Kolego, skoro masz dostęp do nowego rozkładu, powiedz mi tylko, w jakim czasie pojadą pociągi Regio i TLK trasą Bydgoszcz Główna-Toruń Główny.
Pozdrawiam
Kolego, skoro masz dostęp do nowego rozkładu, powiedz mi tylko, w jakim czasie pojadą pociągi Regio i TLK trasą Bydgoszcz Główna-Toruń Główny.
Pozdrawiam
Kolego, każdy kto ma internet, ma dostęp do nowych rozkładów jazdy które są zamieszczone TUTAJ. Dla chcącego nic trudnego. Widać, że poprzez wcześniejsze zamieszczenie plakatów, PKP PLK chce uniknąć zamieszania związanego ze zmianą rozkładów jazdy. Pozdrawiam Cię również
Sporo zmian o których pisano na forum, czyli nowe relacje TLK min.
Hetman, Poznań - Zamość
Zamenhof, Białystok - Katowice
Wysocki, Częstochowa - Lublin
Kmicic, Wrocław - Lubliniec - Warszawa
Polonia, Sobieski, Varsovia, Chopin - postoje w Zawierciu.
Ten cały rozkład co pokazała PLK na swoich stronach to jedna wielka kaszana. Tak skopanej roboty jeszcze nie było. Błąd na błędzie i błędem pogania. Ten sam pociąg jako choćby Odra funkcjonuje i jako TLK i jako EIC. Tatry też w tej samej tabeli i tak i siak.
Dopóki nie będzie to zrobione porządnie szkoda czasu żeby to analizować.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-09-2013, 13:57
Jest napaćkane ale i tak wiele można z niego się dowiedzieć.
Patrzę na Kraków i:
-likwidacja Barnima (boooooli...) w zamian Sukiennice o 7:30 czyli przejmą klientele z Barnima przynajmniej w teorii. Czestochowa zas traci połączenie ze Szczecinem i Poznaniem
-przywrocenie WARMII, rozklad Krakow-Warszawa znowu przewrócony do góry nogami, w porannym szczycie... całe 2 pociągi i to jadące jeszcze jeden za drugim (masakra) Smok Wawelski o 20:00, Tatry 20:20
-czas przejazdu Krakow-Gdansk 8 godzin dla NORWIDA wyglada zachecajaco
-wracaja bezposrednie TLKi Wroclaw-Przemysl, Hetman Zamosc-Poznan, niestety wyleciał Brzechwa i jest o jeden pociag mniej z Przemysla do Krakowa
-Uznam ze Szczecina do Przemysla
-Nikifor wraca, do Krynicy o 9:49 bardzo fajna godzina
Czasem przejazdu "Norwida" i 'Pobrzeża" między Gdańskiem i Warszawą jestem zaskoczony ale to zapewne pobożne życzenia. Raczej ulegnie on wydłużeniu bo nie ma raczej siły aby pociągi te pokonały odcinek z Iławy do Malborka w nieco ponad godzinę, kiedy jest tam rozkopane na wszystkie strony świata i w tej chwili jedzie się około 2 godzin.
Z pozytywnych rzeczy to powrót "Warmii" miejmy nadzieję, że nie skończy ona jak w tym roku, i wreszcie IR na odcinku Warszawa-Olsztyn.
Ale co z porannym połączeniem z Warszawy do Lublina. Z rozkładu dla tej stacji wynika, że wieczorem zamiast "Łokietka" pojadą "Karkonosze" Jednak i numer i relacja wskazuje że będzie on kursował do Warszawy co raczej skończy się tym że wagony będą w Warszawie podczepiane do właściwej części. I to byłoby super sprawa. Ale rano z Warszawy Centralnej "Karkonosze" jadą tylko do Wschodniej o Lublinie cisza. O co tu chodzi?
pawelu, zobacz sobie na plakat dla Warszawy Wschodniej - tam wyraźnie masz zaznaczone, że Karkonosze pojadą do Lublina. Ogólnie jest sporo ciekawostek, Chemik do Kudowy, genialnie poprawiony rozkład na trasie Tarnów - Krynica (7 par w nowym RJ w porównaniu do 3 par w obecnym), po latach do łask wracają relacje Tarnów - Przemyśl, Rzeszów - Lublin czy Gorzów - Zielona Góra.
Jest napaćkane ale i tak wiele można z niego się dowiedzieć.
Patrzę na Kraków i:
-likwidacja Barnima (boooooli...) w zamian Sukiennice o 7:30 czyli przejmą klientele z Barnima przynajmniej w teorii. Czestochowa zas traci połączenie ze Szczecinem i Poznaniem
Na plakacie dla Poznania Barnim wisi jako TLK 78103 Poznań ( 5:40 ) - Szczecin (8:17 ) w terminach 1-6 ,
a na powrocie jako TLK 86110 Szczecin ( 9:40 )- Poznań ( 12:21 ) - Wrocław ( 15:00 )
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-09-2013, 14:48
No Barnim jako nazwa pozostała, ale połączenie upadło. A szkoda, miał frekwencję.
Ogólnie mamy bardzo ciekawą sytuację - w sobotę popołudniu wiele EIC'ów jedzie jako TLK, np Kościuszko. To zapowiedź systemu jaki będzie w Pendolino. Więc jak widzicie raz Odre jako TLK, raz jako EIC to nie jest błąd. Tatry w sezonie jako EIC, poza sezonem jako TLK - mistrzostwo świata
Z małym niedowierzaniem patrze na TLK Ondraszek, TLK Odra czy TLK Beskidy. Taniej będzie ale i znacznie dłużej, nawet 3,30 przez CMK. Widać zrobią manewr jak w przypadku trasy Warszawa - Trójmiasto, żeby nie stracić za dużo pasażerów, bo pewnie konkurencja PB od razu zauważy, że koleją nieco dłużej do Warszawy.
Akurat zmiana kategorii na TLK jak najbardziej słuszna. Niektóre TLK z Warszawy do Katowic jadące p. Częstochowę, zaledwie 55 min dłuższy czas przejazdu od tych przez CMK. Tutaj widać, dlaczego przekwalifikują EIC na TLK.
Na minus niestety, ilość połączeń Warszawa - CMK - Katowice w godzinach popołudniowych.
14.20 Ondraszek, 16.20 Górnik, 18.20 Skarbek, 20.20 Chopin.
Brak pociągu po 15 i po 17 niestety brzmi nieciekawie.
Chemik z Kędzierzyna jako IR a do Kędzierzyna jako RE. Zapewne błąd. Fantastycznie skomunikowany z Opolem. Regio do Opola o 12:53, RE Chemik przyjeżdża o 12:57. Następny do Opola za godzinę. Można oczywiście nie narzekać ale... z Opola do Warszawy po wywaleniu Karkonoszy i Piasta pozostają EIC Odra i Górnik i TLK-a Kmicic. Wiem że za rok Pendolino ale co przez ten czas?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum