ja bym chciał na plus odnotować dodatkowego połączenie z Jeleniej Góry przez Wałbrzych do Warszawy i to w dzień
na minus skrócenie EC Wawel do Wrocławia (zamiast Krakowa) powinni chyba zmienić nazwę
Intercity robi wszystko żeby z Wrocławia do Warszawy jeździło się Polskim Busem! Jest już 5 połączeń non-stop. Można np, zarezerwować 3 bilety na 22 grudnia za ledwie 55 złotych. Zaraz po świętach 3 bilety z Warszawy są dostępne za 65 złotych. A więc taniej niż 1 bilet na EIC!!!
Z Wrocławia do Krakowa już nikt normalny nie jedzie z Intercity ( 5,5 h ), mogąc za ledwie 33 do 39 złotych przejechać tę trasę w 3 godziny Lajkonikiem względnie Link-busem ( 12 codziennych połączeń ).
To najgorszy rozkład w tym wieku dla połączeń dalekobierznych z Wrocławia.
Lajkonik już prowadzi dodatkową sprzedaż biletów, dziś np. o godz. 17:00 z Wrocławia, na kurs do Krakowa odjechały aż 3 autobusy!, zamiast jednego-aż tyle osób jest chętnych na przejazdy autobusowe, rezygnując z kolei.
PB na niedzielny kurs z Wrocławia do Warszawy, o godzinie 15:00 w nd., w zeszłym tygodniu podstawił również dwa autokary, czyli pojechało nimi łącznie 160 osób!(był komplet pasażerów)-już o tylu pasażerów IC ma mniej na tej trasie.
Podejrzewam również, duży odpływ pasażerów z pociągu TLK "Karkonosze", którego czas przejazdu jest katastrofalny!. Ludzie skorzystają z usług PKS-u, który również na nocnym kursie jedzie ok.6-6,5h.
W nowym rozkładzie jazdy jedna TLK będzie zatrzymywać się na p.o. Warszawa Sródmiecie (TLK Czechowicz z Lublina)
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-11-2012, 20:56
Cytat:
Do edycji czerwcowej 2013.
Raczej do najbliższej korekty. Mają w końcu zakończyć grzebaninę na odcinku Poznań-Gniezno, gdzie ma być 150 km/h (specjalnie dla Elfów KW i może dla BGE).
Ale wiadukt w Bydgoszczy będzie wymieniony dopiero w przyszłym roku. Pewnie te 10-20 km/h będzie jeszcze straszyć.
Jak czytam to prawda, że z Norwida znikną ładne klimatyzowane wagony IC? To z jakim składem będzie miał obieg EIC Kościuszko tak jak do tej pory?
Jak ze składem Neptuna i Artusa będą wagony IC takie jak na Norwidzie?
Czy ktoś wie jaki TLK od nowego rozkładu będzie zestawiony z wag. 141A i 140A? Obecna Brzechwa Sienkiewicz Baczyński pozostaną na tych samych wagonach?
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-11-2012, 21:01
Kaszub raczej na pewno zostanie na "Zetach" bo ma obieg z BGE. Neptun zostanie, bo to flagowy okręt (w lecie staje się Expressem). Gorzej z Artusem, ten może dostać kiepski tabor.
na stronie IC jest podany zarys pociagów 2012/13, dokładnie ten sam an podstawie którego toczy sie dyskusja. Jest rowniez podana informacja ze jutro nastapi aktualizacja rozkładu pociagów międzynarodowych
Virakocha, no tak ale Norwid też ma obieg z Kościuszko i ciekawi mnie dlaczego nie będzie na Zetach? Ciekawi mnie z jakim składem będzie miał obieg Kościuszko skoro Norwid nie będzie miał? Myślę że to nie prawda, Norwid nadal pewnie będzie na Zetach
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-11-2012, 22:00
Norwid A ja pisałem o Neptunie ;-) Jeśli Kościuszko będzie EIC to Zety zostaną, jeśli Ex, to pewnie pojedzie 144A.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum