Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Małopolskie PR straciły już ponad połowę pasażerów
Autor Wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 01-10-2013, 14:17    Odpowiedz z cytatem

Żeby nie było zbyt kolorowo, Voyagerowi na Tarnów - Kraków wyrosła konkurencja w postaci PKM Olkusz.

http://pkmolkusz.pl/rozklady/rozklad-krakow-tarnow.pdf

Ceny biletów mają niższe od Voyagera o 3 złote (12 zł w porównaniu do 15 Voyagera), a dodatkowo zakupując bilet tam-powrót, za przejazd w jedną stronę cena spada aż do 10 złotych.

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 13-10-2013, 19:40    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj Voager na 19.30 w Tarnowie do Krakowa podstawił 6 autobusów wszystkie pełne - Dziękujemy PKP PLK za ślimaczączy się remont.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Michał M. Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lut 2008

PostWysłany: 20-01-2015, 00:02    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj regio Zakopane - Kraków (p. 20:44), do Krakowa Głównego dojechało 0 pasażerów i 4 wąsatych kolejarzy. Rozumiem, że żadni pasażerowie nie wybiorą pociągu na trasie Zakopane - Kraków czy Nowy Targ - Kraków, ale mimo to jakichś pasażerów po wioskach pociąg, wydawałoby się, powinien pozbierać. Jednak nie.

Prawdopodobnie obecnie jedynym wysokofrekwencyjnym pociągiem MOPR jest kursujący w (D) Kraków Gł. 8:42 - Krzeszowice, dowożący do Business Parku, w ubiegłym tygodniu widziałem EN71 z frekwencją 100% przy odjeździe. Jeszcze ze 3 lata temu bardzo pełne w godzinach szczytu pociągi w stronę Tarnowa obecnie miewają frekwencję rzędu max. 50%.

Obserwacje z nieco bardziej egzotycznych relacji Małopolskiego OPR:
16.12.2014 reaktywowany kurs Kr Gł. 14:19 - Bielsko B. w kulminacyjnym momencie za Kr Łagiewnikami 60 osób w EN57, za Kalwarią pozostało w pociągu 19 osób.
06.01.2015 wieczorny 'studencki' Bielsko B - Kraków: do Krakowa Gł. dojechało 55 osób,
11.01.2015 wieczorny 'studencki' Bielsko B - Kraków: do Krakowa Gł. dojechało 45 osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 20-01-2015, 10:11    Odpowiedz z cytatem

Linia Tarnów - Kraków - Gliwice to jedyna linia w Polsce mogąca wygenerować duży potok podróżnych. Warunkiem jest szybkość i cena (Vr =100 km/h i 20 PLN) . Dlaczego? Bo to jest najbardziej zurbanizowany kawałek Polski. Wzdłuż tej linii liczącej 180 km mieszka blisko 4 miliony ludzi. AAle nieszczęście polega na tym, że PLK jest "warszawocentryczne". Linia Katowice - Kraków Vr= 36 km/h a Kraków - Tarnów podobnie.
Bang Rozpacz Faint
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 20-01-2015, 16:41    Odpowiedz z cytatem

Studencki wyludnia się przed Krakowem głównym. O ile kojarzę w Łagiewnikach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Castaway Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sty 2011

PostWysłany: 20-01-2015, 22:34    Odpowiedz z cytatem

soad, wszystko jest w porządku. Przecież tamtędy przebiega autostrada. Konkurencyjna kolej? "A komu to potrzebne"... na pewno nie lobby drogowemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 15-03-2015, 13:44   autostrada konkurencją? Odpowiedz z cytatem

Tak się składa, że centra dużych miast łączy kolej. Autostrady biegną kilka nawet kilkanaście km od centrów.
(Katowice są wyjątkiem - autostrada przebiega około 1,5 km od rynku.) Podróż autobusem z Katowice do Krakowa bez przystanku trwa ok. 1h15'-1h20'. Normalna kolej przystając co 10 km przejedzie taki dystans w 50 minut. Wg moich wyliczeń ta linia może wygenerować ruch dobowy około 30 000 pasażerów - ponad 10 mln. pasażerów rocznie. Ale "warszawka" ma inne plany - "warszawka" boi się powstania silnej konkurencji na południu Polski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 03-04-2015, 19:54    Odpowiedz z cytatem

Powoli nadciąga koniec Kraków Business Parku, a więc i dojazdów Przewozami Regionalnymi. Po tym jak jedna z dużych firm przeniosła się do Krakowa, podobny zamiar ogłosiła inna firma. Jak przeniosą się 2 największe, to w KBP zostanie już tylko drobnica.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 17-06-2015, 16:26    Odpowiedz z cytatem

Hmm Przewozom Regionalnym misja się pomyliła. Zaczynają konkurować z Voyagerem na A4. Kraków - Tarnów KKA co godzinę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl