Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następny
Połączenie Sławków - Katowice
Autor Wiadomość

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-04-2013, 16:07    Odpowiedz z cytatem

Plus 1 pociąg z i do Sosnowca Gł.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 29-04-2013, 16:37    Odpowiedz z cytatem

Przecież to jakaś farsa, kto przy takim rozkładzie będzie regularnie dojeżdzał koleją? Współczuję...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-04-2013, 17:18   

Czy to zmiana na lepsze? Niech wypowiedzą się Ci, którzy regularnie korzystają czy korzystali z tej linii. Patrząc z boku - wątpię. Nawet na Slawków - Sądziszów (o ile mnie oczy nie mylą) jedno połączenie wypadło
Powrót do góry

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-04-2013, 19:00    Odpowiedz z cytatem

Mam przed oczyma r.r.j.p Kraków 1967/1968 a więc z przed 45 lat. I co tam widać, ano to że w każdą ze stron jechało po tej linii blisko 20 pociągów!!! Były zestawione przeważnie z 3 EZT, rzadziej 2. Do tego 9 par pociągów z Bukowna do Jaworzna Szczakowej. A co z tego zostało? Ano wielkie gó..o... W malopolskim ZPR zwolnienia, bo marszałkowie Sowa wespół z Ciepielą mają co innego w głowie. A napewno nie kolej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-04-2013, 00:14   

myszka, uuuuuuuuu to licho Very Happy Ja mam przed oczyma rozkład 89/90 i tam:

24 bezpośrednich par,
14 par Bukowno - Jaworzno Szczakowa
1 para Olkusz - Kraków
1 para Bukowno - Kazimierz Górniczy


Very Happy
Powrót do góry

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 30-04-2013, 15:17    Odpowiedz z cytatem

Jak już zauważono na początku tych kuriozalnych zmian, cel jest jeden i bezwzględnie do niego się dąży: zamknąć kolejną linię. Już sobie wyobrażam statystyki i opinie expertów, gdy będzie wchodzić nowy rozkład a w nim w ogóle nie będzie już tej relacji.
Ps. roman_bukowno pociąg Olkusz-Kraków? Przez Kozłów? Miało to sens?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kontakt Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2011

PostWysłany: 30-04-2013, 18:06    Odpowiedz z cytatem

Pociąg Olkusz-Kraków nie jechał przez Kozłów.
Jego trasa to Bukowno-Sławków-Dąbrowa G.Wschodnia ( dawniej Strzemieszyce Wschodnie,a jeszcze dawniej Górnik ) - Maczki-Jaworzno Szczakowa i dalej już prosto do Krakowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 30-04-2013, 18:54    Odpowiedz z cytatem

Ja słyszałem kiedyś o pociągu osobowym z KWK Piast (w Bieruniu) do Sędziszowa, najprawdopodobniej przez Jaworzno, Olkusz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-05-2013, 01:13   

kontakt, dokładnie do Krakowa pociąg jechał przez D.G przez Maczki dobijał do Szczakowej. Pociąg ten jechał około 1,5 godziny. Wg. Mnie ta relacja miała "w pewien sposób" usprawnić dojazd do Chrzanowa i Trzebinii, niż do samego Krakowa. PKS Olkusz na tej trasie był bezkonkurencyjny Smile Leniwiec, Był taki pociąg. Jeździł w latach 70-tych i na początku 80 Smile Typowy pociąg pracowniczy. W Bieruniu był około 6 nad ranem
Powrót do góry

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 01-05-2013, 21:30    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec napisał/a:
pinokio, no i o to mi chodzi, tydzień temu była tylko jedna wypowiedź "że będzie" i żadnych konkretów.


Szanowny Kolego.
Co jest gdzieś napisane, to zdecydowana większość z nas potrafi nie tylko przeczytać ale także ocenić i wysnuć wnioski.
Kolega swoimi wypowiedziami udowadnia, że potrafi tylko czytać.
Wszystkie, autorytatywnie formułowane wypowiedzi, o braku technicznej możliwości wydłużenia połączenia do Katowic, okazały się nieuprawnionymi.
Kolega był głuchy na wszelkie argumenty. Nie da się i tyle!!!

Proponuję przy formułowaniu wypowiedzi na forum używać więcej intelektu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 02-05-2013, 08:36    Odpowiedz z cytatem

pinokio, proponuję nie cytować moich komentarzy sprzed 2 tygodni, jeżeli chcesz mi odpowiedzieć to radze to robić szybciej bo po prostu gubię wątek. Peron IV jest już na ukończeniu co potwierdza moją teorię że połączenia prawdopodobnie powrócą po remoncie peronu IV. Powtarzam to w co 2 odpowiedzi ale kolega chyba już nawet nie umie czytać a co dopiero zrozumieć. TU masz link do artykułu w rynku kolejowym gdzie masz zdjęcia kończonej wiaty kolejowej i informację, że peron zostanie oddany do użytku w połowie maja. Jak już piszesz coś to wnieś do tematu a nie kolejne wmawianie mi "wielkiej pomyłki".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 02-05-2013, 09:40    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec napisał/a:
... Peron IV jest już na ukończeniu co potwierdza moją teorię że połączenia prawdopodobnie powrócą po remoncie peronu IV. Powtarzam to w co 2 odpowiedzi ale kolega chyba już nawet nie umie czytać a co dopiero zrozumieć. .....


Powyższa wypowiedź kolegi @Leniwca jedynie utwierdza mnie w przekonaniu, iż kolega potrafi czytać, lecz nie rozumie tego co przeczytał.

Kolega przesłał link do wypowiedzi w której „jak byk” widnieje zapis:
Cytat:
Ostatnim etapem modernizacji stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie go z zadaszeniem peronu 2. Termin zakończenia inwestycji planowany jest do końca sierpnia 2013 roku.


Czy to jest tak trudne do wnioskowania, że prace na peronie nr I związane z jego zadaszeniem oznaczają wyłączenie tego peronu z eksploatacji prawdopodobnie aż do miesiąca sierpnia?
A to oznacza, iż przez kolejne miesiące czynnych będzie taka sama liczba peronów, co obecnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 02-05-2013, 16:31    Odpowiedz z cytatem

pinokio, powiem tylko tyle że przepustowość stacji nie zależy tylko i wyłącznie od ilości peronów. No i co z tego że ciągle będą 3 perony, wszystko zależy od tego, jakie perony będą czynne. Z tego co pamiętam to peron 4 jest kluczowy w układzie torowym stacji Katowice więc nie dziwię się, że uruchamiają połączenia w stronę Sławkowa po remoncie owego peronu.
Daj sobie spokój z tą bezsensowną kłótnią udowadnianiem mi nieumiejętności rozumienia tekstu czytanego ubytków w intelekcie. Weź się człowieku ogarnij i nie jeździj po ludziach bo jesteś po prostu chamski, szukasz okazji by się pokłócić, zupełnie jakbyś żył tylko tym tematem na forum. Poszedłbyś na spacer, na pewno to będzie bardziej pożyteczne od kontynuowania tej bezsensownej wymiany zdań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 02-05-2013, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Peron 4 jest najprostszym wjazdem od strony południowym. Stamtąd jeździły pociągi do Warszawy, Krakowa, Oświęcimia.
Teraz jeżdżą z 3go, a do Czechowic z 5go. Pierwszy peron to wyjazd na południe i na Gliwice, ale tutaj można część pociągów wyprawić z 4go ( np. na Zwardoń ) lub z 2go (Gliwice)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 02-05-2013, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Szanowny kolego @Leniwiec
Widzę, że kłopoty są nie tylko ze zrozumieniem czytanego tekstu, lecz także z zapamiętywaniem swojego, onegdaj napisanego tekstu.
To właśnie kolega napisał w jednym ze swoich pierwszych postów w tym temacie te przemiłe słowa:
Cytat:
zamilcz bo głupoty piszesz

czy też
Cytat:
twoje malkontenctwo osiąga poziom szczytowy


Kolega swoje dywagacje dot. braku bezpośredniego połączenia relacji ze Sławkowa do Katowic opierał na jedynej (w swym mniemaniu) słusznej tezie:
Cytat:
Pociągi do Katowic nie dojeżdżają bo są tylko 3 perony


Szanowny kolego. Udowadniając swoje irracjonalne opinie w tym wątku, pisał kolega brednie byle by tylko czymkolwiek podeprzeć swoje tezy.
W tym akurat kolegi upór byłby godny podziwu, gdyby dotyczył lepszej sprawy.

Ps. Czy po upływie ponad miesiąca odnalazł kolega jakąkolwiek wypowiedź przedstawiciela PLK o braku możliwości pomieszczenia kolejnych pociągów na stacji Katowice?
Przecież na takiej opinii PLK kolega opierał swoje wywody.
Cytuję:
Cytat:
"skoro mówią że się nie da to się nie da" i tyle na ten temat.


Wracając do meritum tematu.

Godziny przyjazdu do Katowic i odjazdu z Katowic składów PR nie wróżą powrotu pasażerów.
Tym bardziej, że brak jakiejkolwiek informacji o preferencyjnych cenach biletów na trasie Sławków-Katowice. Dotychczasowa cena KŚ – 3 zł. Cena zgodna z taryfą PR 8,20 zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 15 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl