Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Początek końca interREGIO
Autor Wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 19-09-2013, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zarówno IR do Jeleniej Góry i Międzylesia od Wrocławia kursują jako REGIO a zatem są finansowane przez Samorząd Dolnośląski , który de facto na pociągi REGIO podejmuje decyzje o odjazdach składów.


IR od Wrocławia Gł. do Jeleniej Góry kursuje również jako IR. I to samo jest w odwrotnej relacji.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 19-09-2013, 17:57    Odpowiedz z cytatem

Tak masz rację , oprócz IR GALICJA, Galicja na odcinku Wrocław-Jelenia-Wrocław jedzie jako Regio. Ten bankowo jest finansowany przez UMWD

Sokoliki owszem jako IR, ale nie wiem jak jest z IR Rudawy

[ Dodano: 19-09-2013, 18:01 ]
RUDAWY I SZCZELINIEC miały jeżdzić.

Ale podziękowanie należy przesyłać PKP PLK S.A. , które oba pociągi zablokowało. Nie wyrazili zgodę na IR SZCZELINIEC na odc. Białystok-Wrocław i RUDAWY Wrocław -Białystok- powód PRZEPUSTOWOŚĆ linii Białystok- Warszawa, Warszawa-Poznań, Poznań- Wrocław.... z Białegostoku bedzie jedynie TLK POGÓN, I chyba TLK Karkonosze ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 20-09-2013, 20:12    Odpowiedz z cytatem

Żenada totalna. Pociągi takie udupiać. Nie mam pytań..

Karkonosze jeżdżą z Wawy, ale z Białego jest przesiadka. Tak jest od 1.09.2009
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 21-09-2013, 11:01    Odpowiedz z cytatem

No jest to żenada, ale jest to działanie spółki PKP PLK.

Odnośnie TLK Karkonosze. Od 12.2013 mają podobno znowu jeździć w relacji Białystok-Jelenia Góra/Szklarska Poręba-Białystok....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 21-09-2013, 15:54    Odpowiedz z cytatem

Tak? A to faktycznie jedna z lepszych wiadomości. Wiele ludzi się musiało do tej pory przesiadać, bo jechało dalej w głąb kraju. Sam wiele razy korzystałem i nieraz jeszcze skorzystam. Wiadomo - lepiej bezpośrednim, niż zaraz wysiadać i znowu lecieć z tabołami przez tunele, perony itp.

Co do PLK, to tak. PR z własnej woli na pewno by tych pociągów nie udupiało, bo przecież na frekwencje nie narzekają. Pomysł z bezpośrednim puszczaniem 2 wagonów odczepianych od składu w Białymstoku w kier Ełku, też było dobrym pomysłem - tylko za to zamiast codziennego Regio na tym odcinku, jeździ tylko 4 dni w tygodniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 25-03-2014, 23:37    Odpowiedz z cytatem

Interregio: Komercyjna służba publiczna?

Dalekobieżne pociągi Przewozów Regionalnych to komercyjny projekt borykającej się z zadłużeniem i przerostem zatrudnienia spółki. Choć pełnią podobną rolę do dotowanych składów TLK, a w wielu przypadkach istotnie uzupełniają ofertę PKP Intercity, samorządowy przewoźnik nie może liczyć na subwencję z budżetu centralnego.

Cały tekst:
http://www.rynek-kolejowy.pl/51497/interregio_komercyjna_sluzba_publiczna.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-09-2014, 19:13    Odpowiedz z cytatem

Od grudnia Przewozy Regionalne chcą zawiesić bezpośredni pociąg z Hajnówki do Warszawy. Najbardziej stracą na tym studenci.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29-09-2014, 21:20    Odpowiedz z cytatem

To niestety, może być trak jak w tytule postu początek końca tanich, fajnych i popularnych połączeń Inter Regio. Najpierw ten kretyński przepis o zwiększeniu minimalnej prędkości na CMK do 130 km/h przez co PR są bez szans, jakby włodarzom z PLK przeszkadzał nawet ED72 czy EN57 jadący 105-110 km/h. Oni jak chcą to niech i TGV sobie sprowadzą i nimi jeżdżą. Ale zarządzanie czym kto ma jeździć to przypomina najczarniejsze lata komunizmu, kiedy o wszystkim decydował Gomułka czy Gierek często nie mając pojęcia jakie są naprawdę ludzkie potrzeby.
Miejmy nadzieję, że chociaż na E20 ostaną się "Portowiec" i "Mewa" i że na lubelskiej linii "Cisy" i "Bystrzyca".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-09-2014, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Miejmy nadzieję, że chociaż na E20 ostaną się "Portowiec" i "Mewa" i że na lubelskiej linii "Cisy" i "Bystrzyca".


Ostaną się, bo przez A2 tak im na linii na Poznań nie zależy. IR MATEJKO i IR PIAST wylecą, bo byłyby konkuencją dla prestiżu z EICP.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 30-09-2014, 17:08    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio był publikowany dla jednej z gazet zarys rozkładu jazdy dla stacji Opoczno na CMK i był tam zarówno Piast jak i Matejko.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-09-2014, 23:01    Odpowiedz z cytatem

Miejmy nadzieję, że i Piast i Matejko jednak pojadą.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 21-10-2014, 14:59    Odpowiedz z cytatem

Od połowy grudnia zniknie kilkadziesiąt pociągów InterRegio uruchamianych przez Przewozy Regionalne. Są one jedną z najtańszych alternatyw podróży po Polsce z cenami biletów zaczynającymi się nawet od 1 zł.

Więcej:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,16836252,Zniknie_ponad_polowa_pociagow_InterRegio.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-10-2014, 15:17    Odpowiedz z cytatem

Dyskutemy już na ten temat w wątku o przeciekach.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-10-2014, 12:13   

Ostatnie gwoździe do trumny Twisted Evil Twisted Evil

http://www.rynek-kolejowy.pl/54450/dwa_razy_mniej_interregio_przewozy_regionalne_tna_tanie_linie.htm
Powrót do góry

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22-10-2014, 16:34    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice, na forum "RK" napisałeś, że PR-y powinny uruchomić zwykłe Regio o maksymalnie wydłużonych relacjach. Pełna zgoda. Zresztą takie pociągi już jeździły (np. Wrocław - Zielona Góra - Szczecin) i jeżdżą (Poznań - Szklarska Poręba, Łódź - Wrocław). Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby połączyć kilka relacji w jedną (np. Opole - Wrocław - Poznań - Szczecin) - to tylko kwestia ułożenia obiegów składów. Takie Regio mogłyby być przyspieszone.

Tak swoją drogą, informacja o likwidacji części IR to fantastyczna nowina dla PolskiegoBusa! Nigdzie w Europie przewoźnicy autokarowi nie mają tak świetnych warunków do prowadzenia biznesu jak w Polsce. W zasadzie nic nie muszą robić - pasażer sam do nich przyjdzie, a cały pijar załatwią kolejarze poprzez likwidację swoich miejsc pracy i rezygnację z przychodów!

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl