Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Przetarg PKP IC na zakup EZT
Autor Wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 29-08-2013, 12:34    Odpowiedz z cytatem

To ED74 już PKP nie wystarcza?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 29-08-2013, 15:39    Odpowiedz z cytatem

A kiedyś wystarczało? Od początku Intercity było średnio zadowolone z ich posiadania, po zakończeniu obsługi Warszawa-Łódź próbowali znaleźć im jakieś sensowne trasy, ale efekt do dziś jest kiepski.
To zbyt mało komfortowe fotele, to za mało pojemne toalety, to usterki powodujące, że nigdy nie było pewności, czy toto wyjedzie w trasę.
Myślę, że złej baletnicy, to i buty przeszkadzają, szczególnie, jak nie są zbyt dopracowane. I dziwi mnie fakt tolerowania tej sytuacji przez tle lat, zamiast porozumieć się z producentem, co trzeba by zmienić, aby ten tabor zaczął być w końcu użyteczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 29-08-2013, 16:54    Odpowiedz z cytatem

ED74 najlepiej jakby sprzedali jakimś "kolejom w potrzebie" typu KŚ, KD, KW a nie dalej męczą tym ludzi w TLK.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 29-08-2013, 18:12    Odpowiedz z cytatem

Aha, czyli lepiej jest wydać 1mld złotych, bo w kilkuletnich pociągach nie można wymienić foteli i toalet? Śmiech Śmiech

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 29-08-2013, 22:19    Odpowiedz z cytatem

Kiepskie wózki z odsprężynowaniem I stopnia gumowo-stalowym też wymienisz? Bo przez to telepie tym jak szynobusem szczególnie przy prędkościach ponad 100. Wiem bo jechałem. Mnie tam osobiście telepanie nie przeszkadza ale jeżeli porównujemy modele to ten wypada kiepsko na tle innych choćby nawet nowszych konstrukcji tej samej Pesy. W nowszych Elfach zastosowano już w wózkach sprężyny i pneumatyczne amortyzatory. Gdyby natomiast sprzedać to nikt nic nie straci. A na pewno nie pasażer bo gdzieś w Polsce te pociągi będą dalej jeździć tylko na kategorii do jakiej się nadają (osobowy).

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16-09-2013, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Pesa Bydgoszcz wycofała z KIO swoje odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia przetargu na dostawę 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych – dowiedział się „Rynek Kolejowy”. Bydgoski producent taboru nie złożył także skargi do sądu w sprawie odrzucenia swojej oferty w przetargu na 10 lokomotyw spalinowych.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/47932/pesa_wyciaga_reke_do_pkp_intercity.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-11-2013, 17:15    Odpowiedz z cytatem

PKP IC podpisało kontrakt na zakup 20 nowych pociągów

W Nowym Sączu został podpisany kontrakt na zakup i utrzymanie 20 nowoczesnych pociągów dla PKP Intercity. Umowa, zawarta pomiędzy przewoźnikiem a konsorcjum Newag oraz Stadler Polska, opiewa na kwotę ponad 1,6 mld złotych. Pasażerowie PKP Intercity skorzystają z komfortowych składów w październiku 2015 roku.

Więcej TUTAJ

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Olaf Skurvensen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lis 2012

PostWysłany: 22-11-2013, 19:41    Odpowiedz z cytatem

Cytat z opisu EZT: "Pociągi będą mogły rozwijać prędkości 160 km/h. Będą to jedne z pierwszych w Polsce pociągów seryjnie wyposażonych w Europejski System Sterowania Pociągiem ETCS poziomu 2"

Kierownictwo PIC-u powinno dostać nagrodę Darwina za te 20 ezetów. ETCS i prędkość 160 km/h. CMK jest sukcesywnie, kolejnymi odcinkami przygotowywana na 200km/h, a PIC funduje sobie:
po pierwsze primo - Pendolino na 250 km/h a w porywach 275 Śmiech , które nigdzie w tym kraju nie wykorzysta swoich możliwości
po drugie secundo - 20 ezetów z ETCS na 160 km/h, które nie wykorzystają możliwości zmodernizowanej CMK-i i nie wyprzedzą konkurencji Język Język Język
Czy nie można było kupić ezetów na 200, przecież dla Stadlera to pestka, a i ezet z Newagu dla KD przekroczył 200.
Za to proponuję dla kogoś nominację do tytułu kolejowego betonu roku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 22-11-2013, 23:09    Odpowiedz z cytatem

EZTy na 200 musiałyby być zgodne z TSI HS, a to podwyższyło by cenę. Ale na 190 można jechać bez większych zmian.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olaf Skurvensen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lis 2012

PostWysłany: 23-11-2013, 10:51    Odpowiedz z cytatem

@ sphinx
zgoda, TSI HS obowiązuje, ale mimo wszystko ezet na 200 budowany u Stadlera w Siedlacach i w Newag-u w Nowym Sączu byłby duuużo tańszy od ezetu na 250 (275) budowanego w Savigliano. Poza tym nie od dziś wiadomo, że znaczną cześć ceny taboru kolejowego stanowią koszty rozmaitych certyfikatów, dopuszczeń i badań robionych głównie by urzędnicy mieli posady pod pretekstem dbałości o bezpieczeństwo.
Piszesz o 190 km/h, rzeczywiście można by iść w tym kierunku i określić w SIWZ prędkość 190 (a nawet 195) zamiast 160. 5 mniej, niż 200 nie robiłoby wielkiej różnicy w czasie przejazdu, a dałoby znacznie niższe koszty wyprzedzenia konkurencji przez PIC. Ale skoro decydenci nie myślą ...
A my naszą dyskusją świadczymy im darmowe doradztwo Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 23-11-2013, 12:05    Odpowiedz z cytatem

Gdyby zwiększyć prędkość to mogłyby być problemy z uzyskaniem odpowiednio wysokiej dotacji europejskiej. Nie zapominajcie o tym.
A ETCS w kabinie pozwoli na jazdę 160km/h bez pomocnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
1345412

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 23-11-2013, 16:43    Odpowiedz z cytatem

@Olaf, nie 195, a 190 - to jest granica dla TSI High Speed. Takimi EZTami chce do Polski wjechać Leo uzasadniając to tym, że tak niewielka różnica czasowa nie jest warta wyższej ceny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 23-11-2013, 17:48    Odpowiedz z cytatem

Ja nie mogę zrozumieć, dlaczego tak ustalono granicę HighSpeed. Dotychczas produkowało się tabor na 160 lub 200km/h. I to zarówno lokomotywy, wagony, EZT itd. Dlaczego więc nie można było zostawić tych 200km/h jako górnej granicy, a powyżej zrobić HighSpeed. A tak mamy takie kwiatki, jak tabor na 190km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 24-11-2013, 15:20    Odpowiedz z cytatem

Po 200 miało być już pierwszym etapem high speedu więc granicę trzeba było ustalić pomiędzy. Padło na 190.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 24-11-2013, 18:26    Odpowiedz z cytatem

I dla mnie jest to podobna urzędnicza bzdura, jak to, że marchewka jest owocem. 😜
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl