Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Dramat pracy w Kolejach Śląskich
Autor Wiadomość

Rademenes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2011
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 16-12-2012, 12:16    Odpowiedz z cytatem

@lesław to może ja Ci bilet kontrolowałem? Lubiłem trasę Bielsko-Cieszyn. Powiem Ci tak. Wszystko zależne jest od człowieka. To może być kier.poc. czy kond. i nie będzie chodził sprawdzać biletów.
Co do kasowników w pociągach. Taki zamiar był by wprowadzić je na FLIRT-ach jak jeździły na trasie Tychy Miasto - Katowice. Chodziło o to by kasowane były bilety pomarańczowe. Zamiar był , ale gorzej z realizacją. Jak zawsze zresztą.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

irek34 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2012
Skąd: Katowice

PostWysłany: 16-12-2012, 12:20    Odpowiedz z cytatem

Jak to czytam na temat pracowników i ich zachowań to trzeba szybko to towarzystwo wymieniać , a mamy duże bezrobocie. Więc myślę że z tym nie będzie żadnego problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rademenes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2011
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 16-12-2012, 12:25    Odpowiedz z cytatem

@irek34 wymienić zawsze można. Na składzie liczy się też doświadczenie. KŚ miała mieć nową kadrę. Ma. tyle, że gro tej kadry jak coś się stanie nie wie co zrobić. Bo na szybko ich szkolili. Wina leży tu po stronie tych co nie pokazali im co zrobić. Mieli z nimi iść na szkolenie na tabor, a nie tylko na sucho gadać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 16-12-2012, 12:27    Odpowiedz z cytatem

RebelliouS, nie jest przypadkiem tak, że ta agencja w ubiegłym roku wygrała przetarg na obsługę KŚ?

Ten list nie do końca musi być konfabulacją. Już w niedzielę były sygnały o kierownikach, którzy odmawiali sprzedaży biletów Smile
To mimo wszystko obnaża niekompetencję kierownictwa KŚ. Przecież zatrudnianie przez agencje pracy było doskonałym sposobem na obejście własnych regulaminów. Tymczasem konduktorów/kierowników zatrudniano na podstawie takich kryteriów, jak:
- wykształcenie;
- czysta kartoteka w PR;
- odpowiednia pozycja POlitycznozwiązkowa.
Ja zamiast tego, zastosowałbym sprawdzenie kandydatów na stanowisku pracy. Przecież wystarczyło zdobyć obiegi drużyn konduktorskich i kilkakrotnie każdemu kandydatowi wysłać tajemniczego klienta. Wiedziałoby się wtedy wszystko o takim kandydacie i na tej podstawie powinno się zatrudniać, nie przyjętych kryteriów. Od wykształcenia, odpowiedniej legitymacji w kieszeni a nawet od czystej kartoteki jest IMO ważniejsza postawa kandydata i to, jak on właściwie pracuje. Przecież oczywiste, że leser czy łapówkarz będzie miał czystą kartotekę...

I podstawowe pytanie - gdzie jest kontrola wewnętrzna KŚ? Bo jak na razie, KŚ robią wszystko, by zawalić nawet najprostsze i najbardziej oczywiste sprawy.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tgsoldier Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Paź 2011

PostWysłany: 16-12-2012, 12:49    Odpowiedz z cytatem

jackii, o jaką kontrolę wewnętrzna Ci chodzi?? Kontrolerów z Biura Handlowego czy z Biura Realizacji Przewozów??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 16-12-2012, 12:55    Odpowiedz z cytatem

tgsoldier, nie znam struktury wewnętrznej KŚ. Nie ma tam komórki, która kontroluje wywiązywanie się przez pracowników z ich obowiązków? Metodą tajemniczego klienta oczywiście.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tgsoldier Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Paź 2011

PostWysłany: 16-12-2012, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Nie było tajemniczych klientów. Tylko przeglądanie zapisu monitoringu. Odnosnie wyszkolenia to ja nie mam pytań. Trafiają mi sie takie bilety że włos sie na głowie jeży. A po numerze słuzbowym widzę, że to jest bilet wydany przez kierownika z ostatnich przyjęć. Dużo mogę zrozumieć ale już za często słyszę podział obowiązków: na zejście w przedziale służbowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alf1923 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sie 2008

PostWysłany: 16-12-2012, 13:02    Odpowiedz z cytatem

Ten tajemniczy klient to też przereklamowana sprawa, ile jeździ biurowych kolejarzy ich znajomych rodzin etc którzy często widzą i opisują pracę drużyn. Wchodzenie w dupkę ludziom też nie jest mile widziane, w ciągu godziny można mieć kontakt z kilka-setkami pasażerów, różnych ludzi oj różnych którzy zimą nie są Cierpliwi. Tajemniczy klient Miłośnik Kolejowy? proszę was Śmiech spora część oprócz aparatu ma stylowy tylko wąsik Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 16-12-2012, 13:14    Odpowiedz z cytatem

alf1923, trudno oczekiwać, by pracownicy biurowi jeździli wszędzie. Poza tym - KŚ mają stosunkowo nieliczny personel biurowy, istnieje więc spore prawdopodobieństwo, że zostaną rozpoznani. MK jako tajemniczy klient? Hm, jego nawet nie trzeba zatrudniać...
Ale raport MK IMHO nie jest do końca wiarygodny, mikol może nie zauważyć kontekstu określonego zachowania. To powinien sprawdzać ktoś według określonego schematu - przypominam, tajemniczy klient może sprowokować Razz

tgsoldier, monitoring w składach wagonowych albo kiblach Sigmy Tabor? IMHO nawet tam, gdzie jest - to nie wystarcza.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 16-12-2012, 15:28    Odpowiedz z cytatem

Niestety było pewne, że jakieś czarne owce z PR przejdą do KŚ. Mam nadzieję, że będą kontrole i pewni osobnicy wylecą na zbity pysk. Bo to, że młodej załodze KŚ się chce było widać przez ostatni rok, gdzie wyeliminowano łapówkarstwo i jazdę na gapę na Częstochowa -Gliwice. Fajnie, jak w pociągach widać osoby, które jak ktoś się przysiądzie idą sprawdzić bilet. Oby wymusili na byłej załodze PR Katowice ruszenie tyłków do sprawdzania biletów, bo na trasie Zwardoń - Katowice powinny być conajmniej 4 kontrole + wyłapywanie wsiadających. Mam nadzieję, że nie będzie takiej zabawy jak dawniej, że jechały 4 osoby w służbowym i jedna kontrola na całej trasie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 16-12-2012, 15:41    Odpowiedz z cytatem

Gdybym ja był zatrudniony przez agencje PO-ciotki w KŚ , też był miał w dupie tą całą firmę , tak samo jak oni mają pracowników. Tak to nawet Niemcy nie traktują Polaków- popieram Pana Kierownika Język , a jeśli chodzi o szczegół to w KŚ nie ma kierowników pociągów , tylko obsługa pociągu. Oni muszą na swój koszt przemieszczać się w czasie pracy , jeśli nie ma akurat pociągu KŚ.

[ Dodano: 16-12-2012, 15:46 ]
I żeby nie było wątpliwości nie popieram złodziejstwa, ale także upodlenia ludzi , oszustwa i wyzysku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rademenes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2011
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 16-12-2012, 15:57    Odpowiedz z cytatem

KŚ ma sporo biurokracji ja na tak młodą firmę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 16-12-2012, 16:18    Odpowiedz z cytatem

N o to wiem dlaczego zakładali KŚ, w administracji PR nie było już miejsca .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Merlin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 16-12-2012, 17:00    Odpowiedz z cytatem

Będą kontrole a przeprowadzać je będą przewodniczący największych organizacji związkowych w PR Katowice. Za miesiąc dowiemy się, że wygrali konkurs, który ogłoszony i ustawiony jest pod nich. Panowie M.S. i M.S ( jakaż zbieżność inicjałów) miękkie stołki i gruba kasę mają już zapewnioną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 16-12-2012, 17:18    Odpowiedz z cytatem

Ten artykuł to podpucha , trzeba stworzyć miejsca pracy dla swoich kolesi, tabuny kontrolerów -to już było. W dzisiejszych czasach branie w łapę ma naprawdę krótkie nogi, w dobie komórek,dyktafonów , kamer w pociągach -taki ktoś pożegna się szybko z pracą , inne spółki kolejowe już to pojęły, nie trzeba chordy kontrolerów . Na obszar KŚ wystarczy dwóch i jeśli to prawda . Ekonomicznie też nie ma to racji bytu , no ale macie sponsora co sypie kasą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl