Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Likwidacja linii vel restrukturyzacja
Autor Wiadomość

kraina_solvati Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 16-01-2013, 16:30    Odpowiedz z cytatem

Komedia. Najpierw się modernizuje, potem zamyka. Najpierw uruchamia, potem zwija. Ot, Polska.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 16-01-2013, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Mi się zdaje, że ktoś, kto zaznaczył te linie to albo sieje zamęt, albo faktycznie ma rację. O ile rozumiem to, że chcą się pozbyć linii Gniezno Winiary- Sława Wielkopolska/Chojnice, to o ile nie rozumiem usunięcia odcinka lini od Oleśnicy do Krotoszyna (przez co nastąpi uciecię połączenia Wrocław-Wawa przez Ostrów i Kalisz), wyremontowanej linii PIła-Wałcz-Kalisz Pomorski-Szczecin, czy Szczecin-Kołobrzeg. Przepraszam, bardzo, ale ja tu nie widzę najmniejszego sensu i mało w to wierze, że akurat te linie chcą przekazać komuś innemu, albo zlikwidować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adamos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2006

PostWysłany: 17-01-2013, 09:03    Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że część linii jak Szczecin-Kołobrzeg jest celowo tak zaznaczona, aby postraszyć samorządy i zmusić je do przejęcia linii, inny przypadek mamy z Linią 36 Ostrołęka – Łapy, którą samorządy od lat próbują nieskutecznie przejąć a na mapie zaznaczona jest do przekazania lub likwidacji, no śmiech na sali
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 17-01-2013, 12:37    Odpowiedz z cytatem

snajper napisał/a:
Najlepiej zostawmy tak ze 6 linii gdzie jeżdzi EIC. Tyle wystarczy do wożenia biznesmenów w delegacji. Co tam się przejmować mieszkańcami małych miejscowości na uboczu.

Przy czym za małe miejscowości według kulejowo-bankierskiej biurwy uznajemy wszystko co ma mniej niż 120 tysięcy mieszkańców. Casus Włocławka, w którym IC nie raczyło zatrzymywać na czas objazdu swojego Ex o tym dobitnie świadczy.
Tak, kolejny rząd, za pośrednictwem swoich urzędasów, pokazuje obywatelom prowincji że ma ich głęboko w d.

A tak na marginesie, tym pajacom z zarządów PLK, PKP oraz mynystrom w MBTiGM (nie powiem że durniom, bo oni dobrze wiedzą, co robią i robią to z premedytacją) bardzo ciekawą mapkę ze strony poświeconej m.in. efektom Beeching Act:
http://www.bilderberg.org/railways.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-01-2013, 23:32   

Planowana likwidacja Linii Zbąszynek-Międzyrzecz-Gorzów to jakiś obłęd. Przecież nie tak dawno wydano miliony na jej modernizację. Wożono nią również materiały budowlane do budowy autostrady A2 i trasy S6.
Gratuluje PLK skrajnego debilizmu. Tak samo linia Rzeszów-Łupków na Słowację przez tunel w Starym Łupkowie ma znaczenie strategiczne dla państwa. Pamiętam w 2010(jeżdżę tam do schroniska studenckiego) w Łupkowie, jak po zawaleniu się mostu kolejowego w Muszynie(podczas powodzi) , cały transport na Słowację i dalej szedł przez Łupków, Diesle było słychać na okrągło a kolejarze zmieniali się co 2 tyg. mieszkając w budynku Cargo na stacji w Starym Łupkowie. Czyli teraz jak znowu most by poszedł to ciekawe którędy pociągi towarowe na Słowację pójdą...ehhh

Twisted Evil Twisted Evil

Wszystko prowadzi do zaorania linii i ładowania kasy w Pendolino oraz jedyne słuszne CMK, E-65 , E20 i Warszawa Łódź. U nas na Górnym Śląsku coraz to więcej ograniczeń prędkości pomiędzy Gliwicami a Katowicami! Pociągi już na niektórych odcinkach jadą 20 km/h na E-30 horror!

Ciekawe czemu nikt się nie martwi E-30 Katowice-Kraków! Przecież to linia do Przemyśla i na Ukrainę. IC modernizuje wagony na tą trasę a tam takie 80 km wąskie gardło z jednym torem...gdzie jedzie się 20 km./h...może też powinni to rozebrać??? hehe Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 18-01-2013, 20:27    Odpowiedz z cytatem

W likwidowaniu własnej infrastruktury PKP jest "lepsze" niż Armia Radziecka.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Jakub Sarbak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2013
Skąd: Powiat Międzychodzki

PostWysłany: 18-01-2013, 23:43    Odpowiedz z cytatem

I tak sobie mruczycie pod nosem myśląc że samorządy czy też PKP weźmie się do roboty widząc Wasze wpisy na forum. A może by tak czas odejść od tego monitora i wziąć się do roboty??

Pozdrawiam

Pomysłodawca tematu rewitalizacji linii Rokietnica - Skwierzyna oraz Szamotuły - Międzychód
Dlaczego ja?? Bo mnie dupa od siedzenia na forum bolała!!

Jakub Sarbak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-01-2013, 00:08   

Stary pogadaj z lobbystami ze Stalexportu o linii kolejowe E-30 Katowice-Kraków i tajnym aneksie o nie modernizowaniu niczego co konkurowałoby z autostradą A4 na odcinku Katowice-Kraków. W jakim stanie jest teraz ta linia jak pociągi jeżdżą tam 20 km/h i nic się nie dzieje, zero remontu, tylko tory rozebrali ...i został jeden na całkiem długim odcinku. Ciekawe co zrobisz wielki mądralo?? Może sam wyremontujesz? Śmiech Śmiech Śmiech
Powrót do góry

Jakub Sarbak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2013
Skąd: Powiat Międzychodzki

PostWysłany: 19-01-2013, 11:48    Odpowiedz z cytatem

A próbował ktoś?? U nas jedna akcja okazała się trafna ponieważ wstrzymała rozbiórkę no ale przyszedł czas na kontynuację. Województwo nie powiedziało NIE tylko samorządy lokalne nie chcą wykazać chociażby chęci działania.

Trzeba próbować!

Pozdrawiam

Jakub Sarbak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

emeryt15 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Gru 2012

PostWysłany: 29-01-2013, 15:48    Odpowiedz z cytatem

Polecam stronę:

http://nowyobywatel.pl/2011/04/30/biale-plamy-i-czarne-dziury/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jakub Sarbak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2013
Skąd: Powiat Międzychodzki

PostWysłany: 29-01-2013, 18:25    Odpowiedz z cytatem

Piękny artykuł - nie jednemu pustakowi który nie rozumie sensu rewitalizacji linii kolejowych przebiegających przez małe, nieskomunikowane miejscowości powinno to uświadomić co w trawie piszczy.

Mój powiat jest oddalony o około 80 kilometrów od Poznania i około 70 kilometrów od Gorzowa. W weekend ani jeden PKS nie jedzie do Gorzowa. Do Szamotuł, czy Wronek też mamy kiepską komunikację. Prosty przykład. Siadł mi samochód a jeżdżę do uzupełniającego technikum do Gorzowa. W tygodniu dojechałbym do szkoły. W weekend?? Musiałem pożyczyć samochód od kolegi żeby móc zdać semestr!

W moim Powiecie nie ma pracy - w Poznaniu jest jej w bród - ale musiałbym zarabiać dziennie około 200 złotych żeby mi zostało z pensji około 100 złotych za dzień - NIEREALNE przy wykształceniu zawodowym i średnim!!!

Błędne koło się zamyka - moja szkoła niby darmowa ale jeśli policze dojazdy moje wykształcenie średnie będzie kosztować mnie około 3000 złotych za rok (to za LPG - a gdyby to była benzyna??), jestem skazany albo na bezrobocie albo na super zarobki rzędu 1200 złotych. Czyli po odcięciu Powiatu od komunikacji mam być biednym i niewykształconym Polakiem??

Pozdrawiam

Jakub Sarbak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

tellchar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Chełm

PostWysłany: 06-02-2013, 10:38    Odpowiedz z cytatem

Odnośnie zamiaru likwidacji linii 81 (Chełm - Włodawa);
zastanawiam sie, jakie korzyści będzie miała z tego PLK? Podobno liwkdiowane mają być te linie, których utrzymanie jest zbyt drogie.. - jakie są zatem ksozty utrzymania tej linii? Linia jednotorowa, niezelektryfikwoana, drużników tu nie ma, posterunków ruchu też nie. Zatem co? Konieczność wycięcia zakrzaczenia torów w kilku miejscach raz na rok? Rolling Eyes
Czy zyski z transportu drewna z Sobiboru nie wystarczą na pokrycie tych kosztów?

Podobnie linia 63 (Zawadówka Natobaza - Dorohusk, szeroki tor), która leży przy linii nr 7, więc koszty są tez minimalne. Poza tym linia ta została niedawno wyreontowana, a tu mówi się o jej likwidacji...
te linie to chyba na chybił - trafił wybierali

dobrze ze całą sprawą zainteresował sie senator J. Zając z Chełma, który złoży zawaidomienei o możliwości popełnienia przestępstwa - marnotrawstwa środków publicznych przez PKP PLK Smile

_________________
(...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-02-2013, 20:50    Odpowiedz z cytatem

Kontrowersyjny plan PKP. Wyremontowane linie mogą zostać zlikwidowane

​PKP szykuje plan oszczędnościowy, który zakłada zamykanie rzadko uczęszczanych linii. Według nieoficjalnych informacji na liście znalazły się także niedawno zmodernizowane odcinki. "Ich zamykanie byłoby marnotrawstwem pieniędzy" - mówią eksperci. "Żadne decyzje nie zostały jeszcze podjęte" - twierdzi natomiast PKP.

Więcej TUTAJ

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Artur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: Opole

PostWysłany: 12-02-2013, 02:54    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o nasze województwo to nie jest jeszcze aż tak źle linie Szydłów-Gracze nie zamkną bo jak by nie patrzeć linia ta robi obecnie za bocznice szlakową do kopalni surowców drogowych i PKP Cargo tam jeździ. Linia Krapkowice-Prudnik idzie do remontu i będzie bocznicą szlakową walczymy obecnie o zachowanie torów stacyjnych i ładunkowych na stacjach na tej trasie (no i jeździmy po niej drezynkami lekkimi). O kolej Wilhelma walczymy już od kilku lat i chcemy ją przejąć (w tworzeniu mały skansenik kolejowy). Jeśli zaś chodzi o linię Opole-Nysa, Czy Opole-Kluczbork to nie martwił bym się nimi bo już są przewidziane do remontu Na pierwszej jeżdzą PRki i towary z PKP Cargo i prywaciarze w tym Czesi też. Druga linia po remoncie ma ponownie przyjmować pociągi jak narazie po niej jeżdzą tylko szynobusy bo zaraz za stacją Opole Gosłwice drastycznie spada na niej dopuszczalne obciążenie na oś. Kluczbork-Fosowskie jest zagrożone ale są plany jej ratowania przez kolegów z Kluczborka i Kuniowa. Najbardziej zagrrożona jest linia Opole-Jełowa-Namysłów mam namyśli odcinek Jełowa-Namysłów bo tam braki w nawierzchni są rzędu kilometrów (w2004roku jeździliśmy tam drezynkami i była kompletna), Grobla pod Namysłowem zapadła się jakieś 5 lat temu jedyny przejezdy odcinek jest od strony Namysłowa do pod Namysłowskiej jednostki wojskowej. To tyle jeśli chodzi o woj. Opolskie.

_________________
TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-02-2013, 01:31    Odpowiedz z cytatem

Zarząd PKP PLK przyjął listę linii do zamknięcia

Zarząd PKP Polskich Linii Kolejowych zatwierdził w czwartek listę linii kolejowych, które mają zostać wyłączone z eksploatacji w grudniu tego roku. Znalazło się na niej ok. 100 odcinków o łącznej długości ok. 2 tys. kilometrów - dowiedział się "Rynek Infrastruktury".

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/39656/Zarzad_PKP_PLK_przyjal_liste_linii_do_zamkniecia.htm

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl