLK i zamierzasz kontynuować podróż też w TLK to spokojnie możesz zrobić dopłatę do biletu (kod oferty 202) bez konieczności kupowania nowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
10410300

witja Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Lis 2008

PostWysłany: 04-08-2012, 08:56    Odpowiedz z cytatem

W TLK i tak dostaniesz bilet tylko i wyłącznie na pociąg którym jedziesz, z żądaną adnotacją:
a) dalej w PKP IC - jeśli dalej zamierzasz kontynuować podróż pociągiem spółki PKP IC. Wówczas w następnym pociągu płacisz różnicę w cenie całości trasy, a tym co już zapłaciłeś.
b) zmiana przewoźnika - jeśli kasa na stacji gdzie wsiadasz jest nieczynna, a czas na przesiadkę nie większy niż bodajże 30 minut. Wówczas w pociągu innego przewoźnika nie płacisz za wydanie biletu w pociągu.

W Twoim przypadku proponuję zobaczyć - jak skład przyjedzie planowo i powinieneś zdążyć na R, poproś o "zmianę przewoźnika", a jak spóźniony - to "dalej w PKP IC".
Zawsze jak poprosisz o zmianę przewoźnika a na trasie coś się stanie i nie zdążysz, zgłoś to obsłudze to można będzie zmienić adnotację.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

janstar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2012

PostWysłany: 04-08-2012, 22:20    Odpowiedz z cytatem

i po podróży:
konduktorowi z TLK nie chciało się dodawać adnotacji, stwierdził tylko: Pan pokaże bilet przy kupnie nowego... Wink
dojechaliśmy planowo TLK, wyjeżdzając dalej Regio Skarżysko - Kielce konduktor spojrzał tylko na bilet i wypisał bez dopłaty, do tego od razu jeszcze przed jego wypisaniem zadzwonił, by skomunikowano połączenie z Kielc do Czw Smile
Koszt podrózy wyniosł ok. 23zł, z minimum 13zł mniej niż autobus Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 06-08-2012, 06:29    Odpowiedz z cytatem

Z tą adnotacją "DALEJ" jest dużo problemów ostatnio . Spotkałem się już parę razy że kierownicy nie robili takiej adnotacji , twierdzą że "nie da się "
Zaznaczam że to nie ja jechałem , tylko współpasażerka (ja bym sobie z takim poradziłSmile )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rumburak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Sie 2011
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: 10-08-2012, 07:14    Odpowiedz z cytatem

danio, może po prostu kliknęli w terminalu i taka adnotacja wydrukowała się sama na bilecie, więc nie było potrzeby pisać ręcznie? Obejrzyj bilet uważnie.

_________________
Dzień dobry!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Cze 2009

PostWysłany: 10-08-2012, 09:48    Odpowiedz z cytatem

Teraz w terminalach wpis "Dalej ..." jest w innej zakładce, trzeba kliknąć dalej, może nie wszyscy o tym wiedzą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rumburak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Sie 2011
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: 10-08-2012, 15:29    Odpowiedz z cytatem

Prawdę mówiąc to cała koncepcja "Dalej w poc. PKP IC" / "Zmiana przewoźnika" jest trochę do niczego.

Przecież widać, że podróżny ma bilet wystawiony w poprzednim pociągu. No, widać, wszystko jest na wydruku! Więc po co w ogóle jakieś "Dalej"?

_________________
Dzień dobry!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

atm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2012

PostWysłany: 10-08-2012, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Po to, żeby podróżny który nie jechał poprzednim pociągiem, nie podniósł wyrzuconego na peronie biletu i nie żądał do niego dopłaty, zamiast normalnego kupna biletu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rumburak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Sie 2011
Skąd: Konstancin-Jeziorna

PostWysłany: 23-08-2012, 01:21    Odpowiedz z cytatem

A efekt nadgorliwości w pilnowaniu interesów spółki jest taki, że większość podróżnych kupuje przy przesiadce odrębne bilety, od nowa łamiąc taryfę, bo nawet nie wiedzą że mają prawo wykonać dopłatę.

A w rezultacie ostatecznym wybierają auto, bo kolej im wychodzi "dziwnie drogo"...

_________________
Dzień dobry!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl