Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Rozkład jazdy 2012/2013 w Małopolsce
Autor Wiadomość

xavee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Mar 2011

PostWysłany: 17-11-2012, 18:46    Odpowiedz z cytatem

Wiecie może czy IR Gubałówka [W-wa Wsch -> Zakopane] powróci w nowym rozkładzie jazdy czy zostało ono uwalone Sad ?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rover Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 05 Lut 2011
Skąd: ANDRYCHÓW

PostWysłany: 17-11-2012, 20:16    Odpowiedz z cytatem

Bardzo przyzwoity rozkład tego jeszcze nie było odpoczynek w Wadowicach brak komunikacji w weekendy tragicznie to wygląda. Była frekwencja zerowa i nadal tak będzie.

4:16 Wadowice (D) [skomunikowanie do Bielska-B., czas oczekiwanie. 14 min]
9:46 Wadowice [j.w., czas. 30 min.]
14:28 Wadowice [j.w., czas. 45 min.]
18:30 Bielsko-Biała (5)(6)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-11-2012, 20:19   

xavee, Zgadnij Twisted Evil


4 godziny z BB do Krakowa?! Powodzenie Studenciakowi gwarantował czas przejazdu poniżej 3 godzin....

A te skomunikowania w Wadowicach. Rece opadaja.... 4:16 z Krakowa? Do diabla, kto tym pojedzie Exclamation Pewnie jakies wspaniale domkniecie obiegu, albo czas jazdy maszynisty musi sie zgadzac. O 4 rano ludzie śpią, to nie PRL że ludzie jezdzili do fabryk na 6 rano !

Sami widzicie że ta firma musi upasc Sad Tak po prostu nie można... Za duzo złych przyzwyczajeń i zaszłości, tych zmian mentalnosciowych nie da sie zmienic.
Powrót do góry

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18-11-2012, 08:31    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś napisał/a:
4:16 z Krakowa?


Właśnie taki pociąg jest dla mnie potrzebny w tą stronę o tej porze.

Do Krynicy w weekendy jeździ pociąg Nikiforo-podobny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18-11-2012, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Gdyby to jechało w weekendy (i cn. do Kęt, Beskid Mały zaczyna się w Wadowicach, gdzie pociąg kończy bieg), to byłoby super.
I poważnie, uważam że kolejowe przewozy regionalne w woj. małopolskim powinny być obsługiwane przez Koleje Śląskie. MZPR mógłby sobie zostawić połączenia w ramach SKA i coś do Kozłowa, reszta (nawet Tarnów/Krynica i Rzeszów) spokojnie dla KŚ. Przynajmniej wtedy te dwa województwa miałyby sensowną siatkę połączeń. I wtedy Bielsko-Wadowice-Kraków, Czechowice/Katowice-Kraków/Tarnów/Rzeszów miałyby sens ekonomiczny i spełniałyby funkcje społeczne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 18-11-2012, 15:51    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z przedmówcami. Też wolę zrezygnować z wygodnych EN57 żeby jeździły inne spółki bo ten rozkład wyraźnie świadczy o problemach finansowych w MZPR a nie o tym że nikt nie jeździ.

W ogóle jadąc pociągami i gadając z ludźmi wyczaiłem że w pow.Chrzanowskim i na zachód od Krakowa ludzie się już przyzwyczaili(w szczególności studenci)i te sytuacje ich nie dziwią i nie słuchają pieprzenia w mediach o pustych pociągach PKP Very Happy(nie ma czegoś takiego jak PKP, jest tylko PKP S.A i inne spółki-córki Very Happy). Podejrzewam że podobnie jest w Podkarpackim, a tam gdzie ludzie mają kasę to olewają pociągi tylko ładują się do auta bo cena paliwa nie gra żadnej roli wtedy skoro można szybciej dojechać gdziekolwiek kiedy się chce.

Po za tym DK79 korki są mniej-więcej najczęściej od Krzeszowic do Krakowa, w skrajnych przypadkach nawet do Chrzanowa. Jak jechałem ostatnio rowerem z Libiąża do Krakowa(mrozik mi nie przeszkadza : D)to auta z rejestracją KR i KRA zaczynały się w dużych ilościach dopiero w Zabierzowie, pojedyncze KR-y i KRA-y(reszta powiatu krakowskiego bez Krakowa)owszem można było w śladowych ilościach spotkać po drodze ale to jacyś ludzie którzy daleko jadą, do Trzebini to nikt z Krakowa osobowymi nie jeździ bo miejscowi już wiedzą co jest grane, chyba że od Krzeszowic jeżdżą ale to bardziej w godzinach szczytu tak jak obserwuje, nie ma tam dostępu do Autostrady, no ale to jest taki że tak powiem "elektorat kolejowy" że można ich jeszcze zachęcić do podróżowania koleją, to nie jest jeszcze tak jak np. Bieczanka czy nie wiem gdzieś tam na Mazurach (szczególnie pasażerowie PKP IC)gdzie dostają w 4 litery np. jazdą w toalecie - tacy ludzie nigdy już nie wrócą do kolei, chyba żeby zdarzył się cud i TGV by zrobili. : D Pomarzyć zawsze można.

Na stacjach Libiąż, Chrzanów, Kraków Łobzów są już nowe rozkłady wywieszone a także w Trzebini. Strasznie takie szare i mało czytelne dla zwykłego szarego pasażera. Nie podobają mi się, w tamtych poprzednich lepiej mi się czytało rozkłady.

PS: Najwięcej rejestracji na DK79 to KCH jeśli chodzi o osobówki. Krakusów mało tamtędy jeździ, można spotkać KOL, KOS(Olkuskie, Oświęcimskie)ale mało ich jest. Przeważnie tamtędy jeżdżą ludzie na katowickich rejestracjach(tiry)Wrocław, Zgorzelec raz widziałem, Poznań, Szczecin i ogólnie busy, i cały przemysłowy tranzyt ale zaznaczam KR i KRA jeżdżą w dużych ilościach przed samym Krakowem. KCH jeździ bo w Chrzanowskim są niższe ceny paliwa niż w Krakowie.

Także paraliż drogowy Krakowa obroni E30 przed rozbiórką przez panów the kloszard i zbieraczy złomów no a likwidacja pociągów nie wchodzi w rachubę bo spowodowałoby to paraliż całej ściany zachodniej woj. Małopolskiego : ).

Wiem co mówię dużo jeżdżę rowerem po świecie także niejedno widziałem.

Kawałek za Trzebinią (i wcześniej w stronę Śląska) można spotkać duże ilości SJ-ów, SC, SK, ST, no ogólnie ludzie jeżdżą z Katowic i ze wschodniego Gopu ale Cieszyn też można spotkać : ) Im bliżej Krakowa tym ilość Ślązaków spada, ale tiry ze Śląska wciąż jest ich dużo : ).

PS2: No i Chrzanowskie leśne dziadki też jeżdżą i korkują : ) Te dziadki z rzepką na rowerach oczywiście : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 18-11-2012, 17:28    Odpowiedz z cytatem

nie bardzo mam teraz czas sprawdzać sitkol,ale faktycznie jest tak źle z tym rozkładem dla Małopolski?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sinobrody79 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Wrz 2012
Skąd: powiat bialski

PostWysłany: 18-11-2012, 18:58    Odpowiedz z cytatem

najgorsze się zacznie w lutym,jak polecą po terminach kursowania wielu pociągów, m.in. na kryniczance czy zakopiance. Pierwszy pociąg regio z zakopanego do Krakowa w dni wolne dotrze wówczas do celu po... 16tej Laughing

_________________
Biała i Żywiec to Małopolska pod śląską okupacją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 18-11-2012, 19:24    Odpowiedz z cytatem

Normalnie strach się bać Very Happy Będą same pociągi widmo, nie wiadomo czy pojedzie, czy trzeba będzie jechać stopem jakimś ET22 Very Happy.

A tak na serio nie jest tak źle ale rozkład wyraźnie pokazuje że im mniej ludzi jeździ, tym więcej pociągów jest, a im więcej ludzi jeździ to tym mniej jest pociągów. Przypadek?

Mogliby chociaż obniżyć tymczasowo cenę, bo cena mogłaby spowodować przypływ ludzi którzy wożą się drogimi busami. PR-y mogły by się zareklamować: "jedź pociągiem do pracy, lepiej się wyśpisz niż w busie" i obniżyć cenę i ludzie by się znaleźli na pociągi w szczycie.

PS: Np. skórzana kanapa pociągowa lepsza niż tania kuszetka w PKP IC dobra bo tania Very Happy, bo nic nie kosztuje Very Happy I puszczać EN71 wyłącznie w szczycie a EN71-036 puszczać na Wieliczkę niech tam sobie ludzie siedzą na twardym bo trasa jest krótka. Tylko puszczając takie składy jak EN71-036 czy EN57-1772, EN57-1806 w szczycie kolej zniechęca podróżnych, aczkolwiek plastiki lepiej grzeją w zimie w tyłek niż dermy i inne rodzaje tkanin wykorzystanych w obiciach foteli w pociągach : )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 19-11-2012, 23:08    Odpowiedz z cytatem

Napisałem petycję do Marszałka Sowy i MZPR odnosnie dojazdu na poranne zmiany-jak odpowiedzą dam znać.


Ostatnio zmieniony przez Bardi78 dnia 19-11-2012, 23:11, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Michał M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2008

PostWysłany: 19-11-2012, 23:11    Odpowiedz z cytatem

Wydłuża się czas zmian kierunku jazdy. O ile dobrze widzę, wszystkie pociągi złożone z EN57 zmieniające kierunek na Płaszowie muszą stać aż 10 minut. To samo w Suchej, Rabce, Kalwarii, Muszynie. Tylko przez to regio Kraków - Zakopane jedzie 15 minut dłużej. Natomiast TLK i inne na wagonach stoją po 14 minut, choć dotychczas wystarczało 10. Co się stało, nowe przepisy w PLK?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 19-11-2012, 23:28    Odpowiedz z cytatem

Michał M., owszem, PLK wydłużyły czasy.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-11-2012, 23:57   

Ostatnio jadac opozniona Jaworzyna, w Krynicy zmiana czoła zajęła mechanikowi 3 minuty. I to bez zadnego pospiechu Rolling Eyes Dziekujmy wiec PLK !
Powrót do góry

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 20-11-2012, 08:43    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś napisał/a:
Ostatnio jadac opozniona Jaworzyna, w Krynicy zmiana czoła zajęła mechanikowi 3 minuty. I to bez zadnego pospiechu Rolling Eyes Dziekujmy wiec PLK !


Jeszcze dwie minuty na próbę hamulca.

To wydłużenie to przesada. Więcej czasu na papierosa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Michał M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2008

PostWysłany: 20-11-2012, 13:15    Odpowiedz z cytatem

A zatem PLK wprowadziła to wydłużenie na wniosek przewoźników czy na podstawie własnego pomysłu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl