Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Następny
Czeski LEO Express wjeżdża na polskie tory
Autor Wiadomość

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 16:49    Odpowiedz z cytatem

sheva17 jak nigdy ma teraz akurat rację. Co oni sie przyczepili do polskich torów. Czemu nie spróbują na rynku austriackim czy niemieckim? Wiedzą, że tam nie mieliby żadnych szans, skoro jest taki otwarty dostęp do torów niech zaczną obsługiwać linię Wieden - Villach albo Berlin - Hamburg. Będzie kolejny ban, na szczeście nie ma praktycznie zadnych szans ze ten Leo Express bedzie obsługiwał jakakolwiek trase w Polsce z czego niezmiernie sie ciesze. Już Wam od razu mogę powiedzieć, że z polskich torów nie będzie się robić smietnika dla nieudacznika z Czech. Wszystkie instytucje tylpu UTK, PLK smieja im sie w twarz. Nie dostaną żadnej zgody.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hakun Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2007
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13-03-2014, 18:13    Odpowiedz z cytatem

maciej30, nie wysyłaj LEO Express do Niemiec i Austrii, bo tam akurat kolej pasażerska funkcjonuje perfekcyjnie, w przeciwieństwie do naszego grajdołka. Na polskich torach każdy nowy przewoźnik, zwłaszcza prywatny, to zbawienie dla pasażera! No a jeśli komuś podoba się monopol nieudolnego PKP IC, który doprowadził przewozy dalekobieżne do zapaści to powinien się zastanowić nad swoim zdrowiem psychicznym! Kibicuję LEO Express i mam nadzieję, że pokona polski kolejowy beton zbrojony. A PKP IC niech zdycha, bo sobie na to zasłużyło!

_________________
PKP - Przedsiębiorstwo Kolesi Polskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 18:50    Odpowiedz z cytatem

Hakun Od pociągów kwalifikowanych PICu to się łaskawie odteguj. Niczego im nie brakuje. Jeżeli już dla czegoś leo express miałby być konkurencją to z pewnością nie dla EIC tylko dla IR. EIC Lech, EIC Chrobry, EIC Fredro czy EC BWE to są na prawdę porządne składy, więc nie bądz intercityfobem, bo za przeproszeniem opowiadasz bzdety. Jakiś nieudacznik z Czech, którego nawet w Czechach konkurencja rozkłada na łopatki ma wejść do Polski bo Ty i Tobie podobni nie lubią PiCu. Proszę Cie. Co to za argumenty. Akurat czas przelotu Warszawa - Poznan dla składów EIC jest rewelacyjny 2h30. Lech do Zielonej góry w 3h56, Chrobry do Stargardu w 4h34 do szczecina 5h05. Jakbyś nie wiedział te pociagi jezdza pełne. Ludzie biznesu z nich korzystają, bo ich cena nie obchodzi. Najważniejszy jest dla nich czas przejazdu na trasie poznanskiej czas jest rewelacyjny dla składów kwalifikowanych. Dlatego napisałem, że żadna instytucja kolejowa w Polsce nie wyda pozwolenia dla jakiegoś smieciowoza z Czech. I żeby nie było z PICem nie mam nic wspólnego. Ale wiesz pisanie na forum nic nie kosztuje. Skoro PIC jest nieudolnie zarządzany to zgłoś swoje CV na prezesa tej firmy. Ty z pewnością tą spółką pokierujesz dużo lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hakun Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2007
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13-03-2014, 19:09    Odpowiedz z cytatem

maciej30, myślałem, że fanatyczni wyznawcy PKP IC wymarli, tak jak umarło IC Forum. Widać pomyliłem się. Nawiedzeni mikole zawsze byli, są i niestety będą...

A propos UTK i PKP PLK. Te instytucje muszą działać w granicach prawa unijnego. Nie mogą sobie dowolnie blokować przewoźników wg swego betoniasto-pekapistycznego widzimisię.

_________________
PKP - Przedsiębiorstwo Kolesi Polskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 19:14    Odpowiedz z cytatem

Hakun nie masz zadnych argumentów. z takimi jak Ty się nie dyskutuje, bo Ty nie masz nic wspólnego nawet z byciem mikolem. Jesteś zwykłym hejterem któremu piana z ust wali, bo skasowano mu jakąs ulubioną TLKę, która świeciła pustkami. Co do UTK i PLK beda blokowac Leo Express m.in. z powodu braku slotów na E-20. Tyle w temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hakun Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2007
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13-03-2014, 19:18    Odpowiedz z cytatem

maciej30, dla mnie liczy się konkurencja i wolny rynek. Ty jesteś zapatrzony w beton PKP. Rzeczywiście, nie mamy o czym rozmawiać.

LEO Express i tak wjedzie do Polski, tak jak wjechała Arriva. To tylko kwestia czasu.

_________________
PKP - Przedsiębiorstwo Kolesi Polskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 19:24    Odpowiedz z cytatem

Arriva wjechała w innych charakterze, robi przewozy regionalne w woj. kuj-pomorskim i to jest zupełnie co innego. LeoExpress chce zapychać sloty na E-20 a na to zgody nie będzie,ponieważ tam konkurencja jak i oferta jest wystarczająca. Z bardzo pewnych źrodeł wiem, że ten przewoźnik nigdy nie wejdzie na takie linie kolejowe jak E-20 czy CMK. Nie ma dla niego tam miejsca i święty boże nie pomoże. Niech Leo Express złozy oferte na przewozy regionalne w jakimś woj, wtedy z chęcią jego ofertę rozpatrzą. Niestety na głównych magistralach w Polsce nie ma dla nich miejsca i pogodź się z tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-03-2014, 19:50    Odpowiedz z cytatem

maciej30, nie napinaj się tak, bo ci żyłka pęknie. Rozmawiaj merytorycznie i nigdy nie mów "nigdy", bo Bogiem nie jesteś i nie wiesz co będzie. To nie Ty stanowisz i egzekwujesz prawo, któremu podlegają wszyscy przewoźnicy kolejowi, zarówno krajowi jak i zagraniczni.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 19:58    Odpowiedz z cytatem

Pirat Jak myślisz, dlaczego jak Leo poprosiłby o zezwolenie na wjazd na tory niemieckie czy austriackie to uzyskałby odpowiedź odmowną? Mam tu na myśli główne kolejowe linie magistralne w tych krajach. Pogłówkuj i jak się już domyślisz, to będziesz wiedział, że z tych samych powodów ma marne szanse na wjazd do Polski. Mimo, że tak jak pisał Hakun tam kolej jest perfekcyjna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-03-2014, 20:07    Odpowiedz z cytatem

maciej30, a co, na polskich magistralach nie ma już miejsca na dodatkowe pociągi? Kiedyś pociągów było dwa razy więcej i wszystko grało. Dziś pociągów jest jak na lekarstwo, więc gadanie, że wolnych slotów zabraknie dla LEO Express to pekapistowska ściema dla naiwnych. Gdyby PKP PLK była spółką prywatną to sama prosiłaby zagranicznych przewoźników o wjazd na polskie tory, żeby zwiększyć swoje przychody. Niestety, nie jesteśmy Czechami i PKP PLK bardziej dba o interes monopolisty PKP IC niż o swoje zyski. Grupa PKP to taki pies ogrodnika, który sam nie zeżre i nikomu nie da. Prędzej zdechnie.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 20:21    Odpowiedz z cytatem

Pirat. Jeżeli to ma być konkurencja dla EIC, to niech to będzie konkurencja o podobnym standardzie. Już nawet czeski regiojet ma sporo lepszy standard od Leo Expresu. Ich pociągi IC kursujące pomiędzy Ostravą a Pragą są konkurencją z prawdziwego zdarzenia dla CD. Natomiast u nas się postrzega ewentualne wejście Leo Expresu jako lekarstwo na całą polską złą kolej. Nie oszukujmy się Leo Express nigdy nie byłby konkurencją dla składów EIC, ewentualnie dla TLK czy IR. Poza tym ile takich pociągów Leo mógłby uruchomić w ciągu dnia z warszawy do poznania max 1-2. Na więcej nie ma miejsca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-03-2014, 20:32    Odpowiedz z cytatem

maciej30 napisał/a:
Nie oszukujmy się Leo Express nigdy nie byłby konkurencją dla składów EIC, ewentualnie dla TLK czy IR.

O tym zdecyduje pasażer. Jeśli będą tanie połączenia to drogie EIC stracą rację bytu, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie przepłacać. Popularność interREGIO i wściekłość betonu PKP, który robi wszystko, aby uwalić PR najlepiej o tym świadczy. Z czeskim LEO Express nie pójdzie im tak łatwo jak z PR, bo jest to spółka prywatna i niezależna od polskich polityków. A prezes LEO Express to nie jakiś tam beton tylko młody, energiczny człowiek.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.


Ostatnio zmieniony przez Pirat dnia 13-03-2014, 20:40, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 20:38    Odpowiedz z cytatem

Pirat Mylisz się. Akurat EIC do poznania są pełne mimo ceny. Gdyby tak było już dawno zauważylibyśmy odpływ pasazerów z EIC do IR. IR owszem też są pełne na tej trasie ale EIC wcale nie są gorzej obłożone. EIC jeździ bardzo dużo ludzi biznesu, którzy do IR nigdy by się nie przesiedli, nawet gdyby bilet tam kosztował 1 złotówkę. A Bądź pewny, że nawet gdyby Leo jakimś cudem wszedł to nigdy nie dostałby trasowania na 160 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-03-2014, 20:44    Odpowiedz z cytatem

maciej30, nie mówimy o biznesmenach tylko o normalnych pasażerach. Ja też mam własną firmę, ale z usług PKP IC w ogóle nie korzystam. Ostatnio do Warszawy poleciałem samolotem tańszym od pociągu EIC, a wróciłem pociągiem IR. Stać mnie na EIC, ale nie jestem frajerem. Nie będę finansował wypasionych pensji betonu z centrali PKP IC, który zarzyna polską kolej pasażerską.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 13-03-2014, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Pirat a to Ty w te tony uderzasz. To już teraz rozumiem. Masz bardzo stronnicze podejście do sprawy. Pewnie pijesz do kwestii likwidacji TLK. Jak sam widziałes skala ograniczen wcale nie była tak duża. Zlikwidowano pociągi które rzeczywiście nie grzeszyły frekwencją a jak mówisz o rozwalaniu kolei to zrobili to ci którzy przekazali swego czasu pociągu pospieszne z PRów to PICu. PIC się nie prosił o te składy.To tam na górze i wcale nie w PICu zadecydowano, że PRy mają być samorządowe co za tym idzie trzeba przenieść składy pospieszne do PICu. A pisząc takie rzeczy uważam, że nie masz szacunku dla szeregowych pracowników spółki IC, czyli konduktorów, kierowników pociągów, maszynistów, których żaden beton nie interesuje tylko chcą mieć godziwą prace w tej spółce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 21 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl