Nigdy nie miałem wysokiego mniemania o unijnych dygnitarzach i brukselskich władcach, ale po wspólnym komunikacie wydanym przez Hermana von Rompuya i Jose Manuela Barroso to mniemanie spadło do poziomu kopalnianych chodników. Powiem wprost: ci panowie wraz ze swoimi sztabami to szkodliwi idioci, którym nie powinno się powierzać zarządu nad osiedlową piaskownicą.
Kolejny skandal w Unii Europejskiej !!!!!!!!!!!!!!!! Ciekawe ile dali w łapę?!! Według moich szacunków firma amerykańska (pomysł stosowania R1234yf w europejskich klimatyzacjach aut wylobbowały dwie wielkie firmy mające patenty na technologie wytwarzania tego związku: Honeywell i DuPont) zarobią w ciągu roku miliardy dolarów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toksyczny czynnik 1234yf w klimatyzacjach nowych aut!
Unia każe montować w autach klimatyzacje, w których czynnik chłodniczy R134a zastąpiono potencjalnie niebezpiecznym i drogim gazem R1234yf. Na razie bunt Mercedesa wykorzystała Francja i zakazała rejestracji nowych modeli tej marki
Nie jest to tajemnicą, że w polskiej debacie publicznej nt. Unii Europejskiej istnieje szereg tematów tabu. Krąży ona przede wszystkim w koło grantów, dotacji i subwencji, o których rozmawia się przeważnie i tak w wąskim zakresie, nie dostrzegając związanych z nimi niekorzystnych zjawisk.
Niestety, nie jest to wyłącznie domeną głównego nurtu, lejącego europropagandę do polskich głów strumieniami. Nawet na szeroko pojętej eurosceptycznej prawicy niewiele miejsca poświęca się pewnym segmentom integracji europejskiej, momentami wręcz popadając w zacietrzewienie godne TVN.
Jednym z faktów, których również wielu rozsądnych eurosceptyków nie chce przyjąć do wiadomości, jest zdecydowanie niekorzystny bilans uczestniczenia Polski w europejskiej unii celnej, czy szerzej we Wspólnej Polityce Handlowej UE.
To nie są żarty. To się stało naprawdę. W zeszłym tygodniu Komisja Europejska rozpoczęła przeciwko Węgrom postępowanie w sprawie naruszenia procedur unijnych, ponieważ Budapeszt nie wprowadził nowych zasad bezpieczeństwa morskiego na swoich statkach. Sęk w tym, że Węgry nie posiadają ani dostępu do morza, ani własnych statków...
Podstawowy traktat akcesyjny Unii Europejskiej nie przewiduje możliwości przejmowania długów jednego kraju przez inny. W związku z tym, pomoc krajom pogrążonym w kryzysie za pomocą np. finansowanych przez Niemców euro dotacji jest niemożliwa. Analizując reguły funkcjonowania strefy euro, można dojść do zaskakującego wniosku: twórcy wspólnej waluty w ogóle nie przewidzieli możliwości „kryzysowego stanu wyjątkowego”, jaki następuje np. po pęknięciu bańki gospodarczej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum