Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Rozkład jazdy 2012/2013
Autor Wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 01-11-2012, 22:40    Odpowiedz z cytatem

sebastianzb napisał/a:
Kuba MKwięc są jeszcze miejsca bardziej pokrzywdzone. Proponuję walczyć o połączenia, a nie szczypać się, kto ma gorzej.



Bardziej pokrzywdzony Żagań się zgłasza! Very Happy

Co do Walki, to czekam na sensowne propozycje połączeń wewnątrzwojewódzkich Smile

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 01-11-2012, 22:59    Odpowiedz z cytatem

Chyba każdy z nas chciałby, aby w Lubuskiem była sensowna siatka połączeń regionalnych. Ale jak się czyta liczbę zamawianych pociągów przez UM, to się może zrobić tylko słabo. Za to pieniądze na Babimost znajdują się zawsze i to w niemal nieograniczonym zakresie, podczas gdy zamawianie np. 3 par ZG-Poznań czy 4 par ZG-Żagań nie wywołuje wstydu wśród urzędników p. Polak. Mam nadzieję, że ta kadencja będzie ostatnią dla tej pani na stanowisku marszałka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 02-11-2012, 09:23    Odpowiedz z cytatem

Sensowne połączenia w lubuskim to np.: Żary - Poznań przez Żagań, Głogów i Leszno. UE wytyka Polsce, że nie wykorzystuje pieniędzy na kolej a linia Żagań - Leszno w katastrofalnym stanie!!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 02-11-2012, 09:57    Odpowiedz z cytatem

Co do Połączenia na Poznań, to jeszcze lepiej byłoby go puścić krótszą trasą, na Nową Sól i Wolsztyn.
Nie wiem czy jest szansa liczyć na dużą poprawę na odcinku Żagań - Głogów, wiem że na dolnośląskim odcinku Głogów - Leszno przynajmniej coś planują.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 02-11-2012, 11:06   re Odpowiedz z cytatem

Żagań - głogów to odcinek o znaczeniu państwowym, przynajmniej na papierze:) pomysł Żary - Poznań przez NS i Wolsztyn jest lepszy ale tam tory już zarastają krzakami i nie wiem czy na niektórych odcinkach jeszcze leżą;(

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olo123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2011
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: 02-11-2012, 23:44    Odpowiedz z cytatem

Kiedyś doczekamy się połączenia 2 Lubuskich Stolic ?

_________________
Zapraszam na mój kanał o kolej na youtubie
http://www.youtube.com/user/Polaczek156?feature=mhee
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 03-11-2012, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Rozmyślałem nad Żagań - Gorzów jak kiedyś, ale nie wiem czy miałoby to ekonomiczne uzasadnienie jeżeli chodzi o frekwencję.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 03-11-2012, 22:25    Odpowiedz z cytatem

W zasadzie i tak całkowita wymiana podróżnych nastąpiła by w Zielonej Górze. Ale miałoby to sens wg mnie. I wydaje mi się że nawet większy niż ta szybka kolej Nowa Sól - Sulechów. Swoją drogą zamiast do Sulechowa można pociągnąć dalej aż do Zbąszynka - duży węzeł, większe okno na świat dla regionu. Albo już kompletna abstrakcja - SKR w dwóch relacjach tj. Nowa Sól - Rzepin, oraz Żagań - Gorzów Wink

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 03-11-2012, 22:31    Odpowiedz z cytatem

dyżurny napisał/a:
W zasadzie i tak całkowita wymiana podróżnych nastąpiła by w Zielonej Górze. Ale miałoby to sens wg mnie. I wydaje mi się że nawet większy niż ta szybka kolej Nowa Sól - Sulechów. Swoją drogą zamiast do Sulechowa można pociągnąć dalej aż do Zbąszynka - duży węzeł, większe okno na świat dla regionu. Albo już kompletna abstrakcja - SKR w dwóch relacjach tj. Nowa Sól - Rzepin, oraz Żagań - Gorzów Wink



Dzięki Dyżurny, ale do Gorzowa z Zielonej przez co?

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 04-11-2012, 13:11   re Odpowiedz z cytatem

Relacja Żary - Głogów (Leszno) lub Żary - Nowa Sól (Wolsztyn) a najlepiej wydłużyć obie relacje do Poznania. Technicznie łatwiej przez głogów, ale wtedy muszą dogadać się 3 województwa. Takie połączenia pozwolą skomunikować południe województwa z Poznaniem. Żary, Żagań , Nowa Sól łącznie ponad 100 tys mieszkańców nie licząc Kożuchowa i innych mniejszych miejscowości.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Piter1303 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2012
Skąd: ZCH / FG

PostWysłany: 04-11-2012, 14:49    Odpowiedz z cytatem

Sunseed napisał/a:



Dzięki Dyżurny, ale do Gorzowa z Zielonej przez co?

Najprędzej przez Miedzyrzecz , Zbąszynek i Sulechów Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 04-11-2012, 17:44    Odpowiedz z cytatem

Piter1303, już rozwinął ten pomysł Wink
Ale jest też jeszcze jedno rozwiązanie. Nowa Sól - Zbąszynek via Zielona, Sulechów, oraz Żagań - Gorzów via Zielona, Rzepin, Międzyrzecz Wink

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olo123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2011
Skąd: Międzyrzecz

PostWysłany: 04-11-2012, 19:06    Odpowiedz z cytatem

Po zakończeniu robót w Czerwieńsku myśle że Połączenie Gorzów-ZG ma jakiś sens tylko w gre wchodzi Szynobus.. Patząc na zainteresowanie jest duże. Autobusy praktycznie non stop pełne. Ale co będzie to będzie.

_________________
Zapraszam na mój kanał o kolej na youtubie
http://www.youtube.com/user/Polaczek156?feature=mhee
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 10-11-2012, 10:58    Odpowiedz z cytatem

Niestety olbrzymia dziura między 17 a 21:30 z Poznania do Zielonej Góry staje się faktem. Do tego dochodzi jeszcze 1 problem, a mianowicie po 15 Rusałka będzie jedynym pociągiem do 21:30 więc spodziewam się że nabita będzie codziennie do granic możliwości. Mam cichą nadzieję że od czerwca jak otwarta zostanie łącznica w Czerwieńsku i nie będzie trzeba zmieniać czoła PR zdecydują się puścić Rusałkę na wagonach zamiast na EZT (do tej pory na linii Zbąszynek - Poznań a od grudnia na Poznań - Toruń i Poznań - Wrocław jakoś się da więc czemu tu miałoby się nie dać?).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

enstone Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2011
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: 03-12-2012, 18:12    Odpowiedz z cytatem

A co z tym połączeniem TLK Berlin-Gdynia ostbahnem, w rozkładzie nie został ujęty. Będzie kursować...???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl