Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Wielkość przewozów
Autor Wiadomość

Maryan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2013

PostWysłany: 10-04-2013, 22:01   Wielkość przewozów Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich. Nie jestem pewien czy mogłem założyć nowy post (nie jestem zbyt biegły jeżeli chodzi o poruszanie się po forach) ale jako że nie znalazłem podobnego zapytania więc postanowiłem założyć nowy wątek.
jestem studentem ostatniego roku logistyki i pisze pracę magisterską. Potrzebuję danych na temat wielkości przewozów pasażerskich na terenie województwa lubuskiego w latach 2008-2012. Ile osób przewiozły Przewozy Regionalne i ile z tych osób korzystało z ulg ustawowych.
Czy jest w stanie ktoś mi pomóc w uzyskaniu takich danych?

Pisałem do Urzędu Marszałkowskiego to mi dopisali że nie maja pełnych danych a o zniżkach nie widzą nic.
Pisałem do Przewozów Regionalnych w Zielonej Górze to mi odpisali ze to "tajemnica przedsiębiorstwa".
Czy to naprawdę taki problem żeby udostępnić takie dane? Czy nie ma możliwości dostępu do nich?

Będę wdzięczny za wszelką pomoc i wszelkie wskazówki

Mariusz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

don-waldano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Mar 2011
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: 11-04-2013, 18:28    Odpowiedz z cytatem

Współczuję Ci.Zielona Góra "Oni" sami nie wiedzą co się dzieje. Jest PANIKA.Wiem że jest często "liczenie"?KTO ,GDZIE NA JAKI BILET. Łaska żadna że Tobie te informację przekażą. Skontaktuj się osobiście UŁAŃSKA 4 ZIELONA GÓRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 11-04-2013, 21:04    Odpowiedz z cytatem