Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Absurdy polskich kolei
Autor Wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 22-12-2015, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Największy absurd to połączenie kolejowe Kraków - Katowice, które trwa od 1h51
do 2h03. Odległość 77 km pociągi pokonują ze średnią szybkością od 41 km/h do 37,5 km/h. Tak dzieje się między aglomeracjami liczącymi ok. 4 miliony ludzi!!!!
Państwo "olało" Małopolskę i Śląsk.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawel78 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2015

PostWysłany: 22-12-2015, 17:30    Odpowiedz z cytatem

soad, Raczej przewoznicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 24-12-2015, 15:17   przewoźnicy? Odpowiedz z cytatem

Przewoźnicy dysponują taborem v=160 (Impuls, Elf, Acatus) tylko infrastruktura się rozlatuje. PLK "zapomniało" o tej linii. Pewnie niedługo dowiemy się, że nie jest nikomu potrzebna!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawel78 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2015

PostWysłany: 24-12-2015, 15:27    Odpowiedz z cytatem

To niech zaoferuja Vmax 10km/h.
Zapomnialo? Nie tylko o tej jednej. Gdyby kasa szla faktycznie na infre i tabor (a nie prezesow, dyrektorow, lapowkarstwo) to juz dawno mozna bylo wdrozyc te Vmax 200-250km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szy_mat Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Kwi 2015

PostWysłany: 03-01-2016, 23:12    Odpowiedz z cytatem

Komuś musi bardzo zależeć na utrzymaniu betonowego muru komunikacyjnego między Krakowem a Katowicami... Przecież tam przy 200 albo i nawet 160 km/h możnaby uzyskać 35 minut czasu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 04-01-2016, 05:22    Odpowiedz z cytatem

Największy absurd to połączenie kolejowe Wroclaw - Praha!

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
5227302

MK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2012

PostWysłany: 04-01-2016, 06:47    Odpowiedz z cytatem

szy_mat napisał/a:
Komuś musi bardzo zależeć na utrzymaniu betonowego muru komunikacyjnego między Krakowem a Katowicami...


Staleksport?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Paź 2014

PostWysłany: 04-01-2016, 07:40    Odpowiedz z cytatem

Otóż to, właśnie Stalexport, który dzięki tajnej umowie jest betonem trudniejszym do skruszenia niż cała grupa PKP. PLK na każde pytanie o modernizację tego odcinka udziela wybiórczych odpowiedzi. Najpierw dziwnym trafem bankrutowały firmy wygrywające przetargi, a teraz jak kolejny przetarg został rozstrzygnięty to się pojawił problem z rzekomym wykupem gruntów. Tak wygląda klątwa Stalexportu i to nie tylko na kolej, ale także na wszelkie alternatywne drogi mogące zagrozić spadkiem wpływów dla autostrady. Takiej paranoi to chyba nie ma w żadnym cywilizowanym państwie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 14-01-2016, 19:31    Odpowiedz z cytatem

Interesy i tyle w temacie. Nikt by tego przedsięwzięcia nie blokował w innej sytuacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2012

PostWysłany: 15-01-2016, 05:57    Odpowiedz z cytatem

Czy nowa władza to ruszy (i skruszy)?
Bo jak nie, to znaczy, że jest niewielw lepsza od tamtych złodziei
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Paź 2014

PostWysłany: 15-01-2016, 06:08    Odpowiedz z cytatem

MK, bardzo dobre pytanie. Dodatkowym argumentem powinien być fakt, że minister infrastruktury podobno pochodzi z Krzeszowic, więc powinno mu zależeć na tym żeby kolej w jego regionie funkcjonowała tak jak należy. Cóż, pożyjemy zobaczymy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 14-07-2016, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Analogowe Pendolino. Bez wi-fi i informacji na wyświetlaczach.

Przeszkodą w używaniu wyświetlaczy ma być polskie, niedostosowane do europejskich tablic rozporządzenie. Określa ono, jakie informacje umieszczać na tablicach, w jakim układzie i w jakiej kolejności, a także jaką czcionką je napisać (numer i nazwa pociągu muszą być napisane czcionką grubą i pochyloną). Przepisy wymagają do tego poziomej linii oddzielającej numer i nazwę pociągu.
Niestety, europejskie tablice (czyli zgodne z unijnymi regulacjami TSI) na Pendolino nie sprostały polskim wymogom. Gdyby sztywno się im podporządkować, to, jak tłumaczy Beata Czemerajda, rzeczniczka PKP Intercity, informacje na wyświetlaczach byłyby nieczytelne. Konieczne byłoby bowiem zastosowanie mniejszych czcionek.

Więcej:

http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,20394844,analogowe-pendolino-bez-wi-fi-i-informacji-na-wyswietlaczach.html#ixzz4ENQDcGLh
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl