Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Likwidują "Kiepurę" i inne pociągi międzynarodowe
Autor Wiadomość

BartekD1986 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2012

PostWysłany: 20-03-2013, 16:17    Odpowiedz z cytatem

a co ma Wars do rentowności pociągu? Rozumiem, że ewentualni stewardzi zatrudnieni zamiast warsowskich będą jeździć w ramach wolontariatu?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 20-03-2013, 16:25    Odpowiedz z cytatem

BartekD1986, ma dużo, bo obok czapy administracyjnej PKP IC dochodzi jeszcze pasożytnicza czapa administracyjna Warsu. Obie biurokratyczne czapy trzeba utrzymać. Dlaczego PKP IC nie może obsługiwać swoich wagonów sypialnych swoimi pracownikami? Jeśli im brakuje wykwalifikowanej kadry to trzeba przejąć ludzi z Warsu albo zatrudnić nowych z ulicy i wyszkolić, a sam Wars pogonić od koryta!

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BartekD1986 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2012

PostWysłany: 20-03-2013, 16:45    Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, masz rację. Z tym, że realia naszych kolei podpowiadają mi, że takie wchłonięcie Warsu przez PKP IC nie ograniczy w jakikolwiek sposób administracji w tej firmie. Obiektywnie mówiąc, to nie znam kwot jakie IC płaci Warsowi za obsługę ale wiem ile osób pracuje w oddziałach Warsu. Uwierz, że mniej się nie da.. Nie wypowiadam się na temat centrali - po prostu nie wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 20-03-2013, 16:53    Odpowiedz z cytatem

BartekD1986, Wars zatrudnia ponad 500 osób. Doprawdy nie wiem co ci ludzie robią, skoro wagony gastronomiczne są obsługiwane przez prywatnych przedsiębiorców w ramach franczyzy, a wagony sypialne obsługuje garstka konduktorów. Sprzątaniem wagonów zajmuje się zewnętrzna firma prywatna, notabene ta sama, która wykonuje usługi dla PKP IC. Wygląda na to, że Wars to największy pasożyt na polskiej kolei, który jest sztucznie podtrzymywany przy życiu przez PKP IC, kosztem podatników i pasażerów, którym się likwiduje dotowane, ale rzekomo nadal nierentowne pociągi. Jak coś może być rentowne skoro obsiada to chmara pasożytów i żeruje na żywicielu? Wars do likwidacji!

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomeeek07 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 20-03-2013, 17:58    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o pociąg EN "Jan Kiepura" to wydaje mi się, że po likwidacji będzie on wyglądał coś jak ten skład jadący z Moskwy do Paryża. Polacy będą mogli dalej nim jeździć, ale zapewne tylko w sypialnych rosyjskich wagonach i po cenach takich jakie ma do zaoferowania właśnie w/w pociąg do Paryża. To tylko takie moje spostrzeżenie. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BartekD1986 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2012

PostWysłany: 20-03-2013, 18:52    Odpowiedz z cytatem

" Sprzątaniem wagonów zajmuje się zewnętrzna firma prywatna, notabene ta sama, która wykonuje usługi dla PKP IC." - [b]skąd macie takie informacje? Podać Wam numer do Warsu w celu uzyskania informacji kto sprząta wagony?

Oprócz tego każdy oddział Warsu (są 4 oddziały) zatrudnia m.in.: konduktorów, asystentów konduktorów, palaczy, konserwatorów, elektryków, dyspozytorów, księgowość itd. itp.

Naprawdę uważacie, że 500 osób to tak dużo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 21-03-2013, 14:54    Odpowiedz z cytatem

tomeeek07 napisał/a:
Jeśli chodzi o pociąg EN "Jan Kiepura" to wydaje mi się, że po likwidacji będzie on wyglądał coś jak ten skład jadący z Moskwy do Paryża. Polacy będą mogli dalej nim jeździć, ale zapewne tylko w sypialnych rosyjskich wagonach i po cenach takich jakie ma do zaoferowania właśnie w/w pociąg do Paryża.

Nie zapomnijmy o tym, że Rosjanie zlikwidują postoje w Kutnie i Koninie. A bilety po cenie 100-120€ będą promocją, a nie kwotą normalną. Już wolę, żeby ten pociąg przejęło DB, aniżeli RŻD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Polny Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Mar 2013

PostWysłany: 22-03-2013, 10:55   "Kiepura" na wakacje Odpowiedz z cytatem

Eoj!

Czytam forum i coraz bardziej mi się rozjaśnia w temacie PKP.

Na wakacje wybierałem się do tej chwili właśnie tym pociągiem lecz forum oraz pani z informacji rozjaśniła mi, iż nie wiadomo czy ten pociąg będzie kursował - czy ktoś wie kiedy ewentualnie ma być zlikwidowany? Może jeszcze nic straconego i uda mi się pojechać (lipiec- sierpień).

Mam również pytania do szanownych forumowiczów, za wszelkie informacje z góry dziękuje:

1. wybieram się na wyjazd rowerowy do Belgii miałem zamiar Kiepurą dojechać do Düsseldorfu - 5 osób dorosłych oraz 7-latek w składzie 5 rowerów i 2 przyczepki - czy można to wszytko zapakować do wagonu rowerowego, czy trzeba tego pilnować, gdzie w składzie znajduje się wagon rowerowy?
jeżeli komuś udało by się sfilmować takie miejsca rowerów byłbym wdzięczny.

2. mam zamiar wykupić miejsca w przedziale sypialnianym, czy dla 7-latka muszę wykupić miejsce i jaki byłby koszt? (dorosły czy jakaś zniżka dla dziecka obowiązuje)

Polny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kond345.. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Wrz 2009

PostWysłany: 22-03-2013, 14:47    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli jedziesz z rowerami pozostaje Ci tylko i wyłącznie Sleeperetka. Sypialny nie wchodzi w grę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
1982402

Polny Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Mar 2013

PostWysłany: 23-03-2013, 08:11   Kiepura na wakacje Odpowiedz z cytatem

Dlaczego nie mogę wynając sypialni? Muszę pilnować rowerów?
Może mógłbym podzielić towarzystwo i część pilnuje rowerów reszka śpi.

To są rozważania teoretyczne bo "Kiepurę" chcą zlikwidować na początku wakacji". - jakiś protest?

Może jakiś pomysł na inne połączenie do Amsterdamu?

Może też być połączenie Warszawa - Kolonia

Za pomoc dziekuję
Polny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BartekD1986 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2012

PostWysłany: 24-03-2013, 21:14    Odpowiedz z cytatem

nie możesz przewozić w wagonie sypialnym roweru - taki jest przepis. Nawet jeśli byś ten rower jakoś "przemycił" to i tak nie za bardzo jest gdzie go umieścić...

co do innych połączeń musisz liczyć na innych forumowiczów - ja się w rozkładzie nie orientuję.

a co do protestu... chętnie, ale chyba za malutcy jesteśmy Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Baranczak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2008
Skąd: Szczecin/Sierpc

PostWysłany: 24-03-2013, 22:34    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Może jakiś pomysł na inne połączenie do Amsterdamu?

Najlepiej via Berlin. Z Berlina masz kilka bezpośrednich do Amsterdamu (odjazdy z dworca Hbf.): 6:38, 8:38, 10:38, 12:38, 14:43, 16:38.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 25-03-2013, 21:02    Odpowiedz z cytatem

Jeśli pociąg ten będzie kursować pod banderą DB , to pół biedy bo jeszcze załapiecie się na jakieś promocje i tańsze bilety , no i może utrzymają się postoje w Kutnie i Koninie .Jeśli zaś skład wystawią rosyjskie koleje to dowalą też swoją taryfę zapomnijcie o wielkich promocjach i biletach za nieco ponad 100euro.Chyba, że nasze ministerstwo infrastruktury jakoś dogada się z RŻD
Przykładem jest cena biletu z Warszawy Centralnej do Paryża , w pociągu relacji Moskwa - Paryż , która w styczniu 2013 wynosiła 1004 złote.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

winograd Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Maj 2011

PostWysłany: 26-03-2013, 02:02    Odpowiedz z cytatem

Polny, Sleeperetka ma tylko 3 miejsca na rowery, więc w Kiepurze o 5 rowerach naraz nie ma mowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kAtowice.23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2007

PostWysłany: 27-03-2013, 21:26    Odpowiedz z cytatem

Znajomy maszynista powiedział że Jan Kiepura bedzie obsługiwany tylko przez Rosjan , Białorusie i Ukrainę. Jan Kiepura powróci do nowego rozkładu relacji Warszawa - Paryż
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl