Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następny
RJ 2013/2014 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 27-11-2013, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Ralny, a cóż to za pociąg-widmo? Dlaczego nigdzie nie było żadnych wiadomości o modernizacji jakiejś dolnośląskiej jednostki do standardu AKD?

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dienekes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2012

PostWysłany: 27-11-2013, 17:37    Odpowiedz z cytatem

KD oprocz AL dostal jeszcze dwa kible o numerach 19.. (nie pamietam dokladnie calych numerow) ale staly one przez jakis czas w Legnicy na 14 torze nawet zdarzalo sie ze jeden jezdzil, oba przewidziane do modernizacji, jeden wlasnie wrocil a drugi pojechal jakis czas temu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 09-12-2013, 12:31    Odpowiedz z cytatem

A propos nowego rozkładu na linii zgorzeleckiej mam krytyczną uwagę pod adresem osób z UMWD i KD odpowiedzialnych za rozkład jazdy. Chodzi konkretnie o połączenia przedpołudniowe z Wrocławia do Legnicy i Węglińca.

Najpierw zobaczmy co jest teraz (odjazdy z Wrocławia Gł.):

8:35 do Węglińca
10:05 do Zgorzelca/JG
11:35 do Węglińca
12:35 RE do Drezna

Od niedzieli natomiast będzie tak:

8:35 do Węglińca/Lubania
11:34 do Legnicy/Żar
11:45 do Węglińca (5-minutowa przesiadka na pociąg do Zgorzelca)
12:35 RE do Drezna

Czyli będzie 3-godzinna dziura a potem dwa pociągi na kupie! Czy to nie absurd?

Już widzę te tłumy w szynobusie do Żar. A wystarczy pociąg do Węglińca przesunąć na godz. około 10:20, co po pierwsze zlikwiduje 3-godzinną dziurę w rozkładzie jazdy na odcinku Wrocław - Węgliniec, po drugie w Węglińcu byłoby skomunikowanie z pociągiem do Zgorzelca, co z kolei wyeliminuje ponad 5-godzinną dziurę na trasie Wrocław - Zgorzelec. No i po trzecie, rozłoży to w miarę równomiernie potok podróżnych na najbardziej obleganym odcinku Wrocław - Legnica.

Wtedy rozkład mógłby wyglądać tak:

8:35 do Węglińca/Lubania
10:20 do Węglińca (5-minutowa przesiadka na pociąg do Zgorzelca)
11:34 do Legnicy/Żar
12:35 RE do Drezna

I co, nie lepiej? Znacznie poprawiłoby to skomunikowanie Wrocławia ze Zgorzelcem.

Pozostawiam to do rozważenia decydentom z UMWD i KD z nadzieją, że od marcowej korekty rozkładu jazdy będzie tak jak zaproponowałam, czyli dużo lepiej niż ma być od niedzieli. Ciekawa jestem również opinii forumowiczy.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-12-2013, 13:41   

Pytanie zapewne, czy mieliby co o tej 10:20 posłać...
Powrót do góry

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 09-12-2013, 13:48    Odpowiedz z cytatem

A czemu by mieli nie mieć?
Przecież cały poranny szczyt już na Wrocławiu Główny czeka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 09-12-2013, 18:04    Odpowiedz z cytatem

Ja bym poruszył za to problem likwidacji pociągu z Jeleniej Góry do Żar, który ze Zgorzelca odjeżdża obecnie koło 11:25. Do tej pory sobie jeździłem z Drezna do Zgorzelca pierwszym porannym, a potem pociągiem do Żar.

Od niedzieli pierwszy pociąg do Żar odjedzie o 5:16 a następny o... 14:05. -,-

Czyli 9-cio godzinna dziura!

Co bardziej tragiczne, kolejny do Żar odjeżdża ze Zgorzelca już o 15:18. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 10-12-2013, 19:19    Odpowiedz z cytatem

POWRÓT DO NORMALNOŚCI

Na linii Wrocław-Międzylesie .... dopiero od 9.03.2014 r, gdzie na odcinku Wroc-Strzelin składy będą kursowały od 34 do prawie 40 minut , ale póki co 1 godzina z hakiem ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 13-12-2013, 12:26    Odpowiedz z cytatem

I okazuje się że planowany Liczyrzepa ostatecznie jako Piast połączy Jelenią Górę ze stolicą przez Śląsk. Od 10 stycznia z rozkładu znika IR Rudawy a rozpoczyna kursowanie IR Piast w relacji Jelenia Góra - Warszawa Wsch. - Jelenia Góra, który w sezonie będzie prowadził wagony bezpośrednie do stacji Kudowa Zdrój które też miał prowadzić niejaki Chemik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Scz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2011

PostWysłany: 13-12-2013, 12:47    Odpowiedz z cytatem

@Bonifas
Tego pociągu nie ma w żadnym rozkładzie, a już na 99% do Kudowy od 10 stycznia nie pojedzie, jeśli jednak tak się stanie to będzie super.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 13-12-2013, 13:04    Odpowiedz z cytatem

Ps.

Jak widać PR zmienia sie wersja twórcza.

Najprawdopobniej będzie IR PIAST Warszawa-Jelenia Góra , w soboty od 01/04/2013 do 30/11/2013 miał grupę wagonów do Kudowy Zdrój odczepiane w Kędzierzynie Koźlu.

Wracać będzie jako IR Chemik w niedziele.

Była już o tym mowa....

Tak czy siak , od 01/04/2013 do 30/11/2013 jest planowane uruchomienie składu IR na odcinku Kędzierzyn Koźle-Kudowa-Kędzierzyn- czy jako osobny skład czy jako łącznik to się jeszcze okaże...

Ale trzymajmy kciuki za odjazd w kwietniu z Warszawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 13-12-2013, 14:21    Odpowiedz z cytatem

Coś niecoś jest tu: http://www.przewozyregionalne.pl/sites/default/files/pliki/12503/ir-bus_1.pdf a resztę dopowiedziano tu: http://www.przewozyregionalne.pl/interregio-2014-nowy-rozklad-jazdy-nowe-mozliwosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 13-12-2013, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Szkoda tylko, że przez przejęcie linii Wrocław-Legnica-Węgliniec przez KD stracimy pociąg interRegio do Krakowa. To już chyba koniec z pociągami dalekobieżnymi na "naszej linii" Sad i obawiam się, że na długo...

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Scz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2011

PostWysłany: 13-12-2013, 20:46    Odpowiedz z cytatem

@jano
Standardowe działanie KD. Mamy to samo na linii do Kudowy niestety. 70 baniek na remont poszło i mamy 4 pociągi z Kudowy do Kłodzka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-12-2013, 21:02    Odpowiedz z cytatem

jano napisał/a:
Szkoda tylko, że przez przejęcie linii Wrocław-Legnica-Węgliniec przez KD stracimy pociąg interRegio do Krakowa.

Nie ma czegoś takiego jak przejęcie linii. Tory nie należą do KD tylko do PKP PLK i mogą po nich jeździć wszyscy przewoźnicy. Nikt PR-om nie broni uruchamiać pociągów IR na linii zgorzeleckiej. Tak więc winiłbym centralę PR a nie KD i UMWD.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 13-12-2013, 21:16    Odpowiedz z cytatem

Jasne. A kto ma je finansować? Przecież nie ma woli UM Wrocław, by PR jeździły po linii zgorzeleckiej. A tak to KD mają okazję chwalić się, w jaki to cudowny sposób zwiększyli liczbę przewożonych pasażerów.
Ciekawe, czy gdyby nie dofinansowanie z UM, PR uruchomiłyby interRegio na linii do Jeleniej G. czy Kłodzka?
Oczywiście PR mogą uruchomić pociąg na zasadzie komercyjnej, ale prawdę mówiąc, na odcinkach już "za dużym miastem", np. za Wrocławiem są małe szanse, by przy taryfie cenowej znacznie wyższej niż regio pociągi te miały tłumy.

A same PR reklamują swój produkt jako:
Dzięki współpracy z samorządami pociągi interREGIO są dostępne również dla mieszkańców mniejszych miejscowości, w których dotychczas nie zatrzymywały się pociągi dalekobieżne. Na początkowych lub końcowych odcinkach trasy wybrane pociągi IR zatrzymują się na większości przystanków, zapewniając mieszkańcom wsi i małych miasteczek dogodne połączenia z największymi miastami Polski.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 10 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl