Setki podpisów pod petycją o utrzymanie pociągów KŚ
W czerwcu Koleje Śląskie ograniczą pracę eksploatacyjną o kilkadziesiąt procent. Prawdopodobnie likwidacje pociągów obejmą większość linii w województwie. Już pół tysiąca osób podpisało petycję o utrzymanie poziomu przewozów Kolei Śląskich.
Koleje Śląskie: Bilety zdrożeją o 10 procent. Znikną strefówki. 3 linie do likwidacji!
Od 1 czerwca Koleje Śląskie podniosą ceny biletów i znacząco ograniczą liczbę połączeń. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że bez tych zmian spółka musiałaby upaść. Bilety podrożeją średnio o 10 proc., ale na najpopularniejszych trasach będzie to nawet 20 proc.
Likwidacja strefówek to strzał w kolano, szczególnie na krótkich odcinkach.
Przewozy Regionalne ratujcie stykówki od grudnia 2013. Jeśli stykówki Gliwice-Opole (KK, Strzelce Op.), Katowice-Kielce, Częstochowa-Koluszki etc) przejmie KŚ znowu, to po tych cięciach które widać, nie będzie żadnych stykówek, chyba że raz na 6 h w porywach. To już na jakiś horror zakrawa.
Ostatnio zmieniony przez RebelliouS dnia 14-05-2013, 22:44, w całości zmieniany 1 raz
Pociągów będzie jeszcze mniej niż za czasów PR. Nie chce wiedzieć co się będzie działo na linii Gliwice - Częstochowa, gdy wypadną wszystkie uzupełniające pociągi Gliwice - Zawiercie/Myszków i część przyspieszonych Katowice - Częstochowa.
Sprawdziły się zapowiedzi spółki i obawy pasażerów. Od 1 czerwca Koleje Śląskie zredukują pracę przewozową (o 13 proc. dziennie), zlikwidują 3 relacje i podniosą o 10 – 20 proc. ceny biletów. Po to, aby ratować spółkę przed upadłością.
Czas pokazał co KŚ są warte , gdzie są ci wszyscy piewcy , wciskający bzdury jakie to PR były złe , a jak w KŚ będzie super i wspaniale. Ja proponuję zredukować trochę kadry KŚ bo słyszałem o 20 dyrektorach i 70 kontrolerach , no ale jak spółkę traktuje się jak miejsca pracy dla kolegów partyjnych , to efekt jest taki jak widać . Nikt się nie spodziewał że po 6 miesiącach od przejęcia całego ruchu , spółka będzie bankrutować
andrej, KŚ to kwintesencja rządów PO w skali mikro, czyli partyjniactwo, nepotyzm i kumoterstwo (dobrze płatne posady dla swoich), przekręty finansowe, gigantyczne zadłużenie oraz obiecanki dla naiwnych (miało być lepiej, a jest i będzie gorzej). Cierpi podatnik, a w tym przypadku głównie pasażer. W przyszłym roku odbędą się wybory samorządowe, więc będzie okazja rozliczyć lokalną władzę...
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
No ale oczywiście to PR były złe, niczym szatan, teraz mamy Jewropę...
Natomiast nie widzę za bardzo szansy ratunku, modlić się należy o to, żeby te nowe spółeczki chciały współpracować ze sobą. A w tle mam scalenie sieci trzech zaborów po odzyskaniu niepodległości, nic nie jest niemożliwe w tym zakresie.
_________________ PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Winny tego całego bałaganu na śląskich torach, były marszałek Adam Matusiewicz, dostał lukratywny stołek w komunalnej spółce wodociągowej Aqua-Sprint w Siemianowicach Śląskich. Szefem siemianowickiej PO jest Jacek Matusiewicz, rodzony brat byłego marszałka.
Odnośnie cen biletów. To jest normalka i tutaj nie ma sięco dziwić że bilety będą droższe, spólka narobiła dziadostwa to pieniążków trzeba poszukać w kieszeniach podróżnych, co jest skandalem i złodziejstwem w biały dzień.
Od 1 czerwca wszyscy pasażerowie powinni jak jeden "mąż" nie kupować biletów i wsiadać do pociągu bez nich. Jak spółka robi tak ludzi to niech ludzie zrobią spółkę i koniec kropka.
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-05-2013, 10:41
Spokojnie jak ustawa o upadłości zostanie podpisana przez prezydenta, wchodzi dopiero w życie po 12 miesiącach. Potem plus 6 miesięcy funkcjonowania spółki w stanie upadłości.
Myślę że przed wrześniem tego nie zatwierdzą, więc spokojnie rozkład 2013/2014 przejdzie z PR-ami w bólach.
Jaja to się zaczną od grudnia 2014, czyli za półtora roku, jak zostaną zlikwidowane wszystkie IR/RE plus Regio.
Zostaną resztki KŚ, KM, SKM etc,,....koniec stykówek, koniec taniej alternatywy. Kolej dla małozamożnych ludzi umrze, samochód jak się jeździ w pojedynkę tani wcale nie jest. Będą Pendolino z cenami 250 zł plus resztki TLK-a/ amen
Pr-y powinny to wykorzystać i zrobić promocję biletową, między Gliwicami a Zawierciem na RE/IR które przejeżdżają przez Region.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum