Przecież to jakaś farsa, kto przy takim rozkładzie będzie regularnie dojeżdzał koleją? Współczuję...
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-04-2013, 17:18
Czy to zmiana na lepsze? Niech wypowiedzą się Ci, którzy regularnie korzystają czy korzystali z tej linii. Patrząc z boku - wątpię. Nawet na Slawków - Sądziszów (o ile mnie oczy nie mylą) jedno połączenie wypadło
Mam przed oczyma r.r.j.p Kraków 1967/1968 a więc z przed 45 lat. I co tam widać, ano to że w każdą ze stron jechało po tej linii blisko 20 pociągów!!! Były zestawione przeważnie z 3 EZT, rzadziej 2. Do tego 9 par pociągów z Bukowna do Jaworzna Szczakowej. A co z tego zostało? Ano wielkie gó..o... W malopolskim ZPR zwolnienia, bo marszałkowie Sowa wespół z Ciepielą mają co innego w głowie. A napewno nie kolej.
roman_bukowno -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-04-2013, 00:14
myszka, uuuuuuuuu to licho Ja mam przed oczyma rozkład 89/90 i tam:
24 bezpośrednich par,
14 par Bukowno - Jaworzno Szczakowa
1 para Olkusz - Kraków
1 para Bukowno - Kazimierz Górniczy
Jak już zauważono na początku tych kuriozalnych zmian, cel jest jeden i bezwzględnie do niego się dąży: zamknąć kolejną linię. Już sobie wyobrażam statystyki i opinie expertów, gdy będzie wchodzić nowy rozkład a w nim w ogóle nie będzie już tej relacji.
Ps. roman_bukowno pociąg Olkusz-Kraków? Przez Kozłów? Miało to sens?
Pociąg Olkusz-Kraków nie jechał przez Kozłów.
Jego trasa to Bukowno-Sławków-Dąbrowa G.Wschodnia ( dawniej Strzemieszyce Wschodnie,a jeszcze dawniej Górnik ) - Maczki-Jaworzno Szczakowa i dalej już prosto do Krakowa.
Ja słyszałem kiedyś o pociągu osobowym z KWK Piast (w Bieruniu) do Sędziszowa, najprawdopodobniej przez Jaworzno, Olkusz.
roman_bukowno -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-05-2013, 01:13
kontakt, dokładnie do Krakowa pociąg jechał przez D.G przez Maczki dobijał do Szczakowej. Pociąg ten jechał około 1,5 godziny. Wg. Mnie ta relacja miała "w pewien sposób" usprawnić dojazd do Chrzanowa i Trzebinii, niż do samego Krakowa. PKS Olkusz na tej trasie był bezkonkurencyjny Leniwiec, Był taki pociąg. Jeździł w latach 70-tych i na początku 80 Typowy pociąg pracowniczy. W Bieruniu był około 6 nad ranem
pinokio, no i o to mi chodzi, tydzień temu była tylko jedna wypowiedź "że będzie" i żadnych konkretów.
Szanowny Kolego.
Co jest gdzieś napisane, to zdecydowana większość z nas potrafi nie tylko przeczytać ale także ocenić i wysnuć wnioski.
Kolega swoimi wypowiedziami udowadnia, że potrafi tylko czytać.
Wszystkie, autorytatywnie formułowane wypowiedzi, o braku technicznej możliwości wydłużenia połączenia do Katowic, okazały się nieuprawnionymi.
Kolega był głuchy na wszelkie argumenty. Nie da się i tyle!!!
Proponuję przy formułowaniu wypowiedzi na forum używać więcej intelektu.
pinokio, proponuję nie cytować moich komentarzy sprzed 2 tygodni, jeżeli chcesz mi odpowiedzieć to radze to robić szybciej bo po prostu gubię wątek. Peron IV jest już na ukończeniu co potwierdza moją teorię że połączenia prawdopodobnie powrócą po remoncie peronu IV. Powtarzam to w co 2 odpowiedzi ale kolega chyba już nawet nie umie czytać a co dopiero zrozumieć. TU masz link do artykułu w rynku kolejowym gdzie masz zdjęcia kończonej wiaty kolejowej i informację, że peron zostanie oddany do użytku w połowie maja. Jak już piszesz coś to wnieś do tematu a nie kolejne wmawianie mi "wielkiej pomyłki".
... Peron IV jest już na ukończeniu co potwierdza moją teorię że połączenia prawdopodobnie powrócą po remoncie peronu IV. Powtarzam to w co 2 odpowiedzi ale kolega chyba już nawet nie umie czytać a co dopiero zrozumieć. .....
Powyższa wypowiedź kolegi @Leniwca jedynie utwierdza mnie w przekonaniu, iż kolega potrafi czytać, lecz nie rozumie tego co przeczytał.
Kolega przesłał link do wypowiedzi w której „jak byk” widnieje zapis:
Cytat:
Ostatnim etapem modernizacji stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie go z zadaszeniem peronu 2. Termin zakończenia inwestycji planowany jest do końca sierpnia 2013 roku.
Czy to jest tak trudne do wnioskowania, że prace na peronie nr I związane z jego zadaszeniem oznaczają wyłączenie tego peronu z eksploatacji prawdopodobnie aż do miesiąca sierpnia?
A to oznacza, iż przez kolejne miesiące czynnych będzie taka sama liczba peronów, co obecnie.
pinokio, powiem tylko tyle że przepustowość stacji nie zależy tylko i wyłącznie od ilości peronów. No i co z tego że ciągle będą 3 perony, wszystko zależy od tego, jakie perony będą czynne. Z tego co pamiętam to peron 4 jest kluczowy w układzie torowym stacji Katowice więc nie dziwię się, że uruchamiają połączenia w stronę Sławkowa po remoncie owego peronu.
Daj sobie spokój z tą bezsensowną kłótnią udowadnianiem mi nieumiejętności rozumienia tekstu czytanego ubytków w intelekcie. Weź się człowieku ogarnij i nie jeździj po ludziach bo jesteś po prostu chamski, szukasz okazji by się pokłócić, zupełnie jakbyś żył tylko tym tematem na forum. Poszedłbyś na spacer, na pewno to będzie bardziej pożyteczne od kontynuowania tej bezsensownej wymiany zdań.
Peron 4 jest najprostszym wjazdem od strony południowym. Stamtąd jeździły pociągi do Warszawy, Krakowa, Oświęcimia.
Teraz jeżdżą z 3go, a do Czechowic z 5go. Pierwszy peron to wyjazd na południe i na Gliwice, ale tutaj można część pociągów wyprawić z 4go ( np. na Zwardoń ) lub z 2go (Gliwice)
Szanowny kolego @Leniwiec
Widzę, że kłopoty są nie tylko ze zrozumieniem czytanego tekstu, lecz także z zapamiętywaniem swojego, onegdaj napisanego tekstu.
To właśnie kolega napisał w jednym ze swoich pierwszych postów w tym temacie te przemiłe słowa:
Cytat:
zamilcz bo głupoty piszesz
czy też
Cytat:
twoje malkontenctwo osiąga poziom szczytowy
Kolega swoje dywagacje dot. braku bezpośredniego połączenia relacji ze Sławkowa do Katowic opierał na jedynej (w swym mniemaniu) słusznej tezie:
Cytat:
Pociągi do Katowic nie dojeżdżają bo są tylko 3 perony
Szanowny kolego. Udowadniając swoje irracjonalne opinie w tym wątku, pisał kolega brednie byle by tylko czymkolwiek podeprzeć swoje tezy.
W tym akurat kolegi upór byłby godny podziwu, gdyby dotyczył lepszej sprawy.
Ps. Czy po upływie ponad miesiąca odnalazł kolega jakąkolwiek wypowiedź przedstawiciela PLK o braku możliwości pomieszczenia kolejnych pociągów na stacji Katowice?
Przecież na takiej opinii PLK kolega opierał swoje wywody.
Cytuję:
Cytat:
"skoro mówią że się nie da to się nie da" i tyle na ten temat.
Wracając do meritum tematu.
Godziny przyjazdu do Katowic i odjazdu z Katowic składów PR nie wróżą powrotu pasażerów.
Tym bardziej, że brak jakiejkolwiek informacji o preferencyjnych cenach biletów na trasie Sławków-Katowice. Dotychczasowa cena KŚ – 3 zł. Cena zgodna z taryfą PR 8,20 zł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum