Kto wie, co tak naprawdę zacznie obowiązywać od grudnia. Niemniej widzę, że do Krakowa wieczorem nadal będzie ciężko dojechać: Regio tuż po 18 a potem tylko 1 TLK, jeśli dobrze widzę Czy te pociągi do J. Szcz. nie będą kosztem tych do Krakowa? I co z Cieszynem? Likwidacja totalna?
Pociągi do Jaworzno Szczakowej są zamiast pociągów do Krakowa. Ale tutaj przynajmniej oficjalnie trwaja rozmowy na wydłużeniu relacji do Krakowa Głównego, i dołożeniu kursów realizowanych przez Przewozy Regionalne. Więc jeżeli Urzędy Marszałkowskie się dogadają. To na linii będzie dwóch przewoźników. z honorowaniem biletów.
W rozkładzie jazdy nie przewidziano poł. Katowice--Cieszyn;beda natomiast skomunikowania poc. rel. Katowice---Wisła z poc. Czechowice Dz.---Cieszyn na st. ZABRZEG
Czy można prosić "kogoś" ltp ma wtyki o taki rozkład dla Częstochowy, Krakowa i Tunelu - ciekaw jestem jak będą wyglądały w nowym rozkładzie postoje pociągów TLK i czy w końcu zatrzymają pociągi interREGIO w Tunelu dla pasażerów z "tabeli 105", którzy polubili przesiadki na TLKi a przecież przesiadka na interREGIO spowodowałaby, że do Warszawy jeździliby znacznie taniej i na jednym bilecie
sheva17, czyli pewnie zrobią tak jak na linii białostockiej, gdzie pociągi KM dojeżdżają tylko do Małkini, a pociągi PR do Szepietowa. Między Małkinią a Szepietowem ruch regionalny nie istnieje, są tylko pociągi dalekobieżne IR i TLK z postojem w Czyżewie.
Widze, że powrócą "Łużyce" z Krakowa do Węglińca. Fajna sprawa, sporo ludzi tym przemieszczało i jak najbardziej pociąg potrzebny. Barbakan wpisany tylko na sezon, szkoda. Galicja w relacji Kraków - Jelenia G. Dobrze, że połaczenie utrzymane. Skrzyczne z Kędzierzyna zamiast Bielska B, do tego zmienione godziny z Katowic i już nieco mniej atrakcyjne - dotychczas 6.55, od grudnia 8.10. Bolko i Giewont utrzymane, Piast również pojedzie, czyli temat IR dla Katowic w sumie nie najgorzej wygląda. Jest też nowy pociąg IR z Wrocławia do Przemyśla.
Regio Katowice - Kluczbork, skrócone do Lublińca i przesiadki na regio do Wrocławia. Byle wszystko skomunikowane było, to można jechać.
Ciekawe są też pociągi Katowice - Czechowice via Oświęcim
Takowe jeżdżą już na dzień dzisiejszy...
Np. Katowice(5.38)->Oświęcim(6.40) dalej ten sam skład Oświęcim(6.44)->Cz-Dz(7.26)
Popołudniu w Oświęcimiu (po 16-tej) taki sam układ. Przyjazd z Katowic odjazd do Czechowic.
Są to ukryte bezpośrednie połączenia.
Lata temu, Kędzierzyn był stacją początkową dla dalekobieżnych, min. pociąg międzynarodowy był podstawiany do Brześcia n/B p. Katowice, Warszawę
W sumie jak z Bielska zniknie baza PR, to chyba opcja z KK jest prawdopodobna. Szkoda, że Opole nie załapie na ten pociąg. Chyba, że będzie skomunikowanie z regio Opole - KK.
Bielsko B. jak widze straci IR Skrzyczne, być może Klimczoka, bo też temat niepewny, może byc tak, że sam Ondraszek pozostanie rano z BB do Warszawy.
sheva17, czyli pewnie zrobią tak jak na linii białostockiej, gdzie pociągi KM dojeżdżają tylko do Małkini, a pociągi PR do Szepietowa.
Świetny przykład kolejowej patologii. Niestety Marszałek ma ochotę jeździć tylko do Jaworzna, a IR na linii obecnie jest znacznie mniej niż jeszcze rok temu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum