Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Następny
Rozkład jazdy 2013/14 - przecieki
Autor Wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 10-04-2013, 10:04   Rozkład jazdy 2013/14 - przecieki Odpowiedz z cytatem

Mamy już połowę kwietnia więc myślę, że możemy rozpocząć dyskusję na temat połączeń kolejowych w przyszłorocznym rozkładzie jazdy. Dodam, że do dnia dzisiejszego (10 kwietnia) PKP PLK przyjmowało wstępne zamówienia od przewoźników, więc pierwsze projekty już są. Z dolnośląskich torów mogę potwierdzić kursowanie w przyszłorocznym rozkładzie jazdy w porze weekendowej i dni wolnych od pracy pociągu REGIO Jelenia Góra- Zielona Góra oraz codziennych pociągów relacji Jelenia Góra- Żary uruchamianych przez Koleje Dolnośląskie. W przyszłorocznym rozkładzie jazdy planowane jest również utrzymanie pociągów:
- TLK "Wrocławianin" Legnica- Warszawa- Legnica
- TLK "Śnieżka" Jelenia Góra- Warszawa- Jelenia Góra
- TLK "Karkonosze" (Szklarska Poręba) Jelenia Góra- Warszawa- Jelenia Góra (Szklarska Poręba)
- TLK "Rozewie" Jelenia Góra- Gdynia Główna- Jelenia Góra
- IR "Galicja" Jelenia Góra- Kraków- Jelenia Góra
- IR "Łużyce" Węgliniec- Kraków- Węgliniec
- IR "SZCZELINIEC" I IR "Mamry" z i do Międzylesia
- IR "RUDAWY" I "IR SOKOLIKI" z i do Jeleniej Góry

Oprócz tego spółka Przewozy Regionalne prawdopodobnie planuje wydłużenie IR z Lublina do Jeleniej Góry. Z pociągów TLK w 2014 roku pojawi się "Rozewie" z wagonami do Kudowy Zdrój.

Źródło: KODLK

Tyle. Przy podawaniu informacji prosiłbym o podanie źródła tak ,aby info było bardziej wiarygodne. Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

THX 1138 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2008
Skąd: Świdnica

PostWysłany: 17-04-2013, 12:36   Rozkład Świdnica M. - Wrocław Gł. Odpowiedz z cytatem

Wrocław Główny – Świdnica Miasto
Wrocław Główny: 6:39 (1) – 10:46 (2) – 13:16 (2) – 16:16 (1) – 21:46 (1)
Kąty Wrocławskie: 7:01 (1) – 11:08 (2) – 13:38 (2) – 16:38 (1) – 22:08 (1)
Żarów: 7:17 (1) – 11:24 (2) – 13:54 (2) – 16:54 (1) – 22:24 (1)
Jaworzyna Śląska przyjazd: 7:22 (1) – 11:29 (2) – 13:59 (2) – 16:59 (1) – 22:29 (1)
Jaworzyna Śląska odjazd: 7:29 (1) – 11:36 (2) – 14:06 (2) – 17:06 (1) – 22:48 (1)
Świdnica Miasto: 7:41 (1) – 11:48 (2) – 14:18 (2) – 17:18 (1) – 22:48 (1)

Świdnica Miasto – Wrocław Główny
Świdnica Miasto: 6:15 (1) – 7:53 (1) – 12:00 (2) – 14:30 (2) – 18:00 (1)
Jaworzyna Śląska przyjazd: 6:39 (1) – 8:17 (1) – 12:24 (2) – 14:54 (2) – 18:24 (1)
Jaworzyna Śląska odjazd: 6:46 (1) – 7:24 (1) – 12:31 (2) – 15:01 (2) – 18:31 (1)
Żarów: 6:51 (1) – 7:58 (1) – 12:36 (2) – 15:06 (2) – 18:36 (1)
Kąty Wrocławskie: 7:07 (1) – 8:45 (1) – 12:52 (2) – 14:22 (2) – 18:52 (1)
Wrocław Główny: 7:29 (1) – 9:07 (1) – 13:14 (2) – 15:44 (2) – 19:14 (1)

Legenda:
1 – kursuje codziennie
2 – kursuje od poniedziałku do piątku

Źródło:
https://pl-pl.facebook.com/Linia274


Czas przejadzu z Jaworzyny do Świdnicy obecnie wynosi 9-10 minut, a w przeciwnym kierunku 14-15 minut.
Jeżeli nie zmieni się na tym odcinku wykaz prędkości od grudnia 2013, to może będzie jeszcze parę minut szybciej.
Ale parę miesięcy temu straszyli obniżeniem prędkości do Jaworzyny do max 40 km/h.

Reasumując:
do Wrocławia 1:02
do Świdnicy 1:12

Przydał by się również dojazd do Wrocawia na 6 i 7 rano oraz w godzinach szczytu powrót z Wrocławia w takcie godzinnym od 13 do 17.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 17-04-2013, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Światowid, bez urazy, ale z Twojej listy IR wykreśliłbym kilka pociągów, na które PR nie złożyły zamówienia. Albo inaczej - Galicja do Międzylesia pojedzie, Mamry do JG. Tyle w wykazie zamówień się pojawiło. Wrocławianin również out.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-04-2013, 16:49    Odpowiedz z cytatem

Galicja do Międzylesia?

Wrocławianin na bank wylatuje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 17-04-2013, 17:30    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter, nie mówię że to na bank, mówię tylko jakie są złożone zamówienia. Do grudnia się jeszcze może sporo zmienić, nie mniej jednak jest już jakieś pole do działania w tym temacie.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jasiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2010
Skąd: z betonu

PostWysłany: 17-04-2013, 17:56    Odpowiedz z cytatem

czy Wrocławianin do Legnicy ma w ogóle sens? Bo jeżeli tam jest frekwencja na 1 wagon, to IMHO lepiej skrócić do Wrocka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 17-04-2013, 18:09    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie też to był lekkie nieporozumienie, żeby Wrocławianin jechał w takim kształcie do Legnicy, ale nie chciałem stawiać na nim krzyżyka, więc z opinią się wstrzymałem - teraz, kiedy po pół roku frekwencja jest niska, to wcale się IC nie dziwię że nie chciała go tam puścić.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jasiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2010
Skąd: z betonu

PostWysłany: 17-04-2013, 18:28    Odpowiedz z cytatem

tym bardziej, że IC nie ma w Legnicy żadnego zaplecza, co winduje koszty obsługi tej jedynej pary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 17-04-2013, 18:31    Odpowiedz z cytatem

Może warto pomyśleć o taki rozwiązaniu - skoro Wawel do Wrocławia zostaje, to objąć go taryfą TLK, i zrobić z niego jakąś grupę wagonów bezpośrednich do Krakowa czy Warszawy. Na pewno więcej z tego pożytku będzie.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

teleamigos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Gru 2008
Skąd: Gryfów Śl

PostWysłany: 18-04-2013, 10:10    Odpowiedz z cytatem

Gdyby Wrocławianin został skasowany było by to nieporozumienie jakieś. Linia E-30 standard 160km/h ETCS i inne bajery i to wszystko po to aby po lini jeździły szynobusy KD i jeden EC Wawel. Wydaję mi się że przewoźnicy powinni skupić swoją uwagę na tej lini i poszerzyć swoją ofertę TLK, IR, RE a nie zwijać się. Likwidacja Wrocławianina to nie jest rozwiązanie idące w dobrym kierunku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 18-04-2013, 10:37    Odpowiedz z cytatem

teleamigos, inaczej - likwidacja Wrocławianina w obecnym kształcie, to krok w dobrą stronę, bo nie ma on żadnego, podkreślam żadnego uzasadnienia. Gdyby jeszcze był on dobrze po komunikowany w Legnicy, to jak Cie mogę, ale tak? No bez jaj, to równie dobrze można skrócić Lubuszanina czy Zielonogórzanina do Zbąszynka bez skomunikowania z Zieloną Górą, Gorzowem czy Rzepinem.. Po prostu bez sensu.

Tym fragmentem powinny jeździć pociągi (grupy wagonów) do pociągów jadących w relacjach Zielona/Poznań/Szczecin - Kraków/Przemyśl/Zamość. I nie do Legnicy, tylko dalej do Zgorzelca, bądź jeżeli brak druta byłby problemem dla IC, to do Węglińca, z obowiązkowym skomunikowaniem w kierunkach do/z Zgorzelca, Żar, Jeleniej. Bez tego, to i ten pomysł okazałby się totalnym niewypałem.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

teleamigos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Gru 2008
Skąd: Gryfów Śl

PostWysłany: 18-04-2013, 11:06    Odpowiedz z cytatem

Co do Wrocławianina to założenia były dalej idące niżeli tylko do Legnicy, ale IC przystało własnie na Legnicy.A pomysł z wydłużenie go chociażby do Węglińca byłby mądrym rozwiązaniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 18-04-2013, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Ale PICowska biurwa tego nie rozumie. Jak w zeszłym roku walczyliśmy o puszczenie tego pociągu do Węglińca to dali go do Legnicy, udowadniając nam, ze jest on niepotrzebny. Mam wrażenie że PIC robi na złość nienawidząc KODLK i Infokolej za nasze obiektywne poglądy. Przypomnijmy, że linia Wrocław- Węgliniec jest na wykazie linii objętych dofinansowaniem więc MUSI coś tu jeździć. Nie oddamy im tego tak łatwo. A biurwa PR i PKP IC jeszcze miesiąc temu z Ministerstwem Transportu na czele mydliła nasze oczka przedstawiając całkiem inne informacje. Nie damy się oszukać. Info podawane wcześniej przeze mnie to stan sprzed dwóch tygodni więc widać jak jeszcze wszystko się może zmienić jak w kalejdoskopie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 18-04-2013, 12:46    Odpowiedz z cytatem

Przeciek dotyczący IR może okazać się nieaktualny, niestety.

Bo coraz więcej wskazuje, ze jesli do podziału PR , żadnych IR i RE od grudnia nie będzie. NIESTETY -ze szkodą dla pasażera. ALE POpropaganda będzie uważać że to jest dobre rozwiązanie.

Odnośnie żródeł. Podawajcie coś sprawdzonego , a nie to co spółeczki obiecują .... bo prawda jest taka , ze jedna osoba wiedząca cokolwiek potrafi ejdnym zdaniem obalić całość przecieku i robi sie ludziom wode z mozgu.

Nie trzymajmy się PR-ów jako leku na całe zło, bo właściwie to PR już wegetuje ...

Obawiam się, że Dyżurny może mieć racje .... niestety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krystian Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lut 2011
Skąd: Krk

PostWysłany: 19-04-2013, 20:38    Odpowiedz z cytatem

^^ Padła deklaracja, że jako szczepy Przewozów Regionalnych powstaną mniejsze podmioty zajmujące się przewozami w województwach, natomiast spółka Przewozy Regionalne miałaby koordynować ruch pociągów międzyregionalnych, więc o los interREGIO byłbym spokojny i raczej przedwczesna panika nie jest wskazana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 32 Idź do strony 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl