Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następny
Przystanek na CMK dla Opoczna
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 02-10-2014, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Virakocha, weź pod uwagę, że PKP PLK może rzucać podkłady kolejowe pod koła interREGIO. Stwarzanie sztucznych problemów, groźby, nieformalne dogadywanie się betonu, naciski z ministerstwa itp. Przecież my nie wiemy co oni tam na górze knują przeciwko PR i pasażerom. A że knują to jest jasne jak Słońce!

PKP PLK to taka dziwna spółka, która bardziej dba o interes i monopol PKP IC niż o swój interes, którym powinna być jak największa ilość pociągów na torach. Bo im więcej pociągów tym większe wpływy od przewoźników do kasy PKP PLK i więcej funduszy na utrzymanie biur, pracowników i linii kolejowych (na mniejszej ilości pociągów traci również PKP Energetyka). No ale jak wiadomo, tam gdzie zaczyna się PKP tam kończy się logika i zdrowy rozsądek...

Mamy więc taką oto sytuację: beton PKP konserwuje monopol PKP IC pod Pendolino nie dopuszczając polskiej (interREGIO) i zagranicznej (LEO Express) konkurencji i tutaj teoretycznie zyskuje tylko PKP IC (teoretycznie, bo pasażer i tak oleje drogie EIC i pójdzie do Polskiego Busa lub do Ryanaira). Ale niestety traci PKP PLK i PKP Energetyka co summa summarum przekłada się na większe straty Grupy PKP. Ot, kolejarska logika...

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2014, 20:29   

Cytat:
Virakocha, weź pod uwagę, że PKP PLK może rzucać podkłady kolejowe pod koła interREGIO. Stwarzanie sztucznych problemów, groźby, nieformalne dogadywanie się betonu, naciski z ministerstwa itp. Przecież my nie wiemy co oni tam na górze knują przeciwko PR i pasażerom. A że knują to jest jasne jak Słońce!

Ma pani na to dowody? Bo ciężko jest rzucać oskarżenia nie mając dowodów. W sprawie dogadania się wiem od załóg IC, że jest porozumienie o nie dublowaniu się relacji IC/PR. Ale druku nie zdobyłem bo nie chcę narażać moich informatorów na dyscyplinarkę.

Cytat:
Bo im więcej pociągów tym większe wpływy od przewoźników do kasy PKP PLK

Dlatego zupełnie nie rozumiem decyzji o wyrzuceniu towarów z CMK. Konstrukcyjnie dla towarów CMK dostosowana jest do 120 km/h nie licząc łuków w Grodzisku Mazowieckim i Zawierciu, gdzie jest 80 km/h. Wyrzucenie pociągów kontenerowych z V=120 km/h oraz lekkich i średniociężkich składów na 100 km/h może uderzyć po kieszeni PLK - zwłaszcza biura zakładów w Skarżysku Kamiennej i Kielcach, które utrzymują CMK Śmiech
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 02-10-2014, 20:39    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Brawo, ekonomista pełną gębą Śmiech


Chłopcze skończyłeś zarządzanie, kierunek obciach, siedź potulnie w szeregu i nie odzywaj się.


Cytat:
ąd wiesz, że EIC jeździ 50 osób a TLK 700? Powiem ci więcej, 700 osób masz na TLK a na takim BWE masz 500 osób i jeździ pełny.


Oj chłopcze, BWE nie jeździ po CMK. Ostatnio miałem dobre porównanie Tatr i Smoka, proporcja była mniej więcej taka. Co Ty mieszkańcu Wrześni możesz wiedzieć jak Twoją mieścinę BWE omija szerokim łukiem Smile ...Pewnie wiesz tak samo dobrze jak potrafisz liczyć...


Cytat:
Hahaha, dostęp do torów masakryczny, koszty za dostęp sieci trakcyjnej też plus czeska lokomotywa. Rzeczywiście rentowny.


Zazwyczaj jedzie 4-5 wagonów, także z tym dostępem nie przesadzaj, zawsze może jechać ED72A albo mogą wystawić swoją papugę Smile . Bardziej obawiałbym się o EIC, w których hula wiatr aż miło. Popatrz na wyniki finansowe PKP IC...


Cytat:
y nieuku. LHS jest wyłącznym operatorem i zarządcą infrastruktury na linii 65.


Sam jesteś nieukiem, Ja liczyć potrafię Smile. Na LHS potrzebna jest oczywiście konkurencja.


Cytat:
Zwolennicy totalnej prywatyzacji (nawet wojska) i niewidzialnej ręki rynku, która wszystko załatwi.


Wolę liberałów niż mentalnych komuchów, chociaż i do nich mi daleko. Wiem jedno każdy monopol jest zły. Już Ci mówiłem, Twój idealny kraj Białoruś może być kolejnym miejscem Twojego życia. Tam jest Twój świat idealny.

[ Dodano: 02-10-2014, 23:17 ]
Faktem jednak jest, że ograniczenia, o którym pisałeś na CMK (Vmax 130 km/h) w tej chwili nie ma i że zarówno Piast, jak i też Matejko są planowane do uruchomienia w nowym rozkładzie jazdy, taką też informację dostały władze Opoczna. Rozmawiajmy o faktach, a nie o bujdach.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2014, 09:17   

Cytat:
Chłopcze skończyłeś zarządzanie, kierunek obciach, siedź potulnie w szeregu i nie odzywaj się.

A chłopcze co ty skończyłeś? Ekonomikę transportu u Julka? No to rzeczywiście prestiż Śmiech

Cytat:
Co Ty mieszkańcu Wrześni możesz wiedzieć jak Twoją mieścinę BWE omija szerokim łukiem Smile ...Pewnie wiesz tak samo dobrze jak potrafisz liczyć...

Mieszkam w Koninie a jestem we Wrześni często. W Koninie na BWE czeka średnio 40 osób na peronie, zarówno w kierunku Berlina jak i Warszawy. BWE nie przyjeżdża pusty tylko w obie strony wypchany po brzegi. Więc przestań pitolić o pustkach w EIC.
Cytat:
Na LHS potrzebna jest oczywiście konkurencja.

Która zabije tą linię. Ta linia jest akurat znaczenia militarnego o czym dobrze wiesz. W razie wojny "zielone ludziki" mogą bez problemu wjechać, rozładować sprzęt i okopać się na wschodzie Polski Śmiech
Po drugie obecny model się sprawdza czyli pełna konkurencja na terminalach przeładunkowych typu Sławków Południowy, Sędziszów, Wola Baranowska, Zamość Bortatycze, Hrubieszów oraz partnerstwo w przewozach z LHSem. Być może nie będzie podziału spółki na utrzymanie i przewozy (ustępstwo).

Cytat:
Wolę liberałów

Skrajny liberał empiryczny Janusz Korwin Mikke proponuje między innymi wyrzucenie z Tunelu Średnicowego kolei i zrobienie tam czteropasmowej drogi. Jak mam traktować poważnie takie propozycje? On jest w ogóle zwolennikiem rozbiórki kolei i budowy w ich miejsce dróg. Tego chcesz? Śmiech

Cytat:
każdy monopol jest zły

Zgoda ale w Polsce nie masz monopoli ale oligopol. W Niemczech to samo, to duzi gracze "pozwalają" na rozwój mniejszych.

Cytat:
Twój idealny kraj Białoruś może być kolejnym miejscem Twojego życia.

Pod względem kolejowym Białoruś przewyższa Polskę. Czyste dworce, częsty takt, czynne lokalki a do tego nowoczesne pociągi. Ale tylko pod względem kolejowym.
Moim idealnym krajem byłaby Dania lub Szwecja, a zwłaszcza wyspa Bornholm gdzie sąsiadów mimo dzielącego nas obrośniętego płotu widzę raz na ruski rok. To jest dopiero wolność Wink
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-10-2014, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A chłopcze co ty skończyłeś? Ekonomikę transportu u Julka? No to rzeczywiście prestiż


Nie no na zarządzanie w życiu bym nie poszedł Smile.Jestem z zawodu prawnikiem, więc jestem znacznie bardziej osadzony w praktyce niż Ty, a to Ty zgrywasz osobę, która pozjadała wszystkie rozumy i będzie nam wprowadzać monopole, może i kartele. Gdybyś był królem np. w średniowieczu miałbyś chociaż monopole na bicie monety, czy na prowadzenie browarów, a tak może być ciężko Smile.


Cytat:
W Koninie na BWE czeka średnio 40 osób na peronie


To, że czeka nie oznacza, że wsiada Smile. Toż to we Włoszczowie często wsiada więcej niż 40 osób, idąć Twoim tokiem rozumowania postój w Koninie należy zlikwlidować - nierentowny. Widać niestety, że przez Twoje miejsce zamieszkania bardzo słabo znasz realia na CMK.

Cytat:
W razie wojny "zielone ludziki" mogą bez problemu wjechać, rozładować sprzęt i okopać się na wschodzie Polski


Jak rozumiem obecna struktura ma charakter obronny Smile. Nie no PKP LHS powstrzyma ich agresję Smile.


Cytat:
Skrajny liberał empiryczny Janusz Korwin Mikke proponuje między innymi wyrzucenie z Tunelu Średnicowego kolei i zrobienie tam czteropasmowej drogi. Jak mam traktować poważnie takie propozycje? On jest w ogóle zwolennikiem rozbiórki kolei i budowy w ich miejsce dróg. Tego chcesz?


Sam napisałeś, że jest skrajnym liberałem, a każda skrajność nie niesie z sobą niczego dobrego. Konkurencja na liniach kolejowych byłaby wyjściem na przeciw realiom XXI wieku, obecny stan dążenia do pełnego monopolu PKP IC szkodzi samej kolei i jest na rękę PB. Poza tym konkurencję należy wprowadząc tam, gdzie przewozy mają charakter komercyjny, czyli na początku na CMK, dlatego alternatywa w postaci IR jest bardzo porządana. Na PKP IC nie ma co liczyć, drogie bilety za 130 zł, subsydiowane z budżetu w postaci dopłat do ulg czy delagacji urzędników, typowa komercja za publiczne pieniądze. Dlatego jak już wspomniałem potrzebne są zmiany w systemie ulg i rezygnacja z ulg w EIC i w EICP, wtedy pozwolimy PKP IC na rynkową weryfikację Smile.


Cytat:
Zgoda ale w Polsce nie masz monopoli ale oligopol. W Niemczech to samo, to duzi gracze "pozwalają" na rozwój mniejszych.


Dlatego trzeba zachować chociażby IR Matejko czy Piasta, tak aby i biedniejsze rodziny czy grupy podróżnych mogły się przemieszczać. TLK Mazury może nie być w stanie zabrać wszystkich chętnych więc tym bardziej IR Matejko ma sens. Cała dyskusja jest o pociąg IR Matejko, najpopularniejszy na trasie, standardowo z frekwencją ponad 100%, którego usilnie PKP PLK chce pasażerom obrzydzić, a Ci tak z niego korzystają.


Cytat:
Pod względem kolejowym Białoruś przewyższa Polskę. Czyste dworce, częsty takt, czynne lokalki a do tego nowoczesne pociągi. Ale tylko pod względem kolejowym.


Wolna droga Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 03-10-2014, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Virakocha. BWE i 500 osób na pokładzie…? Przestań koloryzować rzeczywistość. Zapełnienie w tych pociągach zależy od pociągu i i dnia tygodnia. Ale żadnego zawalenia pociągu po dach i tłoku nie ma. Pomyliła się tobie epoka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 03-10-2014, 11:39    Odpowiedz z cytatem

Jak ja jechałem około roku temu BWE do Poznania, to biletów z miejscówkami nie było.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 03-10-2014, 11:54    Odpowiedz z cytatem

Przejedz się kolego z 300 razy BWE różnymi składami i dniami tygodnia i przekonasz się że składy te nie są załadowane po dach jak pisał kolega Virakocha. Oczywiście mi też się zdarzyło że w piątkowe popołudnie nie było miejsc na BWE do Berlina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2014, 12:23   

Cytat:
Jestem z zawodu prawnikiem, więc jestem znacznie bardziej osadzony w praktyce niż Ty,

Rozumiem, prestiżowa kancelaria prawna. Więc może pan mecenas przestanie tu wszystkich obrażać i zacznie dyskutować na poziomie bo jak na razie to panu mecenasowi słoma z butów wychodzi. Wink


Cytat:
To, że czeka nie oznacza, że wsiada

Wsiada. Z obserwacji po 30-40 wsiada, z wykupionymi biletami. Kasa PKP IC w Koninie ma bardzo duże obroty ze sprzedaży międzynarodowej, zwłaszcza w relacjach na zachód ale i na wschód Europy.

Cytat:
Poza tym konkurencję należy wprowadząc tam, gdzie przewozy mają charakter komercyjny, czyli na początku na CMK, dlatego alternatywa w postaci IR jest bardzo porządana. Na PKP IC nie ma co liczyć, drogie bilety za 130 zł, subsydiowane z budżetu w postaci dopłat do ulg czy delagacji urzędników, typowa komercja za publiczne pieniądze.

A może inaczej. Może odniosę się do postulatu Prześlugi, Przetargi głupcze? Wygrywa ten, kto da więcej za mniej (oczywiście więcej połączeń za niższą cenę którą my jako państwo zapłacimy) a zwycięzcy dajemy preferencyjne stawki? Ten model myślę na początku, przed totalnym uwolnieniem rynku by się sprawdził, stanowiłby o sile dobrej oferty. Przetargi na 5 lat z możliwością przedłużenia o kolejne 5.

Cytat:
Wolna droga

Jest takie pismo ZZ. Poczytaj a zmądrzejesz panie mecenasie Śmiech


Cytat:
Virakocha. BWE i 500 osób na pokładzie…? Przestań koloryzować rzeczywistość. Zapełnienie w tych pociągach zależy od pociągu i i dnia tygodnia. Ale żadnego zawalenia pociągu po dach i tłoku nie ma. Pomyliła się tobie epoka.

Chyba Tobie. Zapraszam do Konina a zobaczysz ile ludzi wsiada, ile jest na pokładzie i że pustek nie ma. Nie martw się, pociągów i autobusów do Konina dostatek. Smile
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-10-2014, 14:21    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Rozumiem, prestiżowa kancelaria prawna. Więc może pan mecenas przestanie tu wszystkich obrażać i zacznie dyskutować na poziomie bo jak na razie to panu mecenasowi słoma z butów wychodzi.


Proponuję by kolega z zarządzania nie przenosił swoich problemów na inne osoby.


Cytat:
Wsiada. Z obserwacji po 30-40 wsiada, z wykupionymi biletami. Kasa PKP IC w Koninie ma bardzo duże obroty ze sprzedaży międzynarodowej, zwłaszcza w relacjach na zachód ale i na wschód Europy.


30-40 osób to nie jest jakaś powalająca frekwencja, to codzienność włoszczowska, w Opocznie będzie znacznie więcej osób, stąd pociągi IR są w stanie zasokoic popyt na tą usługę. Skromna oferta PKP IC na pewno nie wystarczy. Podejrzewam, że Warta spotyka się w Koninie z większym zainteresowaniem.


Cytat:
Może odniosę się do postulatu Prześlugi


Ten Pan zupełnie się nie sprawdził i skompromitował ze swoimi kolorowymi biletami. Mój model jest inny - Ministerstwo zamawia konkretne relacje i na każdą z nich albo w jakiś grupach organizujemy przetarg. Kryterium cena 70%, reszta jakość usługi, w końcu to segment economy. Spokojnie, żadnych zmian nie będzie, segment economy na CMK mamy w fatalnych godzinach, rynku PKP IC psuć nie będziemy....


Cytat:
Jest takie pismo ZZ. Poczytaj a zmądrzejesz panie mecenasie


Wiem, nie czytam. Do tego nurtu mi daleko.


Cytat:
Zapraszam do Konina a zobaczysz ile ludzi wsiada, ile jest na pokładzie i że pustek nie ma. Nie martw się, pociągów i autobusów do Konina dostatek.


Półki co jeżdżę przez Konin IR do Poznania, także miasto chętnie zobaczę Smile .

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2014, 14:40   

Cytat:

Proponuję by kolega z zarządzania nie przenosił swoich problemów na inne osoby.

Powiedziałem już, jesteś świetnym manipulatorem Wink Daleko ci jednak do takich znawców tematu jak Igor Ostachowicz Wink

Cytat:
30-40 osób to nie jest jakaś powalająca frekwencja, to codzienność włoszczowska

W ciągu doby czy na jeden pociąg? Bo jeśli w ciągu doby to rzeczywiście szał ciał, piekła nie ma Śmiech
30-40 osób w moim mieście czeka na BWE oraz Panoramę i Fredrę. Słowacki i Kiliński cieszą się małym zainteresowaniem. Największym cieszy się IR Mewa i IR Portowiec, trochę mniejszym Warta i Bug/Starosta (poza weekendami jako Babie Lato). Z TLK najlepsze powodzenie ma Gałek, Podlasiak (mimo złomu), Goplana, Cegielski, trochę mniej natomiast Sukiennice (w związku z objazdami), natomiast najlepsze godziny ma Zielonogórzanin.

Najdurniejszą decyzją PICu było uwalenie dwurelacyjnego Lubuszanina, taniego o dobrych godzinach i zastąpienie go drogim EIC Lech. Efekt? Pasażerowie z lubuskiego uciekają do samolotu Śmiech Z Gorzowa mamy natomiast ochłap w postaci grupy wagonów do Szczecinianina, która jeździ pusta, w porównaniu do pociągów Poznań - Kostrzyn, nabitych po dach Śmiech


Cytat:
Ten Pan zupełnie się nie sprawdził i skompromitował ze swoimi kolorowymi biletami.

Za to wyprowadził PKP InterCity z dołka w latach 2005-2006 i miał pomysł na rozwój. Dzięki niemu nieruchawe IC zmieniło nieco oblicze. A że nie wszystkie pomysłu miał dobre, cóż czas pokazał (likwidacja pociągu Balti i KKZ dostępna jedynie w relacjach międzynarodowych, likwidacja Ex Mewa na odcinku Szczecin - Świnoujście i KKA). Nikt nie jest idealny.

Cytat:
Półki co jeżdżę przez Konin IR do Poznania, także miasto chętnie zobaczę Smile .

Spotkajmy się w realu. Pokażę miasto. Jest co zwiedzać. Happy
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-10-2014, 15:05    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Powiedziałem już, jesteś świetnym manipulatorem Daleko ci jednak do takich znawców tematu jak Igor Ostachowicz


Nie sądzę, że mieszanie polityki do naszej dyskusji ma sens. Ostachowicz miał swoje zadania i z nich był rozliczany. Jedni mówią o tym jako o specjaliscie od PR, dla Ciebie to manipulator, Ja go nie znam. Ja natomiast dnoszę się do faktów.


Cytat:
W ciągu doby czy na jeden pociąg? Bo jeśli w ciągu doby to rzeczywiście szał ciał, piekła nie ma


Tyle osób przywozi Matejko do Włoszczowy, niewiele mniej zabiera Smok Wawelski. Frekwencja jest bardzo dobra.


Cytat:
Największym cieszy się IR Mewa i IR Portowiec, trochę mniejszym Warta i Bug/Starosta (poza weekendami jako Babie Lato).


To widać po obłożeniu tych pociągów, Wy macie kilka składów IR, które jak widać zatrzymują się nawet w mniejszych ośrodkach. My natomiast mówimy o jedynie 2 składach na CMK, w porównaniu do oferty PKP IC to nad wyraz mało, ale te pociągi są bardzo potrzebne i powinny na siebie zarobić, tak jak zarabiają do tej pory. Zachęcam byś przejdechał się kiedyś piątkowym IR Matejko do Krakowa, to jeden z najbardziej obłożonych pociągów w Polsce.


Cytat:
Za to wyprowadził PKP InterCity z dołka w latach 2005-2006 i miał pomysł na rozwój. Dzięki niemu nieruchawe IC zmieniło nieco oblicze.


W warunkach absolutnego monopolu. PR-om konkurować z PKP IC zabraniano, PKP IC spokojnie zaś mogło podgryzać PR za pomocą LM. Przykład Słonecznego i jego sukcesu pokazał, że sukcesy PKP IC wiązały się z brakiem alternatywy. Z biegiem lat ocena Prześlugi niestety musi być zła, nigdy wcześniej, ani nigdy później w biznesie już się nie liczył. Osobą, która dużo zmieniła na kolei, a mogła jeszcz więcej był prezes Moraczewski, który PR odmienił całkowicie.


Cytat:
Spotkajmy się w realu. Pokażę miasto. Jest co zwiedzać.


Bardzo chętnie, zapraszam też do stolicy. Polecam pociąg IR Smile.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2014, 16:38   

Cytat:
Wy macie kilka składów IR, które jak widać zatrzymują się nawet w mniejszych ośrodkach.

Owszem :
* IR Babie Lato z Warszawy do Poznania, który w 5 i 7 jedzie do Zielonej Góry (IR Rusałka to tak naprawdę Babie Lato zmieniające numer ale PLK oczywiście tego nie uwzględniło) zatrzymujące się w Opalenicy czy Nowym Tomyślu. Obsługuje Konin i Koło
* IR Bug z Poznania do Warszawy a w 5 i 7 do Terespola, od Łukowa jadący jako Regio. Obsługuje Konin i Koło
* IR Portowiec ze Szczecina do Warszawy (latem jako Bosman ze Świnoujścia). Obsługuje Wrześnię, Słupcę, Konin i Koło
* IR Warta z Poznania do Lublina. Obsługuje Wrześnię, Słupcę, Konin i Koło, niestety od grudnia będzie skrócony do Warszawy (no chyba, że jakimś cudem się ostanie).
* RE Poznań - Frankfurt (Posnania) w ilości 2 sztuk. Obsługują Buk, Opalenicę, Nowy Tomyśl, Zbąszyń i Zbąszynek.

Cytat:
W warunkach absolutnego monopolu. PR-om konkurować z PKP IC zabraniano, PKP IC spokojnie zaś mogło podgryzać PR za pomocą LM.

No już nie przesadzaj. Mogę ci wymienić sporo pociągów, które kursowały E20 w tamtych latach pod banderą PKP PR i które konkurowały z IC na przykładzie Konina:
* Włókniarz Łódź Kaliska - Szczecin Główny
* Podhalanin (Szczecin Główny)/Poznań Główny - Konin - Koło - Zakopane (po węglówce)
* bezimienny sezonowiec o tej samej relacji co Podhalanin, kursujący zimą.
* Koziołek w relacji Poznań - Płock, obsługiwany ED72 (pospieszny)
* Mazowsze Konin - Warszawa (osobowy od Konina do Łowicza)
* Szczecinianin Terespol - Szczecin Główny z grupami wagonów z Ełku i Lublina
* nocna rzeźnia Lublin/Kielce - Świnoujście
* Portowiec Warszawa - Szczecin
Było też wiele innych PKP PR ale nie pamiętam już. Crying or Very sad
Powrót do góry

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 04-10-2014, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Virakocha. Pisałem tobie abyś nie koloryzował rzeczywistości. BWE nie mają 500 miejsc siedzących. Owszem jak na nasze realia (PL) składy kwalifikowane BWE mają bardzo ładne zapełnienie. Jednak zapełnienie tych 6-cio wagonowych składów zależy od tego w jakich godzinach jedzie dany pociąg oraz dnia tygodnia. Owszem w okresie świąt piątkowe, niedzielne popołudnia BWE mogą pochwalić się 100% frekwencją jednak w pozostałym okresie jest różnie. W zwykły dzień roboczy nie raz jechałem samemu w przedziale nawet na odc. Kutno – Poznań.

Jeśli chcesz zobaczyć pociągi kwalifikowane które na co dzień są zawalone po dach to musisz jechać za granice.

Jestem bardzo ciekawy na jakiej podstawie twierdzisz że kasa w koninie ma bardzo duże obroty ze sprzedaży biletów ze wschodem Europy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-10-2014, 11:44   

Cytat:
Jednak zapełnienie tych 6-cio wagonowych składów zależy od tego w jakich godzinach jedzie dany pociąg oraz dnia tygodnia. Owszem w okresie świąt piątkowe, niedzielne popołudnia BWE mogą pochwalić się 100% frekwencją jednak w pozostałym okresie jest różnie.

A na początku mówiłeś, że jeżdżą puste Śmiech
Cytat:
W zwykły dzień roboczy nie raz jechałem samemu w przedziale nawet na odc. Kutno – Poznań.

Którym pociągiem, skoro jesteś z Łodzi? Nie czasem Sukiennice Śmiech Question Poranny BWE w kierunku Poznania z Konina na frekwencję nie narzeka, podobnie poranny w kierunku Warszawy, nawet w środku tygodnia.

Cytat:
Jestem bardzo ciekawy na jakiej podstawie twierdzisz że kasa w koninie ma bardzo duże obroty ze sprzedaży biletów ze wschodem Europy?

Od pracowników. Danych jednak się nie ujawnia bo to tajemnica handlowa, nie uważasz? Śmiech Taki dinozaur jak Ty, 40 paroletni powinien to wiedzieć Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 25 z 28 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl