Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Poznańska Kolej Metropolitalna
Autor Wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 13-03-2014, 12:01    Odpowiedz z cytatem

Ale też nie można mieć pretensji, że w porannym szczycie jest zagęszczenie. Ze wszystkich trzech kierunków podróżni chcą być mniej więcej o tej samej godzinie, więc do rozkładu jazdy nie miał bym pretensji. A że od Wschodu trzy linie nagle zamieniają się w jedną do samego Głównego to problem gotowy.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 17:00    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ew. "Zagęszczenie" o jeden odstęp sbl. Tylko kto to zrobi (kasa). Lepiej snuć wizje przez urzędników o "kosmodromie"


Na pewno było by taniej niż budowa 3-ciego toru

Mamy odstęp 1500 m a można spokojnie mieć 500 m, to dało by się jeszcze bardziej zagęścić, tak w ramach ciekawostki od Gdańska Południowego do Pruszcza gdańskiego, mamy osdtępy 700 metrów a prędkość po zakończeniu prac torowych 160km/h

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 13-03-2014, 20:00    Odpowiedz z cytatem

Pomijając koszty - średnio od strony architektonicznej widzę możliwość poprowadzenia 3 toru tam. Im bliżej centrum tym bardziej to nierealne. Od dworca głównego do wiaduktu z ulicą Nowowiejskiego nie ma tam fizycznie miejsca na 3 tor przecież. To jednak ścisłe centrum...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 20:12    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze z rozwiązań mało kosztowych, należało by poprawić widoczność semaforów, zwłaszcza wjazdowego do Poznania, człowiek mija pomarańczowe na tarczy i się czai ostrożnie podjeżdża a dopiero z około 150 metrów widać, że jest podany, innych semaforów też to dotyczy, na torze z blokadą półsamoczynną aż się prosi o semafory powtarzające.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-03-2014, 14:43    Odpowiedz z cytatem

Tylko jest sbl a na sbl nie wolno (?) stosować powtarzaczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-03-2014, 15:27   

Dobra to teraz pytanko do znawców z PLK:
- czy w tym roku zacznie się planowany remont toru Swarzędz - Nowa Wieś Poznańska - Pokrzywno - Starołęka wraz "wyjazdem wschodnim Franowa" czyli linią Nowa Wieś - Pokrzywno i Poznań Krzesiny - Kobylnica. Czy planowane są jakieś prace na obwodówce na odcinku Naramowice - Piątkowo, bo te tory zdaje się są w najgorszym stanie. Question
Powrót do góry

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-03-2014, 16:50    Odpowiedz z cytatem

Linia 352 tor nr 2 od Swarzędza ( konkretnie wiadukt nad ul. Kirkora) tak. Reszta nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 14-03-2014, 17:16    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tylko jest sbl a na sbl nie wolno (?) stosować powtarzaczy


Cytat:
na torze z blokadą półsamoczynną aż się prosi o semafory powtarzające.


Na dwójce jest blokada półsamoczynna i o tym torze piszę.


Cytat:
Tor nr2
Sem wjazdowy R do st. P. Wschód - 300,300
Sem wjazdowy T do P. Garbary - 301,370
Sem. Wjazdowy A do Poznan Laughing ia - 303,270.


Sam o tym piszesz więc nie rozumiem twojego ciągłego zaprzeczania moich postów.

Cytat:
Dobra to teraz pytanko do znawców z PLK


@railuser: Mam nadzieje, że nie uważasz się za ''znawce z PLK'', jak tak to zaczynam się bać o tą firmę.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-03-2014, 17:50    Odpowiedz z cytatem

Ja piszę to co jest. A to co by mogło być to już zupełnie inna bajka.
A tak na marginesie - przez 5 lat po modernizacji PWK np. nikt nie "woła" o potrzebę ustawienia powtarzaczy. Natomiast 'poważną' usterką było np. brak W8 przed W27/W27 czy brak "półbochenków" (W5)a Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 14-03-2014, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ja piszę to co jest.


Niestety nie dokładnie.

Cytat:
Natomiast 'poważną' usterką było np. brak W8 przed W27/W27 czy brak "półbochenków" (W5)a Smile


W5 jest bardzo poważnym znakiem, dla manewrującego taboru mogła by to być poważna upierdliwość. Co do W8, jak PLK zmieniła instrukcje niech się do nich stosuje.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-03-2014, 18:26    Odpowiedz z cytatem

MTBiGM ( a teraz MIR) to nie PKP PLK SA Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 14-03-2014, 18:54    Odpowiedz z cytatem

rail_user napisał/a:
MTBiGM ( a teraz MIR) to nie PKP PLK SA Smile


No dobra pomyłka, trudno twarde prawo ale prawo.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 27-05-2014, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Coraz bliżej Poznańskiej Kolei Metropolitalnej.

Konsorcjum firm WYG Consulting i WYG International opracuje koncepcję zintegrowanego transportu publicznego w oparciu o linie Poznańskiego Węzła Kolejowego. Jest to jedno z pierwszych z działań w ramach projektu "Master Plan dla Poznańskiej Kolei Metropolitalnej".
Przedmiotem zamówienia ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego było opracowanie koncepcji zintegrowanego transportu publicznego w oparciu o linie Poznańskiego Węzła Kolejowego, z wydzieleniem kolejowego ruchu metropolitalnego. Jedynym kryterium wyboru oferty była najniższa cena.
Gotowy dokument zostanie dostarczony zamawiającemy do 29 sierpnia 2014 r.
Za opracowanie koncepcji konsorcjum firm WYG Consulting i WYG International zaoferowało cenę 162.360 zł brutto.

W postępowaniu wzięły także następujące podmioty:

Instytut Kolejnictwa 190.650 zł brutto
Stowarzyszenie Zielone Mazowsze - 169.986 zł brutto
BBF - 424.350 zł brutto
Zespół Doradców Gospodarczych „TOR” - 243.540 zł brutto.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/19655/Coraz-blizej-Poznanskiej-Kolei-Metropolitalnej.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 27-05-2014, 12:34    Odpowiedz z cytatem

Kompletnie nie widzę takiej koncepcji w Poznaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 27-05-2014, 15:20    Odpowiedz z cytatem

A to z jakich powodów ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl