Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następny
Koleje Śląskie w nowym rozkładzie jazdy
Autor Wiadomość

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-02-2013, 00:28   

Jestem za Blokadą torów, tylko skrzyknij ludzi. To jest wg. Mnie największy problem.
Przejdź na dół

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 14-02-2013, 01:48    Odpowiedz z cytatem

Heh, wierzycie, że uda się ściągnąć więcej osób?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leslaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Gru 2012
Skąd: Tychy

PostWysłany: 14-02-2013, 09:30    Odpowiedz z cytatem

Blokada torów nie jest dobrym pomysłem gdyż uderza w tego kogo chcecie ratować czyli kolej. Ostatni strajk na kolei spowodował spory odpływ pasażerów. Większość osób mających prywatne samochody ma kolej głęboko w poważaniu już nie mówiąc o niektórych politykach np. Janusz Korwin Mikke, który cały czas mówi publicznie, że kolej należy zlikwidować. Powinniście uderzyć w transport drogowy. Podzielić się na 2 grupy i zablokować w obie strony autostradę A4 na wysokości alei Górnośląskiej. Do takiego protestu mógłbym się przyłączyć, jednak pomysłem z blokowaniem torów nie przekonacie wielu ludzi do siebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 14-02-2013, 10:34    Odpowiedz z cytatem

leslaw napisał/a:
.... Podzielić się na 2 grupy i zablokować w obie strony autostradę A4 na wysokości alei Górnośląskiej. ....



Samoobrona - REAKTYWACJA
Dajcie sobie spokój panowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 14-02-2013, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Ja tu nie apeluję o blokowanie tak ważnych ciągów komunikacyjnych jak A4, E30 czy innych. Na zablokowaniu ruchu 3-4 pociągów pasażerskich i być może 1-2 towarowych nie wpłynie znacząco na straty w sektorze kolejowym. Czas na petycje, rozmowy i układy dawno się skończył, nie ma woli porozumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leslaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Gru 2012
Skąd: Tychy

PostWysłany: 14-02-2013, 19:41    Odpowiedz z cytatem

Po raz kolejny powtórzę blokowanie torów nic nie da bo większość ludzi po prostu kolej nie interesuje, a będzie to kolejny powód ku likwidacji. Gdybym był politykiem pomyślałbym sami ludzie blokują kolej w takim razie jej nie chcą. Leniwiec jeśli nie chcesz blokowac A4 co moim zdaniem jest najlepszym posunięciem bo zwróci uwagę mediów to zablokuj jakąś drogę wojewódzką np. Wiślankę, albo srednicówkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawlo84 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012

PostWysłany: 17-02-2013, 10:32    Odpowiedz z cytatem

lukasz napisał/a:
Uważam, ze to wielki skandal.

Materiał z portalu pulsolkusza.pl

Od 14 kwietnia pociągi przejeżdżające przez powiat olkuski miały znowu dojeżdżać do Katowic. Okazuje się jednak, że władze Małopolski nie wyraziły na to zgody – tak przynajmniej twierdzą przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

Pod koniec grudnia olkuski parlamentarzysta PiS Jacek Osuch wystosował do władz Województwa Śląskiego apel o przywrócenie bezpośrednich połączeń kolejowych na trasie Sędziszów-Olkusz-Katowice. Od 8 grudnia pasażerowie jadący w kierunku Śląska muszą dwukrotnie się przesiadać – w Sławkowie i Sosnowcu Głównym. Pomimo licznych apeli parlamentarzysty i samorządowców, sprawy do tej pory nie udało się rozwiązać z korzyścią dla pasażerów. W efekcie podróżni przesiedli się na tańsze i szybsze busy. Pociągi, które dojeżdżają do Sławkowa są od 8 grudnia niemal puste. W składzie jest zazwyczaj kilka lub kilkanaście osób. – Aby ograniczyć uciążliwości podróżowania wynikające ze sposobu organizacji połączeń na przedmiotowym odcinku w dniu 16 stycznia br. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego odbyło się spotkanie z przedstawicielami Urzędów Marszałkowskich Województw Małopolskiego i Świętokrzyskiego oraz Przewozów regionalnych i Kolei Śląskich. Uzgodniono wówczas, że od 14 kwietnia 2013 r. na linii 62 zostaną wprowadzone bezpośrednie relacje pociągów z Katowic do Sędziszowa, Kielc i Olkusza (przy zachowani obecnej ilości 8 par pociągów), przy uwzględnieniu podziału pracy eksploatacyjnej pomiędzy Przewozy Regionalne i Koleje Śląskie. Tym samym wycofana zostałaby uzupełniająca komunikacja autobusowa i zlikwidowałoby konieczność przesiadania się pasażerów na stacjach Sosnowiec Główny i Sławków. Ostatecznie na takie rozwiązanie nie zgodziło się Województwo Małopolskie, w związku z czym, na chwile obecną, zasady organizacji połączeń pasażerskich na tej linii pozostają bez zmian – poinformowała posła Jacka Osucha – Monika Warmuz, Dyrektor Wydziału Publicznego Transportu Zbiorowego w Śląskim Urzędzie Marszałkowskim.

Oburzenia tą sytuacją nie kryje olkuski poseł PiS, który kilkukrotnie wnioskował o przywrócenie bezpośrednich połączeń. – Wystąpiłem do Marszałka Sowy o wyjaśnienie, dlaczego władze Małopolski chcą dyskryminować mieszkańców powiatu olkuskiego. Wprowadzenie uciążliwych przesiadek doprowadziło do znacznego obniżenia frekwencji w pociągach. Przez to spadają wpływy z biletów i niebawem może okazać się, że Małopolski samorząd całkowicie zlikwiduje pociągi przejeżdżające przez nasz powiat. Jedynym ratunkiem dla tej linii jest przywrócenie bezpośrednich połączeń z Kielc i Sędziszowa przez Olkusz do Katowic – uważa poseł Osuch.

Przyglądając się kolejowej karuzeli jaką zafundowały nam władze województwa śląskiego i małopolski można zadać pytanie: czy w tym całym zamieszaniu nie zapomniano, że to kolej ma służyć pasażerom?

KAR-KOL
http://pulsolkusza.pl/kolejowego-zamieszania-ciag-dalszy-tym-razem-przez-wladze-malopolski/


Gdzieś wyczytałem, że problem polega na tym że małopolskie chce żeby wszystkie kursy na tej trasie obsługiwały Przewozy Regionalne, natomiast woj. śląskie zaproponowało podział kursów po połowie pomiędzy PR a KŚ. Jak widać zawsze znajdą jakiś problem , trzeba się chyba pogodzić z tym że już nie będzie na tej trasie normalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 17-02-2013, 16:34    Odpowiedz z cytatem

OIDP, świętokrzyskie chciało, by wszystkie kursy PR obsługiwały. I poszło wówczas o żądania finansowe w stosunku do śląskiego...

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mariano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 17-02-2013, 20:41    Odpowiedz z cytatem

jackii napisał/a:
OIDP, świętokrzyskie chciało, by wszystkie kursy PR obsługiwały. I poszło wówczas o żądania finansowe w stosunku do śląskiego...

A skąd masz takie wieści, że tak było ? Prorok jesteś ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

erwin1960 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lut 2012

PostWysłany: 18-02-2013, 12:25    Odpowiedz z cytatem

tak bylo w wywiadach z UMWŚlaskim. To byl tez powod dla ktorego nie chcieli sie zgodzic na kompensacje bo jak jest taka roznica w pockm to drozszemu sie nie oplaca ten deal, no i zatrudnienie by spadlo..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mariano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 18-02-2013, 16:11    Odpowiedz z cytatem

To poszukaj w wywiadach opinii 2 strony tj. Świętokrzyskiego i dopiero wysuwaj wnioski. Po drugie, to co swego czasu proponowało świętokrzyskie to właśnie się dzieje, bo wszystkie styki na Opole, Łódź, Częstochowę obsługuje nie kto inny jak PR. Inaczej Śląsk nie mógłby do dnia dzisiejszego powiedzieć, że sytuacja się unormowała i całe towarzystwo było by już dawno na taczkach. Dlatego też ,Marszałek Sekuła powinien na kolanach do Warszawy do centrali PR zasuwać i dziękować kobitkom, że chciały tam wogóle wracać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-02-2013, 16:54   

Zapomniałeś, że nie PeeRy zrobiły tego charytatywnie, tylko za grubą kasę - grubszą, niż mogły osiągnąć wcześniej. Więc zasuwanie na kolanach kogokolwiek i gdziekolwiek jest zbyteczne
Powrót do góry

mariano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 18-02-2013, 17:02    Odpowiedz z cytatem

Zapomniałeś, że Świętokrzyskie proponowało i chciało jeździć po 15,40 za 1 km, a śląski UM propozycję odrzucił. Więc dobrze teraz Śląskowi, że płaci prwawie 30. Zgodnie z przysłowiem ,, nie miła panu ofiara...,,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-02-2013, 17:38    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj po g. 17 do Sławkowa pociągiem z Kielc przyjechała dobrze ponad setka ludzi. Było wśród nich masę studentów z plecakami i torbami oraz podróżnych z małymi dziećmi oraz walizkami. W Sławkowie oczekiwały na nich 2 małe kilkunastoosobowe busy. Na zasadzie kto pierwszy ten lepszy zdołało się w nich upchać kilkadziesiąt osób. Mnie też jakimś cudem sie poszczęściło, ale ludzi którym się nie udało i pozostali w Sławkowie było dobre 30~40! Pozostało im czekać do rana na mrozie, na następne połączenie ewentualnie iść pieszo 2 km do centrum Sławkowa i tam szukać szczęścia!!! Jechałam starym zdezelowanym rzęchem jadącym bezpośrednio do Sosnowca. Był przepełniony do granic możliwości. Z uwagi na niesamowity tłok w ogóle nie sprzedawano biletów! Dobre ponad 100 złotych przeszło KŚ koło nosa. Jadącym tym busem ludziom robiło się słabo, mdleli a on jechał maksymalnie 30 km/h tak był dobity. Zamiast jechać 30 minut jechał dobre 45! W Sosnowcu okazało się że pociąg na połączenie w kierunku Katowic ( Gliwic ) dawno już odjechał. Pozostało czekać na kolejny prawie godzinę do 18.52. Ta wczorajsza moja podróż KŚ to totalny dramat i porażka. Mam dlatego parę pytań. Co było gdyby tak przeciążony bus miał wypadek? Dlaczego w tygodniu kiedy jeżdzi mniej osób potrafią jechać 2 wysokopojemne autobusy, natomiast w niedzielne popołudnie kiedy zawsze jest tłum, KŚ podstawiają 2 małe busy? Kto zrekompensuje koczowanie na mrozie w Sławkowie ludziom którzy nie wsiedli do tych busów? Czy KŚ zdają sobie sprawę ilu ludzi spóżniło się wczoraj przez to do pracy, ilu osobom uciekły skomunikowane ( niby ) pociągi w Katowicach? Czy w KŚ jeszcze nad czymkolwiek panują? Czy to jest właśnie ta zapowiadana szumnie nowa jakość?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 19-02-2013, 00:12    Odpowiedz z cytatem

mariano napisał/a:
jackii napisał/a:
OIDP, świętokrzyskie chciało, by wszystkie kursy PR obsługiwały. I poszło wówczas o żądania finansowe w stosunku do śląskiego...

A skąd masz takie wieści, że tak było ? Prorok jesteś ?
Z wywiadu prasowego bodajże wicemarszałka woj. świętokrzyskiego? Nie było tam o tym mowy?
Słowa p. Matusiewicza na tym panelu poświęconym kolei były wtórne, potwierdziły tylko wcześniejsze informacje GW.

myszka, oczywiście, że ŚZPR nad niczym nie panuje. I może właśnie o to chodzi?

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 21 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl