Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następny
Przystanek na CMK dla Opoczna
Autor Wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 02-10-2014, 11:26    Odpowiedz z cytatem

Przestań się wymądrzać Virakocha. Nikt z Tomaszowa M. nie pojedzie pociągiem do Warszawy. Ale ty uparcie proponujesz muchowóz Niebieskie Źródła z Tomaszowa. Dla Opoczna przystanek na CMK będzie kolejowym oknem na świat. Ludzie na nowo odkryją czym jest kolej (oczywiście ta szybka) i przesiądą z samochodów, autobusów do pociągów.

Za kursowaniem pociągów TLK, IR po CMK przemawia chłodna ekonomia. Tego nie da się oszukać. Sztuczne sterowanie rynkiem kolejowym (uwalenie IR po CMK)spowoduje dalszy spadek liczby pasażerów w pociągach. Prawdziwym przegięciem jest dotowanie pociągów Kwalifikowanych w PL tym należy zainteresować KE.

Przez kilka dni (robocze) miałem możliwość obserwować TLK w Piotrkowie Tryb. Praktycznie w każdym pociągu wystarczyłby jeden wagon aby pomieścić wszystkich chętnych. ,,Aż tylu’’ było chętnych na jazdę siecią osadniczą. Pociągi powinny jeździć tu gdzie jest na to zapotrzebowanie a nie pełnić formę alibi zugów . Np. proponowanie przez niektórych aby nocny całoroczny TLK Gdynia- Zagórz jeździł p. Lublin.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2014, 11:38   

Cytat:
Nikt z Tomaszowa M. nie pojedzie pociągiem do Warszawy. Ale ty uparcie proponujesz muchowóz Niebieskie Źródła z Tomaszowa

A co ty możesz o tym powiedzieć Łodziaku? Mieszkałeś kiedyś w Tomaszowie? Nie? Więc nos w sos i pilnuj Łodzi bo wam Karkonosze zabiorą Śmiech

Cytat:
Sztuczne sterowanie rynkiem kolejowym

Odbywa się również w Niemczech. Masz tam państwowych i samorządowych przewoźników oraz prywatnych jednak "władzę" sprawuje DB poprzez liczne spółki córki. Nie ośmieszaj się więc.

Cytat:
Przez kilka dni (robocze) miałem możliwość obserwować TLK w Piotrkowie Tryb. Praktycznie w każdym pociągu wystarczyłby jeden wagon aby pomieścić wszystkich chętnych.

Kilka dni to cholernie dużo w ciągu całego roku. Do tego zapomniałeś o rewitalizacji zdaje się i masakrycznym wydłużeniom czasu jazdy. Na szczęście peron dwukrawędziowy jest już skończony więc można spokojnie planować dalszą część prac i skrócenie czasu jazdy. A, że "fafowcom" idzie robota tak wolno to pretensje do duetu IZ Łódź i IZ Częstochowa Śmiech
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-10-2014, 11:50    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Rynek kolejowy nie jest w 100% wolny lecz regulowany w mniejszym bądź większym stopniu. Zakaz jazdy CMK ekonomicznym składom przyczyni się do rozwoju połączeń liniami alternatywnymi i dobrze o tym wiesz.


Taki zakaz w sensie prawnym jest niedopuszczalny i dobrze o tym wiesz. Dobrze też wiesz, że gdyby nie Włoszczowa nie byłoby z UE kasy na Pendolino. Pociągi mogą jeździć zarówno wiedenką, linią przez Kielce, jak i CMK-ą. Zamknięcie CMK-a dla IR i TLK tamtym liniom niewiele pomoże, a przysposobi nowych klientów PB i stacjom benzynowym. Zresztą o czym my rozmawiamy, nikt normalny poza grupą kilku frustratów nie ma tak idiotycznych pomysłów. Zamknięcie CMK-a dla TLK i IR to zaprzeczenie polityki zrównoważonego rozwoju. TGV jakoś w dziurach się może zatrzymywać, Ty natomiast z CMK zrobiłeś linię międzygalaktyczną.


Cytat:
Dla ciebie trzynaście minut to nie jest rozwalanie rozkładu a dla mnie owszem bo następny skład musi się wlec na odstęp zanim TLK z Opoczna się rozbuja.


Na CMK-a mamy max zdaje się 4 składy w jednym kierunku w ciągu godziny. Bez komentarza, nie chce mi się Twoich słów nawet komentować. Szukasz argumentów pod tezę, to jeden z podstaowych błędów Twojego wnioskowania, no i nie umiesz liczyć Smile.


Cytat:
I nie zdąży się rozbujać a już wyhamuje we Włoszczowie a produkt premium straci na tym.


Nie no pewnie, do Włoszczowy jest tyle co ze Śródmieścia na Ochotę. My mówimy o pociągu, a nie o czołgu, to nie to forum Smile.


Cytat:
Myślę dokładnie tak samo jak Ty z tą różnicą że domagam się godnej oferty dla linii alternatywnych a nie jej zwijania kosztem CMK. A ty najchętniej wrzuciłbyś wszystkie TLK z D29-1 i D29-8 na CMK bo Opocznu się należy


A dlaczego zaraz coś kosztem czegoś? Niech składy jadą jednym i drugim szlakiem. Mazury do Krakowa mogą jechać np. przez Kielce, potrzeby przewozowe na tej trasie w tej porze zabezpieczy Matejko. TLK powinny być i na CMK i na linii przez Kielce i na wiedence, IR na CMK, bo mają zarabiać. Wokół CMK też mieszkają ludzie i mają prawo korzystać z kolei. CMK nie jest prywatną linią, ma być dostępna dla wszystkich grup pasażerów.
A tak na marginesie PLK-a dobrze wie, że z KE to nie przelewki i segmentu economy z CMK nigdy nie wyrzucą. Będą jeździć w fatalnych godzinach, jak od nowego rozkładu jazdy, ale będą. Swoją drogą to i tak spodziewałem się Mazur i Matejki w okolicach 20 ze stolicy, pewnie przy pierwszej korekcie ich odjazd jeszcze opóźnią.

I na koniec proszę administratora forum by przywołał do porządku @Viarakochę, który obraża wszystkich, z którymi mu nie jest po drodze. A tu liczyć nie potarfi i nawet argumentów innych niż pod tezę nie znajdzie. Faktem jednak jest, że mamy do czynienia z atakiem histerii osoby, która nie może pogodzić się z faktem, że mamy wolny rynek i nikt nikogo na siłę nie będzie zmuszał do tego by do domu jeździł objazdem, bo tak sobie chłopina wymarzył. Panowie proponuję odpuścić sobie tego frustrata, jemu nic już nie pomoże. Na szczęście KE i moderator czuwa, także o CMK bądźmy spokojni. Nie będzie economy na CMK napisze się pismo do KE o zbadanie zasadności dofinansowania Smile, wtedy @Viarakocha kasę zwróci Smile. Z idiotyzmem trzeba walczyć, szczególnie z ludźmi, którzy nie szanują podstawowej zasady swobody działalności gospodarczej.

By uświadomić nam wszystkim absurd sytuacji wyobraźmy sobie Viarakochę, który na autostradę nie wpuszcza niczego poza meracmi i BMW, resztę kierując drogami lokalnymi. Prasa pisałaby, że to czysty idiotyzm i właśnie z nim mamy tu do czynienia. Tyle w temacie, @Viarkocha komunizm się skończył jakiś czas temu Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 02-10-2014, 12:20    Odpowiedz z cytatem

,,mgr.’’ Virakocha Tomaszów znam jak własną kieszeń i wiem że do Warszawy biegnie S-8. Dworzec kolejowy jest zlokalizowany na przedmieściach a na dodatek pociąg jechałby okrężną trasą p. Koluszki. Tak więc panie teoretyku nie ośmieszaj się bo nie znasz miejscowych realiów.

Akurat DB jest bardzo przyjazne dla pasażera.

Nawet przed pojawieniem się pociągów IR na CMK mieszkańcy sieci osadniczej w zdecydowanej większości korzystali z przewoźników drogowych a nie z pośpiechów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-10-2014, 12:26    Odpowiedz z cytatem

Ten mgr to bez kropki Smile. W sumie na takie studia z zarządzania to szkoda kasy podatników, @Virakocha ma jeden cel - działa na rzecz przewoźników drogowych i tyle w temacie. Ale jakie sudia, taki ,,fachowiec" Smile.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ElmoVanKielmo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2012

PostWysłany: 02-10-2014, 12:29    Odpowiedz z cytatem

Pociągi mają jeździć zarówno po CMK, jak i trasach alternatywnych. Jedno nie wyklucza drugiego. Istnieje pojęcie "siatka połączeń". Siatka, a nie makaron stworzony z jedynie słusznych szlaków bez ładu, składu i skomunikowań. Dobra siatka połączń jest kluczem do zachęcenia podróżnych do skorzystania z kolei. Szlag mnie trafia, gdy chcę się dostać z Katowic do Berlina pokazuje mi połączenie przez CMK, Warszawę Zachodnią, Poznań, Szczecin, Angermunde. Dlaczego tak? Bo dojazd przez Kępno lub Wrocław do Poznania ze skomunikowaniem na BWE jest abstrakcją, o której nie pomyśleli przewoźnicy.
Efekt? Jadę samochodem.
@Virakocha, wytłumacz mi teraz dlaczego zatrzymanie składu pasażerskiego na stacjach Włoszczowa Północ i Opoczno Południe jest zbrodnią i blokowaniem szlaku, rozwalaniem rozkładu, bo tzw. premium będzie się za nim wlekło zanim owy skład się rozbuja, a jazda przez całą CMK pociągiem towarowym już takiego problemu nie stwarza? Gdyby nawet ruch na CMK był taki duży, jak Ci się wydaje, to zawsze można ułożyć rozkład tak, że "premium" wyprzedza "economy" właśnie, gdy ten stoi na stacjach pośrednich. Kiedyś wszystko zjeżdżało na bok i czekało na E65 północ, gdy miał jechać IC Kaszub. Nie da się? Oczywiście, że się da wprowadzić to samo na CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-10-2014, 12:47    Odpowiedz z cytatem

Tu chodzi o to, że wtedy nie da się doić pasażerów po 130 zł za przejazd. Wiadomo idzie o kasę, reszta to już argumenty pod tezę. @ElmoVanKielmo rozkład masz jaki masz, bo układają go ,,spece" od zarządzania.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 02-10-2014, 12:49    Odpowiedz z cytatem

Virakocha napisał/a:

Skoro liczyłeś wyłącznie drogę hamowania a ja i Elmo liczyliśmy również rozruch składu

0km/h-120km/h 102s ok. 1500m.

60km/h-120km/h 72s ok. 1000m
To jest wyłącznie liczenie drogi hamowania? Czytaj ze zrozumieniem.
Virakocha napisał/a:

Przytoczyć ci regulaminy np CTL Maczki Bór?

A co nas obchodzi jakieś CTL Maczki Bór? Przytocz mi fragment regulaminu PKP PLK w którym napisane jest że za jazdę 120 płaci się ekstra. Bo z tego co ja zdążyłem zauważyć to płaci się "karę" w przypadku gdy pociąg jest trasowany na ep09 a jedzie eu07. Wina przewoźnika i to on ponosi "karę"

Virakocha napisał/a:
Kolejna bzdura, w ten sposób prędkość handlowa pociągów spadnie i staną się mniej atrakcyjne w stosunku do PB

10 minut naprawdę nikogo nie zbawi.
Virakocha napisał/a:
skład musi się wlec na odstęp zanim TLK z Opoczna się rozbuja. I nie zdąży się rozbujać a już wyhamuje we Włoszczowie a produkt premium straci na tym.

Kolego jest takie coś o czym doskonale wiesz i nazywa się ROZKŁAD. I przy układaniu jest wiadomo że skoro pociąg ma planowe zatrzymanie na stacji to też będzie potrzebował czasu na rozruch i złapanie znowu prędkości rozkładowej. Wiesz co to oznacza że jeżeli pojedzie przed EICP jakaś TLK która się będzie zatrzymywać na tych stacjach to będzie na pewno wytrasowana odpowiednio wcześniej żeby nie kłaść EICP. Nie tak? Bo chyba o tym zapominasz pisząc o tem cholernym swoim blokowaniu. A już odpowiadam od razu na kolejne Twoje pytanie, jeżeli TLK będzie opóźniona to dam sobie rękę uciąć że jakąś tam marną TLKę przetrzymają w Opocznie a planowe EICP przeleci ze względu że jest to zbyt ważny i prestiżowy produkt.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2014, 13:31   

Cytat:
Virakocha, wytłumacz mi teraz dlaczego zatrzymanie składu pasażerskiego na stacjach Włoszczowa Północ i Opoczno Południe jest zbrodnią i blokowaniem szlaku, rozwalaniem rozkładu, bo tzw. premium będzie się za nim wlekło zanim owy skład się rozbuja, a jazda przez całą CMK pociągiem towarowym już takiego problemu nie stwarza? Gdyby nawet ruch na CMK był taki duży, jak Ci się wydaje, to zawsze można ułożyć rozkład tak, że "premium" wyprzedza "economy" właśnie, gdy ten stoi na stacjach pośrednich. Kiedyś wszystko zjeżdżało na bok i czekało na E65 północ, gdy miał jechać IC Kaszub. Nie da się? Oczywiście, że się da wprowadzić to samo na CMK.

Da się ale jedynie w sytuacji idealnej czyli czynnych stacji a tymczasem Idzikowice mamy rozkopane i nie skończone, nadal 120 zamiast 160 km/h. Szeligi tylko w połowie gotowe, podobnie Korytów. Masz więc długi jednotor i dopiero budowa stacji Pilica pomoże częściowo rozwiązać problem długich jednotorów. Smile
Ja nie nazywam tego zbrodnią. Zbrodnią jest wpuszczenie segmentu ekonomicznego na CMK bo zgodnie z prawem Kopernika-Greshama zaczynamy psuć rynek, czego efektem jest choćby masowa likwidacja produktu podstawowego czyli EIC na rzecz tańszych i z założenia gorszych TLK, których marża nie pokrywa kosztów uruchomienia na CMK, stąd konieczność dotowania tego syfu z budżetu centralnego kosztem linii alternatywnych. Jeśli zaś by jeździły komercyjnie na CMK w 100% droga wolna. Happy
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-10-2014, 14:35    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zbrodnią jest wpuszczenie segmentu ekonomicznego na CMK bo zgodnie z prawem Kopernika-Greshama zaczynamy psuć rynek


To tezy wybrane Lenina? TLK-i na CMK zarabiają na siebie, podobnie IR. Drożyzna to złodziejstwo, a nie wartość godna ochrony. Nie wiem dlaczego mielibyśmy ograniczać mobilność Polaków, zmniejszać ich szansę na znalezienie pracy. Jesteś lobbystą busiarstwa, tylko ono na zamknięciu CMK-a dla economy by zyskało, abstrachując już od tego, że skutki tego kroku dla PKP PLK ze strony KE byłyby dramatyczne. Czyli tak naprawdę sam udowodniłeś, że te bajki o blokowaniu to argumenty pod tezę, żal. pl.............

Szczęśliwie komisarz in spe Bieńkowska wyraźnie na przesłuchankiu podkreśla wagę zrównoważonego rozwoju. Twoja komunistyczna koncepcja spełni się tak szybko jak gruszki wyrosną na wierzbie. Gdyby tylko komuś przyszło coś takiego do głowy napisze się skargę do KE Smile .

Do do syfu w TLK-ach, też uważam, że powinien być konkurs na konkretne niedochodowe relacje. Te na CMK-a są dochodowe i ludzie jakoś wolą jeździć TLK i IR niż EICP. Przykład EIC Warmii pokazuje jak fatalne skutki miała taka polityka.

Zresztą mówimy o Twoich sennych marzeniach, które już się nie ziszczą, chyba że na Białorusi. Tam miałbyś swój wymarzony raj, kraj zakazów i nakazów, masowych ograniczeń w prowadzniu działalności gospodarczej. Coś w sam raz dla takiego dinozaura jak Ty Smile .

I na koniec, rzecz jasna ulg ustawowych w EICP i w EIC być nie powinno. Urzędnicy też powinni dostać zakaz korzystania z tych pociągów w delagacji, to jawny przykład niegospodarności. Ciekawe jakie wtedy ten produkt miałby wyniki. Mówisz tu o wielkiej komercji, a to interes z kasy nasz wszystkich. 3/4 pasażerów to urzędnicy i studenci, którzy wożą się za naszą kasę, a biznes wliczy sobie to w koszty, zmniejszając tym samym dochody państwa z podatków. Jak rynek to rynek, wprowadźmy tu mechanizm ekonomiczny. Niech jeżdżą Ci, którzy chcą zapłacić pełną kwotę 130 zł z własnej kieszeni Smile, nie wybierając np. samolotu.

EIC i EICP nie jest żadnym lepszym produktem, czy tez wartością dodaną. To produkt drogi, nieadekwatny do jakości, który wcześniej czy później jak nie z TLK czy IR to z nową S7 polegnie nie mówiąc już o samolotach.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2014, 15:02   

Cytat:
TLK-i na CMK zarabiają na siebie

Znów ci odpowiem - nieadekwatna marża pokrycia do kosztów uruchomienia na drogiej linii.

Cytat:
Do do syfu w TLK-ach, też uważam, że powinien być konkurs na konkretne niedochodowe relacje.

Tu pełna zgoda - otwarty dostęp do wszelkich linii kolejowych poza CMK i LHS.

Cytat:
I na koniec, rzecz jasna ulg ustawowych w EICP i w EIC być nie powinno.

Ty taki zwolennik Chicago Boys powinieneś wiedzieć, że panowie proponują masową prywatyzację kolei, zero ulg dla pasażerów i przewoźników. Dzięki temu Chicago Boys zarżnęli pasażerską kolej w USA ograniczając ją do drogich Amtrack Trains i Acela Express. No ale przecież jesteś tego zwolennikiem Śmiech
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-10-2014, 15:36    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Znów ci odpowiem - nieadekwatna marża pokrycia do kosztów uruchomienia na drogiej linii.


Nie opowiadaj bajek. Lepiej zabrać 700 osób za 60 zł niż 50 za 130 zł. IR i TLK na CMK zarabiają na siebie, Matejko to najbardziej dochowy pociag PR i tak będzie półki one będą dostępne.


Cytat:
Tu pełna zgoda - otwarty dostęp do wszelkich linii kolejowych poza CMK i LHS.


Na każdej linii ma być otwarty dostęp. Żadnych reliktów komuny, chcesz ograniczeń, pisałem, pakuj się i na Białoruś.


Cytat:
Ty taki zwolennik Chicago Boys powinieneś wiedzieć, że panowie proponują masową prywatyzację kolei, zero ulg dla pasażerów i przewoźników. Dzięki temu Chicago Boys zarżnęli pasażerską kolej w USA ograniczając ją do drogich Amtrack Trains i Acela Express.


Ależ ulgi być powinny, ale poza EIC i EICP. Racjonalny ustawodawca myśli ekonomicznie i nie marnuje publicznych pieniędzy, nie wozi zatem urzędników za 130 zł, a za 60 zł. I nie porównuj mnie do jakichś ekstremów, z publicznych pieniędzy nie należy finansować projektu wydmuszki czyli EICP. Żadnych ulg na EICP i EIC, żadnych delegacji, no i ekonomicznego powodzenia Smile. Zobaczymy ile będzie warta ta komercja na torach ze środków europejskich i publicznych, z ulgami ustawowymi z naszej kasy. To drenowanie kieszeni pasażerów i budżetu i na jedno i na drugie nie ma zgody.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2014, 16:53   

Cytat:
Nie opowiadaj bajek. Lepiej zabrać 700 osób za 60 zł niż 50 za 130 zł.

Jesteś świetnym manipulatorem. Skąd wiesz, że EIC jeździ 50 osób a TLK 700? Powiem ci więcej, 700 osób masz na TLK a na takim BWE masz 500 osób i jeździ pełny. 65000 zł EIC vs 42000 zł TLK. Brawo, ekonomista pełną gębą Śmiech

Cytat:
Matejko to najbardziej dochowy pociag PR i tak będzie półki one będą dostępne.

Hahaha, dostęp do torów masakryczny, koszty za dostęp sieci trakcyjnej też plus czeska lokomotywa. Rzeczywiście rentowny.


Cytat:
Żadnych reliktów komuny, chcesz ograniczeń, pisałem, pakuj się i na Białoruś.

Ty nieuku. LHS jest wyłącznym operatorem i zarządcą infrastruktury na linii 65. I to działa, dzięki temu można utrzymać 80 km/h. Jeśli wejdzie otwarty rynek a LHS rozparceluje się na spółki to utrzymanie gwałtownie poleci na łeb, vide CTL Maczki Bór, Infra Silesia, KP Kotlarnia po podziale z PMPPW. LHS jest linią przewozu towarów masowych, kontenerów i pociągów autozug. Może być dla przewozów pasażerskich bo służyła ku temu.


Cytat:
I nie porównuj mnie do jakichś ekstremów

Te esktremy to dzieci Friedmana czyli klasyka ekonomii, którego tu na forum kochają wszyscy, zwłaszcza admini Smile Zwolennicy totalnej prywatyzacji (nawet wojska) i niewidzialnej ręki rynku, która wszystko załatwi. I wiele linii w USA ta niewidzialna ręka rynku załatwiła:
https://www.youtube.com/watch?v=wgqis4QOC1Y
https://www.youtube.com/watch?v=TrvLK24VlEs
https://www.youtube.com/watch?v=5dS_XOxrWdE

Dopiero teraz kolej amerykańska się odradza jak Feniks z popiołów i służy głównie przewozom towarowym. Śmiech
Powrót do góry

ElmoVanKielmo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2012

PostWysłany: 02-10-2014, 19:32    Odpowiedz z cytatem

@Virakocha, może pozwól PR'om samodzielnie policzyć, czy ich stać na uruchamianie niedotowanych pociągów IR po CMK?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2014, 20:02   

Cytat:
Virakocha, może pozwól PR'om samodzielnie policzyć, czy ich stać na uruchamianie niedotowanych pociągów IR po CMK?

Oczywiście. Widocznie uznali, że nie opłaca im się, skoro bardzo długo nad tym się zastanawiają i nie wiadomo czy w ogóle kiedykolwiek pojadą Śmiech
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 24 z 28 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl