Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Początek końca interREGIO
Autor Wiadomość

Wrocławiak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sie 2008

PostWysłany: 31-07-2015, 10:00    Odpowiedz z cytatem

Nic się nie opłaca Exclamation . A jakie pociągi się opłacają Question . Praktycznie żadne Exclamation . Swego czasu UMWD dofinansowywał IR na odcinku województwa dolnośląskiego. A teraz Question . ZERO Exclamation . I tak się tu dba o społeczeństwo. Brawo PR, UMWD Exclamation . Niedługo wybory Exclamation .
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 31-07-2015, 10:01    Odpowiedz z cytatem

Tragedia. I gdzie są posłowie? Czy któryś z nich podjął temat? Kolej dla nikogo z Wiejskiej nie ma żadnego znaczenia.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 31-07-2015, 10:43    Odpowiedz z cytatem

Cóż mija pewna epoka jednego z byłych prezesów który chciał konkurować z PKP IC

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 31-07-2015, 10:56    Odpowiedz z cytatem

Wiśniowy napisał/a:
Wielka szkoda, że wszystkie IR zostają zlikwidowane, miejmy nadzieję że wrócą....
Ciekawe co zrobią z lokomotywami i wagonami które są sprawne i jeżdżą teraz na IR.
W krzaki czy pójdą na REGIO?


Sprawnych wagonów jest obecnie jak na lekarstwo, PR nie mają kasy na na rewizje. Bohuny zapewne wrócą do PR Poznań. Przydadzą się do obsługi szczytowych połączeń na E59.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 31-07-2015, 15:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Sprawnych wagonów jest obecnie jak na lekarstwo, PR nie mają kasy na na rewizje.


Pójdą pod palnik? I co z wynajętymi lokomotywami od Czechów i czekoladkami?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 31-07-2015, 19:01    Odpowiedz z cytatem

Umowa z Czechami prawdopodobnie zostanie wypowiedziana i Skody wrócą do macierzy. Nie wiem jaki los czeka czekolady. PR próbowało je niedawno podnająć, ale nie znalazł się żaden chętny. Tak jak napisałem powyżej - ostatnie sprawne wagony wylądują w PR Poznań. Reszta zostanie przeznaczona na złom/sprzedaż, bo nie będą już PRom potrzebne. Wszystkie Regio mają docelowo jeździć na EZT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 31-07-2015, 19:41    Odpowiedz z cytatem

nie bardzo. Regio Kamieńczyk i Szklarka na pewno nie bedą jeździć na EZT. Marlboro to z pewnością duży plus tych składów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 31-07-2015, 21:23    Odpowiedz z cytatem

Wagony typu Marlboro to oczywiście wyjątek. Kamieńczyk zostaje, natomiast Szklarka od nowego RJ wylatuje. Dlatego właśnie wagony będą stacjonowały w PR Poznań, gdyż na terenie tego zakładu uruchamia się jeszcze składy wagonowe (nie licząc ochłapów na Pomorzu i Dolnym Śląsku).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 31-07-2015, 22:31    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wszystkie Regio mają docelowo jeździć na EZT.


To co będzie z papugami i wagonami Malboro jak upłynie okres jazdy wymagany przez UE? PR-y będą chciały je sprzedać?Część wagonów powinna pozostać, długodystansowe REGIO mogłyby być ciekawym i trafionym pomysłem, także może nie warto pozbywać się wszystkich wagonów. Ciekawe co stanie się z siódemkami gnijącymi w Toruniu, czy zostaną wysłane na złom czy będzie jednak próba reanimacji? Na ich zakup poszły przecież duże pieniądze.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 31-07-2015, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Tego niestety nie wiem. Większość samorządów nie ma ochoty płacić za składy wagonowe. Uruchomienie EZT jest sporo tańsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009

PostWysłany: 01-08-2015, 11:17    Odpowiedz z cytatem

Tyle, że dalekobieżne Regio (o ile takie zostaną) na jednostkach to jest farsa. Co z tego że niższy koszt uruchomienia, jak frekwencja poleci ostro w dół. Ja sam np. do Kamieńczyka na kiblu (ani nawet nowszym EZT) bym nie wsiadł, sorry ale na taką trasę muszą być wagony (jakiekolwiek, ale wagony), jeśli ma to mieć sens. IRami jeździłem bardzo chętnie i często, ale tylko tymi wagonowymi (nieważne z czego były zestawione, czy 112A czy 120A), jednostki omijałem szerokim łukiem, wolałem dopłacić do TLK, nawet do starego wagonu 111A z 8-miejscowymi przedziałami ale jednak wagonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-08-2015, 13:04   

Likwidacja dalekobieżnych Regio typu Wrocław-Zielona Góra albo Poznań-Szczecin, Poznań-Kołobrzeg to będzie totalne szaleństwo. Stracą resztki klientów... i to będzie totalny upadek kolei pasażerskiej. Niektórych ludzi nie stać na TLK-a ani na posiadanie samochodu. Uderzy to w studentów, uczniów i najuboższą część społeczeństwa.

Ten kraj jest chory.... tylko likwidacje i cięcia... Evil or Very Mad
Powrót do góry

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 01-08-2015, 13:54    Odpowiedz z cytatem

Kto będzie musiał to i tak pojedzie. Zaciśnie zęby i zapłaci więcej za TLKi.
Niestety takie są współczesne realia...
Oby tylko były jeszcze zachowanie skomunikowania z osobowymi, tak aby w miarę sprawnie przesiąść się w dużych miastach.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
7339045

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 01-08-2015, 15:06    Odpowiedz z cytatem

o czym wy piszecie ludzie, przecież TLK/IC kosztują właściwie praktycznie tyle samo co IR. Przecież ta oferta wcale się nie pogorszy a pociągów np. ze szczecina do warszawy będzie tyle samo co przed wprowadzeniem IR. IR ze swoją ofertą na tej trasie np. wzbogacały ilość połączeń ale przed wprowadzeniem tej marki było 5 połączeń w ciągu doby czyli tyle ile zostanie po likwidacji IR. Tyle, że kiedyś to się inaczej układało bo w ciągu dnia były 3 a nocne 2 a teraz będą 4 dzienne i jeden nocny ale to jest to samo. Natomiast na niektórych trasach przybędzie pociągów TLK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 01-08-2015, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Tomek -Gliwice piszesz
Likwidacja dalekobieżnych Regio typu Wrocław-Zielona Góra albo Poznań-Szczecin, Poznań-Kołobrzeg to będzie totalne szaleństwo. Stracą resztki klientów... i to będzie totalny upadek kolei pasażerskiej. Niektórych ludzi nie stać na TLK-a ani na posiadanie samochodu. Uderzy to w studentów, uczniów i najuboższą część społeczeństwa.

przecież nie o to chodzi to nie pociągi IR

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl