Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Następny
Połączenie Sławków - Katowice
Autor Wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 03-02-2013, 05:59    Odpowiedz z cytatem

jackii napisał/a:
.... Bzdura. Może warto zadać pytanie PLK? Jakoś nikt z PLK nie zaprotestował, gdy KŚ i świętokrzyski UM obciążyły je odpowiedzialnością za tą sytuację. Weź pod uwagę, że w interesie KŚ jest jeżdżenie do Katowic, to dodatkowe kilometry, za które UM by im zapłacił Twisted Evil


Bzdura? Proszę sięgnąć do artykułów z jesieni ubiegłego roku. Oficjalnym powodem był nie brak krawędzi peronowych w Katowicach dla pociagów KŚ lecz przepustowość lini na trasie Sławków-Sosnowiec Południowy uniemożliwiająca (?) przyjęcie dodatkowych pociagów PR. Przesiadka w Sosnowcu nie bya wówczas w żaden sposób dyskutowana. Mało tego, ten fakt nie został w dostateczny sposób poddany do publicznej wiadomości. Mało kto wiedział co oznacza informacja o połączeniu wyrażona słowami Sławków-Sosnowiec/Katowice.

Dodatkowych pociagów, gdyż zarówno KŚ nie chciało zrezygnować z połączenia ograniczonego od stacji Sławków do Katowic, jak i świętokrzyskie PR chciały swoim taborem realizować połączenia z Kozłowa do Katowic. Marszałek, z zasady, nie chciał wpuścić na teren województwa żadnych pociągów PR. Zrobił to dopiero przyparty do muru w styczniu tego roku, ale nie na tej trasie.

Urząd Marszałkowski i tak płaci za idiotyczne kursy stad autokarów wyjeżdżających w odstępie kilku minut po tej samej trasie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 11:01    Odpowiedz z cytatem

pinokio, jesteś taki mądry i wiesz że da się tam wcisnąć te pociągi? Zgłoś się do PLK i powiedz im że umiesz to fajnie ułożyć, przedstaw im swoje racje i ułóż te obiegi. A jak Ci się nie chce to zamilcz bo głupoty piszesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 03-02-2013, 12:54    Odpowiedz z cytatem

Szanowny Kolego @Leniwiec

Nie zamierzam zamilknąć i głupot też nie gadam. Nie ja jestem od układania rozkładu jazdy. Nie mnie za to płacą. A jeśli ktoś komuś płaci to za te pieniądze naley wykonać dobra robotę. Rozkład jazdy został źle skonstruowany przez ekipę, jak to wielokrotnie podkreślano aż do dnia premiery KŚ pana Biegi - najlepszego fachowca w kraju od rozkładów jazdy. Gdzie on teraz jest i co on robi?

Z tego co pamiętam, to już 10 grudnia został odsumięty od pracy. KŚ borykają się do dziś z jego efektami pracy. Zmiany od 10 lutego są jedynie kosmetyczne.

A co do pojemności peronów. Peron V ma tylko 10 odjazdów w ciągu doby. Jeśli mogą z niego odjeźdżać pociągi do Imielina to dlaczego nie mogą do Sławkowa? Aż do Szopienic Płd mogły by jechać dokładnie tymi samymi torami i tymi samymi rozjazdami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 13:44    Odpowiedz z cytatem

pinokio, gdybyś nie zauważył - nawet TOR, który trudno uznać za sprzyjający konkurencyjnemu Zielonemu Mazowszu nie dopatrzył się większych problemów w opracowanym rozkładzie. Stwierdzili, że problemy wynikają z braków taborowych, nie konstrukcji rozkładu...
A problemy w sporej części wynikają z rezygnacji ze spółki Silesia Rail.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 03-02-2013, 14:20    Odpowiedz z cytatem

jackii napisał/a:
... problemy wynikają z braków taborowych, nie konstrukcji rozkładu...
.....


Planując rozkład jazdy, planista wiedział czym dysponuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 15:08    Odpowiedz z cytatem

pinokio napisał/a:
jackii napisał/a:
... problemy wynikają z braków taborowych, nie konstrukcji rozkładu...
.....


Planując rozkład jazdy, planista wiedział czym dysponuje.
Raczej wiedział czym ma dysponować. Teoretycznie KŚ mają chyba największą (procentowo) rezerwę taborową w kraju. I co z tego wynika? Nic. Kilka miesięcy temu mieli awaryjność na poziomie 4%, według raportu TOR w grudniu było to 37%. Czy ktokolwiek planując rozkład zakładałby taki skok awarii?
Chociażby nieszczęsne Wadlopery - w Holandii miały bardzo dobrą opinię, w Polsce eksploatowały je PR i były wówczas praktycznie bezawaryjne. Te same składy w KŚ mają podobno notoryczne awarie...

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 17:48    Odpowiedz z cytatem

pinokio, wypowiadasz się jakbyś miał długoletnie doświadczenie i wiedział że tam pociągi jeszcze się zmieszczą i wszystko by ładnie śmigało ale PLK ma pewnie ludzi bardziej doświadczonych niż ty. Dlatego gadasz pierdoły, "skoro mówią że się nie da to się nie da" i tyle na ten temat. A co do rozkładu to był on taki jaki sobie zażyczyły KŚ, to że potem tam gdzie miał jechać elf podstawiano SN82 albo TRAXXA to już nie wina rozkładu tylko pracowników spółki. Pan Biega po prostu wykonał to co miał w założeniach, jakoś w innych województwach potrafił zrobić dobry rozkład. KŚ muszą zacząć porządnie opiekować się taborem bo inaczej usterki będą częste.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 03-02-2013, 18:03    Odpowiedz z cytatem

PLK mówi, że się nie da to może powie co należy zrobić aby się dało i dlaczego do tej pory niczego w tej kwestii nie uczyniła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 18:24    Odpowiedz z cytatem

No najłatwiej dokończyć ten peron no ale jest w czasie remontu, potem nas czeka dobudowa dachu i odnowienie nawierzchni na peronie 1. Może ogółem remont zmniejsza też przepustowość, może są jakieś procedury że gdy stacja jest w remoncie to muszą być większe luzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 19:17    Odpowiedz z cytatem

conen napisał/a:
PLK mówi, że się nie da to może powie co należy zrobić aby się dało i dlaczego do tej pory niczego w tej kwestii nie uczyniła?
Skończyć remont. Peron 4 jest krytyczny ze względu na układ torowy. Oddanie go znacznie zwiększy przepustowość (IMHO i tak by była wystarczająca, ale z PLK nie mam zamiaru polemizować).

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

erwin1960 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lut 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 19:20    Odpowiedz z cytatem

pinokio napisał/a:
Szanowny Kolego @Leniwiec
Rozkład jazdy został źle skonstruowany przez ekipę, jak to wielokrotnie podkreślano aż do dnia premiery KŚ pana Biegi - najlepszego fachowca w kraju od rozkładów jazdy. Gdzie on teraz jest i co on robi?

Z tego co pamiętam, to już 10 grudnia został odsumięty od pracy. KŚ borykają się do dziś z jego efektami pracy. Zmiany od 10 lutego są jedynie kosmetyczne.


Wszyscy wieszaja psy na panu Biedze ( Biega) ale zwroccie uwage, ze w korekcie praktycznie nie zmieniono jego koncepcji, co wiecej gdyby dojechaly wszystkie spaliniaki, ktore mialy byc na grudzien to teraz nawet tych opoznieni by nie bylo. O tym sie nie mowi bo nikomu nie jest teraz na reke przyznac, ze generalnie on mial racje a ciala dalyi osoby odpowiedzialne za pozyskanie taboru i maszynistow. Nawet TOR przyznaje, ze plan nie byl zly ale za wiele wiecej nie moga mowic bo przeciez konkurencji nie beda wychwalac.. Generalnie wszyscy przejechali sie po S Biedze jak po burej suce, zrobili z niego kozla ofiarnego ( KS, UMWS, media) wiec glupio im teraz przyznac racje a jakby nie patrzec jezdzimy wg rozkladu ktory on ukladal..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 22:41    Odpowiedz z cytatem

erwin1960, jeszcze musieliby utrzymać Silesię Rail. Wtedy może awaryjność by była mniejsza, co poprawiłoby obiegi. Ale nie martw się, już niedługo. Za kilka miesięcy (może czerwiec?) jest możliwa "korekta" na zasadach ŚZPR.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pinokio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2013

PostWysłany: 04-02-2013, 19:14    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec napisał/a:
... .... Pan Biega po prostu wykonał to co miał w założeniach, jakoś w innych województwach potrafił zrobić dobry rozkład. .....


A w jakich to województwach zrobił dobry rozkład?

Internet pełen jest informacji o pracy Pana Biegi na rzecz Kolei Mazowieckich i Opolskich PR. Zarządy tych spółek dziękują opatrzności, że w porę zakończyły z tym Panem współpracę.
W grudniu rozmawiałem telefonicznie z p. Biegą o rozkładzie na trasie Sławków - Katowice.
Nie widział żadnego problemu w dwugodzinnej dziurze w połączeniach kolejowych z Katowic pomiędzy 15.16 a 17.16 a są to przecież newralgiczne godziny powrotu z pracy. W pozostałym okresie czasu pociągi jeźdźą mniej więcej co godzinę.

Nie widział żadnego problemu w wydłużeniu czasu podróży na 23 kilometrowej trasie o około20 minut.
Twierdził, że wszelkie, wyżej wymienione niedogodności zrekompensuje niższa cena biletu i zwiększony komfort podróży nowoczesnym taborem kolejowym.

Co do ceny biletu, to owszem jest minimalnie niższa lecz jedynie dla wsiadających na stacji Sławków. Dla wszystkich pozostałych pasażerów cena jest taka sama co uprzednio w PR. Dodam jeszcze, że bilet w PR był ważny przez 2 godziny a w KŚ jest ważny przez jedyne 1,5 godz.
Komfort podróży? Smiechu warte. Przesiadka w Sosnowcu bez gwarancji, że pociąg poczeka na skomunikowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 04-02-2013, 21:15    Odpowiedz z cytatem

W województwie opolskim rozkład nie był taki zły, był dużo lepszy od obecnego więc nie wiem na jakiej podstawie mówisz że było źle. Nie oszukujmy się, zrobili z kolesia kozła ofiarnego a zawinił brak taboru i ambicje rządzących w KŚ (marszałek tylko dawał kasę i robił co mu kazało KŚ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mariano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 04-02-2013, 22:08    Odpowiedz z cytatem

W województwie opolskim rozkład układa kolega z OKOKO więc też facowiec. Biga gdzie nie poszedł tam go wywalili. Po Opolu zawitał do Białegostoku gdzie rozkład był zmieniany 7 dni po wejściu w życie. Potem były inne prace, które kończyły sie podobnie jak w KM, PR, UMWŚ gdzie jego zdaniem 100 dodatkowych pociągów kosztuje 0 zł. Skoro był takim cudotwórcą to czemu nigdzie nie zagrzał miejsca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 15 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl