A dlaczego miałyby nie móc? Ile pociągów może przejechać CMK-ą w ciągu godziny? 2 na godzinę? No bez przesady. Ruch na CMK jest marny, na tej linii mogłoby jeździć 10 pociągów w ciągu godziny a nie 2, powiedziałbym, że to wiedenka czy linia przez Kielce jest obecnie bardziej zatłoczona. Głowa PLK-i w tym by EICP, EIC, TLK i IR tak na CMK poukładać by to jakoś współgrało ze sobą.
To niemożliwe bo od grudnia będzie dużo więcej EICP do krakowa i katowic w taktach 1-2 godzinnych na części CMKi z prędkością 200 km/h. Nie da się w to powplatać racjonalnie IR kursujących 120 km/h bo będą blokować EICP. Za mało mijanek, w Polskich warunkach póki co tego nie da się zsynchronizować. TLKi przynajmniej będą trasowane na 160 w przypadku IR to jest niemożliwe.
bo od grudnia będzie dużo więcej EICP do krakowa i katowic w taktach 1-2 godzinnych na części CMKi z prędkością 200 km/h.
Sprawdź jak wielka część CMK-i . Aha czyli Twoim zdaniem da się zmieścić na CMK tylko 3 pociągi w ciągu godziny w jednym kierunku? Nawet w PKP PLK kariery byś nie zrobił, chociaż dzisiaj kto ich tam wie . Jakby taki IR jechał za składami na Wrocław, Katowice i Kraków odjeżdżającymi np. co 5 minut po pełnej godzinie to Twoim zdaniem kolejny EICP na Wrocław by go dogonił? Uwzględnij w swoich szacunkach długość odcinku na V max 200 km/h. Twoja koncepcja nie trzyma się kupy, jak nic sklecona pod tezę.
Cytat:
TLKi przynajmniej będą trasowane na 160 w przypadku IR to jest niemożliwe.
A to ciekawe. Obecnie nawet większość EIC jest trasowana na 150 km/h .
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-08-2014, 10:06
Cytat:
Czy Ja wiem...PR-y powoli tworzyły konkurencyjne połączenia np. pospieszny ze stolicy do Szczecina przez Bydgoszcz. Myślę, że i w końcu mit CMK-a by pękł. PKP IC miało monopol w wyniku działań Wacha i spółki, żadne ekonomiczne przesłanki nie skłaniały do zamykania tej linii dla połączeń dostępnych dla podróżnych, którzy i tak tą linię utrzymują z podatków. A przeciętny podatnik nie jest biznesmenem, dajmy chociaż sprawnie i szybko, za normalne pieniądze, wrócić z pracy do domu.
Ówczesne PKP PR miał nieformalny zakaz poruszania się po liniach z V=140/160 km/h oraz po E65. I to było dobre rozwiązanie bo nie było tunelowości. Ówczesny pośpiech Gałczyński jechał przez Wieleń, Piłę, Bydgoszcz, Toruń zapewniając tym miastom szybkie połączenie z Warszawą.
Cytat:
Kiedyś nie było Polskiego Busa, wcześniej nie było ruchu regionalnego na lotniskach. Sukces IR dowodzi tylko słabości oferty PKP IC, nawet sam wielki Prześluga swoją ofertą kolorowych biletów się tylko skompromitował. Świat się zmienia, przecież wyłączenie ruchu regionalnego było pewne, więc nie może patrzyć na rzeczywistość pod kątem jednego PKP IC. Gdyby nie grabież lokomotyw, szczególnie budyni, oferta IR mogłaby być znacznie lepsza.
Kolejna bzdura. Był Polski Express a ruch na lotniskach regionalnych był już wcześniej - na Zegrzu Pomorskim, Szymanach i innych, w tym Katowicach Muchowcu
Cytat:
Sprawdź jak wielka część CMK-i Very Happy. Aha czyli Twoim zdaniem da się zmieścić na CMK tylko 3 pociągi w ciągu godziny w jednym kierunku? Nawet w PKP PLK kariery byś nie zrobił, chociaż dzisiaj kto ich tam wie Very Happy. Jakby taki IR jechał za składami na Wrocław, Katowice i Kraków odjeżdżającymi np. co 5 minut po pełnej godzinie to Twoim zdaniem kolejny EICP na Wrocław by go dogonił? Uwzględnij w swoich szacunkach długość odcinku na V max 200 km/h. Twoja koncepcja nie trzyma się kupy, jak nic sklecona pod tezę.
Dolicz Eisenkopfie zamknięcia torowe związane z remontami stacji, modernizacją obiektów i wreszcie budową podg Pilica.
Cytat:
A to ciekawe. Obecnie nawet większość EIC jest trasowana na 150 km/h
Wagony barowe z hamulcami klockowymi. Od grudnia restauranty zostaną uwolnione. Taka Panorama ma wagony na V=200 km/h wystarczy podpiąć EU44 i śmigać nimi po CMK.
Cytat:
To niemożliwe bo od grudnia będzie dużo więcej EICP do krakowa i katowic w taktach 1-2 godzinnych na części CMKi z prędkością 200 km/h. Nie da się w to powplatać racjonalnie IR kursujących 120 km/h bo będą blokować EICP. Za mało mijanek, w Polskich warunkach póki co tego nie da się zsynchronizować. TLKi przynajmniej będą trasowane na 160 w przypadku IR to jest niemożliwe.
Ogromny poziom blokowania szlaku, co wyłuszczył @maciej30 ale widać sheva17 zakuty łeb nie jest w stanie tego pojąć.
To niemożliwe bo od grudnia będzie dużo więcej EICP do krakowa i katowic w taktach 1-2 godzinnych na części CMKi z prędkością 200 km/h. Nie da się w to powplatać racjonalnie IR kursujących 120 km/h bo będą blokować EICP. Za mało mijanek, w Polskich warunkach póki co tego nie da się zsynchronizować. TLKi przynajmniej będą trasowane na 160 w przypadku IR to jest niemożliwe.
E tam nie da się. O 9 odjeżdża Pendolino z biletem za 180 zł a o 9:05 IR z biletem za 60 zł.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-08-2014, 15:53
Cytat:
E tam nie da się. O 9 odjeżdża Pendolino z biletem za 180 zł a o 9:05 IR z biletem za 60 zł.
To jest dublowanie składów. Jeśli już to o 09:00 Pendolino, 09:30 IR
Ogromny poziom blokowania szlaku, co wyłuszczył @maciej30 ale widać sheva17 zakuty łeb nie jest w stanie tego pojąć. Śmiech
Ty już od dawna masz zablokowany umysł . Jadący za pociągiem EICP IR nikogo nie będzie blokował, ponadto mamy świetne okazje do wyprzedzania podczas postojów we Włoszczowie czy już wkrótce w Opocznie. Twoje argumenty pod tezę to żenua, kompromitujesz się tutaj bez reszty, jak każdy ,,spec" od zarządzania .
Cytat:
Wagony barowe z hamulcami klockowymi. Od grudnia restauranty zostaną uwolnione. Taka Panorama ma wagony na V=200 km/h wystarczy podpiąć EU44 i śmigać nimi po CMK. Śmiech
Wszystko zostanie zrobione i będzie cacy . Skoro to takie proste to czemu jeszcze tego nie zrobiono?
Cytat:
Dolicz Eisenkopfie zamknięcia torowe związane z remontami stacji, modernizacją obiektów i wreszcie budową podg Pilica.
Mówimy o stanie, gdy modernizacja się zakończy. Po CMK-a składy z powodzeniem mogą kursować co 10 minut w jednym kierunku. Po wywaleniu towarówek nie ma tam za bardzo co jeździć, więc taki IR jest na wagę złota. Zawsze to dodatkowy pociąg i oferta skierowana do przeciętnego pasażera.
Cytat:
Kolejna bzdura. Był Polski Express a ruch na lotniskach regionalnych był już wcześniej - na Zegrzu Pomorskim, Szymanach i innych, w tym Katowicach Muchowcu Śmiech
Pojęcie skali pojawiło się na tych studiach z zarządzania czymś tam? Porównaj sobie chłopcze jaką konkurencję PKP IC miało wtedy, a jaką ma teraz i zamilcz. PB tylko zaciera ręce, bo podobni ignoranci - spece od zarządzania pracują na Żelaznej. Szkoda tylko, że za kompromitację projektu zapłacą wszyscy podatnicy.
Cytat:
Ówczesne PKP PR miał nieformalny zakaz poruszania się po liniach z V=140/160 km/h oraz po E65. I to było dobre rozwiązanie bo nie było tunelowości. Ówczesny pośpiech Gałczyński jechał przez Wieleń, Piłę, Bydgoszcz, Toruń zapewniając tym miastom szybkie połączenie z Warszawą.
Ale Szczecin w końcu dostał alternatywę. Te nieformalne zakazy przyczyniły się m. in. do zapaści PKP.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-08-2014, 09:59
Cytat:
Ty już od dawna masz zablokowany umysł Very Happy . Jadący za pociągiem EICP IR nikogo nie będzie blokował, ponadto mamy świetne okazje do wyprzedzania podczas postojów we Włoszczowie czy już wkrótce w Opocznie. Twoje argumenty pod tezę to żenua, kompromitujesz się tutaj bez reszty, jak każdy ,,spec" od zarządzania Very Happy .
Zajrzyj do Adresów 13 to się zdziwisz Jak masz rozkopane 1/3 szlaku to dodatkowe "tłuki" na V=120 to zabójstwo dla CMK.
Cytat:
Mówimy o stanie, gdy modernizacja się zakończy. Po CMK-a składy z powodzeniem mogą kursować co 10 minut w jednym kierunku. Po wywaleniu towarówek nie ma tam za bardzo co jeździć, więc taki IR jest na wagę złota. Zawsze to dodatkowy pociąg i oferta skierowana do przeciętnego pasażera.
Jeszcze długo nie zakończy się.
Cytat:
Pojęcie skali pojawiło się na tych studiach z zarządzania czymś tam? Porównaj sobie chłopcze jaką konkurencję PKP IC miało wtedy, a jaką ma teraz i zamilcz.
PKP InterCity nie ma konkurencji w segmencie kolejowych przewozów pasażerskich. Polski Bus możesz chłoptasiu porównywać co najwyżej z Polonusem czy PolBusem albo Arriva Bus czy Eurolines. Widać nieznajomość rynku przewozów autobusowych wychodzi jak słoma z butów
Ty już od dawna masz zablokowany umysł . Jadący za pociągiem EICP IR nikogo nie będzie blokował, ponadto mamy świetne okazje do wyprzedzania podczas postojów we Włoszczowie czy już wkrótce w Opocznie. Twoje argumenty pod tezę to żenua, kompromitujesz się tutaj bez reszty, jak każdy ,,spec" od zarządzania .
Ale na CMK pomiędzy grodziskiem maz a idzikowicami będzie sporo jednotoru. Nie wiadomo czy skończą stacje Korytów i Szeligi na czas, do tego most nad gierkówką, do tego most nad pilicą. Mają zrobić odgałęźny posterunek tymczasowy "Pilica" zaraz za mostem żeby skrócić odcinek jednotoru. Obowiązywałby tylko pomiędzy Strzałkami a tym właśnie tymczasowym posterunkiem, w przeciwnym razie aż do Idzikowic trzeba byłoby się poruszać jednym torem. Te ograniczenia jednotorowe na tym odcinku mają się zakończyć dopiero w grudniu 2015. Dlatego jeżeli od grudnia tego roku, na CMKę wpuszczą EICP w takiej ilości jak planują to żadne IR nie mają tam racji bytu.Być może nawet trzeba będzie ograniczyć składy EIC ze względu na remonty a Ty byś chciał IR. Stacje Opoczno Płd uda im się za to skończyć do grudnia tego roku.
Pojęcie skali pojawiło się na tych studiach z zarządzania czymś tam? Porównaj sobie chłopcze jaką konkurencję PKP IC miało wtedy, a jaką ma teraz i zamilcz.
PKP InterCity nie ma konkurencji w segmencie kolejowych przewozów pasażerskich. Polski Bus możesz chłoptasiu porównywać co najwyżej z Polonusem czy PolBusem albo Arriva Bus czy Eurolines. Widać nieznajomość rynku przewozów autobusowych wychodzi jak słoma z butów
Pasażer przemieszcza się z jednego miejsca do drugiego, a nie jakimś segmentem.
PKP InterCity nie ma konkurencji w segmencie kolejowych przewozów pasażerskich.
A pasażerowie z EIC Sawa jak rozumiem przesiedli się do kosmodromu IR Matejko .
Cytat:
Polski Bus możesz chłoptasiu porównywać co najwyżej z Polonusem czy PolBusem albo Arriva Bus czy Eurolines. Widać nieznajomość rynku przewozów autobusowych wychodzi jak słoma z butów Śmiech
Chłopcze porównuj sobie nawet z psim zaprzęgiem, fakty są takie, że PB z Wrocławia do Krakowa odjedzie pełny co pół godziny, a PKP IC pojedzie tą trasą od 4 do 6 razy rzadziej. Niestety na tym Twoim zarządzaniu nie wymagają myślenia, może jakieś zajęcia na temat mebli mieliście, że w koło opowiadasz o tych segmentach.
Cytat:
Dlatego jeżeli od grudnia tego roku, na CMKę wpuszczą EICP w takiej ilości jak planują to żadne IR nie mają tam racji bytu.Być może nawet trzeba będzie ograniczyć składy EIC ze względu na remonty a Ty byś chciał IR. Stacje Opoczno Płd uda im się za to skończyć do grudnia tego roku.
E...tam. Pomyśl czasem. Pojedzie zaraz za EICP i po problemie, potem składy z południa. Myśl proszę.
Cytat:
Zajrzyj do Adresów 13 to się zdziwisz Śmiech Jak masz rozkopane 1/3 szlaku to dodatkowe "tłuki" na V=120 to zabójstwo dla CMK.
Mówimy o ruchu max 3 pociągi na godzinę w 1 kierunku, spokojnie da się to ułożyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum