Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Dyscyplinarka dla szefa kolejowego związku
Autor Wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 08-08-2013, 23:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Do końca postępowania wyjaśniającego zawieszono również dyrektora do spraw pracowniczych i jego zastępcę.

Szkoda, że tylko zawiesili, powinni zostać zwolnieni w pierwszej kolejności. Gdy sprawa ucichnie w mediach dyrektorzy napewno zostaną odwieszeni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-08-2013, 19:52    Odpowiedz z cytatem

Grad, przecież ci co ich zawiesili sami podrzucili temat mediom. Wink

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 09-08-2013, 23:02    Odpowiedz z cytatem

Nosił wilk razy kilka

Jeśli w mętnej wodzie łowi się najlepiej, to pociągi PKP Cargo są jak łodzie na bagnach. Józef Wilk, szef NSZZ „S” w Zakładzie Południe PKP Cargo, był w zakładzie w Nowym Sączu nazywany prezesem. Nabił sobie takie dodatki za służbę w nocy, niedziele i święta, za staż pracy itd., że po zsumowaniu z premiami uznaniowymi oraz rekompensatą za pracę na rzecz związku zarabiał więcej niż szef całej spółki. Z prezesem PKP Cargo łączy go też to, że obaj nie prowadzili ostatnio pociągów. Z tym że Józef Wilk powinien, bo jest starszym maszynistą. Prokuratura sprawdza, czy nie wyłudził pieniędzy, fałszując karty pracy, i czy nie doprowadził do ryzyka katastrofy w ruchu lądowym, bo na trudnych trasach zamiast dwóch maszynistów jeździł jeden. Grozi mu do ośmiu lat za kratkami.

Tabloidy mają używanie: pokazały już zdjęcia Wilka – z wydatnym brzuchem – wysiadającego z terenowego mercedesa z tytułem: „Tak upasł się kolejowy związkowiec”. Po ujawnieniu tych faktów Wilk nie przestaje zaskakiwać. Jak dowiedział się DGP, przy średnim wynagrodzeniu 33 tys. zł brutto miesięcznie wystąpił ostatnio do spółki o... zapomogę na leki. Tych potrzebuje, bo schronił się przed zwolnieniem dyscyplinarnym na oddziale kardiologii w szpitalu w Nowym Sączu. W ubiegłym tygodniu oddział dyskretnie opuścił i ślad po nim chwilowo zaginął. Na dostarczenie wypowiedzenia pracodawca ma 30 dni, więc zabawa w kotka i myszkę trwa na całego.

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 09-08-2013, 23:37    Odpowiedz z cytatem

Doprecyzuję: Wilkowi owszem grozi za to do 8 lat za kratkami ale od 1 roku w zawieszeniu na 2 lata. Wystarczy w Polsce (rządzonej przez koalicję PO - PSL) nie tani adwokat i włos z głowy mu nie spadnie.
"...wystąpił ostatnio do spółki o... zapomogę na leki"
Nie ma na to żadnych dowodów. Jest to pomówienie przez pismaków. Wilk teraz przechodzi ciężkie chwile i nie ma ochoty na pozywanie dziennikarzyny.
Ps. Nie myślcie sobie, że ubolewam nad dalszym losem przewodniczącego. Uważam, że najlepiej by było, że jeśli okazałby się winien zostałby skazany. Jak do tej pory jest nie winien.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mc2 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Lut 2008

PostWysłany: 10-08-2013, 10:36    Odpowiedz z cytatem

Victoria napisał/a:
Maszynista zarabiał prawie 40 tys. miesięcznie. W PKP Cargo lecą głowy

W PKP Cargo lecą głowy - donosi RMF FM. Wszystko za sprawą maszynisty, który oszukując system zarabiał miesięcznie nawet 39 tys. zł. Oprócz dyscyplinarnie zwolnionego starszego maszynisty, pracę straciły jeszcze trzy osoby - dwóch maszynistów i dyżurny ruchu. Dwie kolejne zostały zawieszone.

Jak informuje RMF FM, maszynista zarabiał tak dużo, ponieważ wpisywał sobie w kartę pracy najbardziej opłacalne kursy, Wielokrotnie nie było go jednak nawet w lokomotywie. Radio poinformował o tym procederze Piotr Ciżkowicz, wiceprezes PKP.

Do końca postępowania wyjaśniającego zawieszono również dyrektora do spraw pracowniczych i jego zastępcę.

To nie wszystko?

Do władz PKP docierają podobno sygnały, że podobnych przypadków może być w firmie więcej. Z tego powodu zarządzono audyt we wszystkich zakładach PKP Cargo.

W sprawie maszynisty do prokuratury skierowano dwa doniesienia. Pierwsze dotyczy oszustwa, fałszowania kart pracy i poświadczania nieprawdy. Drugie ma związek z fałszowaniem zwolnień lekarskich.

źródło: tvn24.pl


Jeśli PKP ma informację, że w firmie jest więcej takich przypadków to dlaczego audyt tylko w Cargo? W rejonach Nowego Sącza to nic nowego. Kilka lat temu coś podobnego było w PLK,, inny związke, inny przewodniczący, sprawę "załatwiały "kolejne zwiazki, aby winnych nie karac....
Moze tylko kasa była mniejsza, ale precedensu teraz nie ma.... Śmiech

_________________
człowiek rodzi sie głupi i umiera głupi, są wyjątki - niektórzy umierają jeszcze głupsi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 10-08-2013, 11:14    Odpowiedz z cytatem

Wiesz, jeśli nie ma się sukcesów a obiecywało się, tuż przed otrzymaniem posady prezesa, że będą sukcesy, to robi się polowanie na czarownice. Dług Grupy PKP coraz większy a ekipa Karnowskiego jedynie co robi to tylko rozmyśla jak załatwić PKP następny kredyt aby spłacić ratę poprzedniego kredytu.
To, że kilku związkowców trochę legalnie "ukradło" to jest mały pikuś w porównaniu z tym ile obecna ekipa wyprowadza pieniędzy z PKP za pośrednictwem zaprzyjaźnionych firm doradczych typu kancelarie prawne. Różnica polega na tym, że związkowcy za przyzwoleniem władzy kolejowej ukręcili kilkanaście milionów a ekipa Karnowskiego prawdopodobnie kilkaset.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-08-2013, 14:01    Odpowiedz z cytatem

Grad, Ty to chyba jesteś jednym z tych pekapiarzy (celowo nie używam słowa "kolejarz", bo osoba siedząca za biurkiem nie jest kolejarzem), który dostał po dupie od Karnowskiego lub od kogoś z jego ludzi. Bo niemal w każdym poście wylewasz na nowego prezesa PKP SA wiadro pomyj. Wczoraj np. napisałeś, że największe złodziejstwo w Grupie PKP jest za prezesury Karnowskiego, co jest oczywistą bzdurą. Teraz natomiast piszesz, że dług PKP ciągle się powiększa, mimo iż jest odwrotnie - zmniejsza się. Człowieku, nie bądź taki zacietrzewiony, bo to szkodzi zdrowiu psychicznemu. Więcej obiektywizmu, mniej bajdurzenia! Można do kogoś czuć osobistą niechęć, ale publiczne zakłamywanie faktów to już gruba przesada. Na tym forum nie ma idiotów, którzy jak lemingi łykną każdą bzdurę serwowaną przez GW i TVN. Tu są ludzie samodzielnie myślący, odporni na populizm, propagandę i czarny pijar, o czym jako forumowicz ze sporym stażem powinieneś wiedzieć. Dlatego nie wciskaj kitu, bo szkoda czasu i energii.

Nie pracuję w PKP a w PR, więc obiektywnie dostrzegam pozytywy prezesury Karnowskiego. Jego największym atutem jest to, że stanowi całkowite przeciwieństwo Wacha. Dla starych pekapiarzy ktoś taki jak Karnowski, czyli człowiek spoza pekapiarskiej mafii, na którego beton PKP nie ma żadnych haków i który ma czelność stawiać się związkowcom i stopować pekapiarskie machloje, jest nie do zaakceptowania. Naruszono pekapiarskie status quo stąd ta nieustająca nagonka na Karnowskiego, szczególnie ze strony betonu związkowego. Wszak wiadomo, że związkowcy są umoczeni w niejeden przekręt na kolei.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Księgarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Cze 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 11-08-2013, 01:06    Odpowiedz z cytatem

Miła Lady Makbet. Można nie zgadzać się z Gradem co do obecnego Zarządu PKP SA lecz nie trzeba od razu określać kto jest a kto nie jest "kolejarzem". Po paru latach przepracowanych "na linii", trafiłem "do biura" i jakoś nie przyszło mi do głowy, że zmieniłem "profesję". Nadal czuję się "kolejarzem" bo moja firma zajmuje się przewozami kolejowymi. Pani słowa wpisane w nawiasie są niesprawiedliwe i na tym forum nie powinny się znaleźć. Co to za podział my czy oni? Kolejny raz czytam, że moja praca jest nic nie warta. Albo nie "kolejarz" albo "biurwa". Mam osobisty szacunek do ludzi "na linii". Wiem, że lekko nie mają. Ale nie mogę się zgodzić na nie docenianie tego co sam wykonuję. Żyjemy w takich czasach, że chociażby do wyliczenia wypłaty potrzebna jest osoba "biurowa", dla której szacunek się należy.
Dziwi mnie natomiast niedostrzeganie pewnej zgodności w działaniu ZZ i w PKP i w PR. I tu i tu zaczęła się walka o miejsca pracy dla "kolejarzy". Zarządy i PKP i PR nie dają gwarancji zatrudnienia swoim załogom. Można rzec, że dzisiaj to utopia i nikt takich gwarancji nie daje, ale można się chyba zgodzić, że kto jak kto ale ZZ właśnie od tego są. Dlatego takie działania popieram niezależnie czy to PR czy PKP.
Zgadzam się, faktów nie można przeinaczac na potrzeby własnego zdania i tu ma Pani rację. Ale czy jednak praca poza Grupą PKP daje powód do chwalenia tego akurat Zarządu? Na Pani "kolejarskie" miejsce pracy raczej to nie wpływa.

_________________
"Kolej na czytanie" - pasja i rozwój w jednym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 11-08-2013, 14:56    Odpowiedz z cytatem

Proszę trzymać się tematu. To nie jest dyskusja o zawodach kolejarskich tylko o szefie związku zawodowego z PKP Cargo.

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-08-2013, 15:32    Odpowiedz z cytatem

A co z tabunami ludzi, którzy zostali przyjęci z rekomendacji Wilka i dla których utworzono stanowiska? PKP Cargo w Sączu należy zlikwidować, nie ma żadnego uzasadnienia by utrzymywać tam oddział spółki. Wraz z likwidacją z kolei oddziału odeszliby prawie sami znajomi Koguta i Wilka...

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 25-08-2013, 11:31    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie pracuję w PKP a w PR, więc obiektywnie dostrzegam pozytywy prezesury Karnowskiego. Jego największym atutem jest to, że stanowi całkowite przeciwieństwo Wacha.

Czy możesz wymienić chociaż kilka konkretnych i mierzalnych "pozytywów" ? Ja dostrzegłem w jego 16 miesięcznej prezesurze tylko pasożytnictwo i ciągłe nieustające zapowiedzi na temat tego jak będzie po 2015r. A wiadomo jak będzie. Otóż przede wszystkim nie będzie Karnowskiego w PKP S.A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tygryś Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 25-08-2013, 16:54    Odpowiedz z cytatem

sheva17 maja sie swietnie,kontrakty leca,wraca papa smerf teraz bedzie naczelnikiem....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 25-08-2013, 17:29    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
A co z tabunami ludzi, którzy zostali przyjęci z rekomendacji Wilka i dla których utworzono stanowiska? PKP Cargo w Sączu należy zlikwidować, nie ma żadnego uzasadnienia by utrzymywać tam oddział spółki. Wraz z likwidacją z kolei oddziału odeszliby prawie sami znajomi Koguta i Wilka...

Dla porządku - jeśli już coś piszemy to wykażmy się znajomością tematu - w Nowym Sączu nie ma oddziału - jest Zakład. Swoją drogą słyszałem plotki, że ludzie na analogicznych stanowiskach w Nowym Sączu mają znacznie wyższe pobory niż ludzie w innych Zakładach Spółki..... Już parę lat temu, gdy zmniejszano liczbę zakładów wszyscy mówili, że Południowy Zakład to pomyłka a jego powołanie to czysto polityczna decyzja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 26-08-2013, 00:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dla porządku - jeśli już coś piszemy to wykażmy się znajomością tematu - w Nowym Sączu nie ma oddziału - jest Zakład.


Przejęzyczenie nie świadczy o braku znajomości tematu. Proponuję nieco powściągnąć swoje emocje Smile .


Cytat:
Swoją drogą słyszałem plotki, że ludzie na analogicznych stanowiskach w Nowym Sączu mają znacznie wyższe pobory niż ludzie w innych Zakładach Spółki.....


Niestety to pokłosie działalności S. Koguta....


Cytat:
Południowy Zakład to pomyłka a jego powołanie to czysto polityczna decyzja.


I niezwykle kosztowna. Tu straty idą w mln złotych rocznie. Szkoda, że Karnowski nie bierze się poważnie za reformy i tego zakładu zwyczajnie nie zlikwiduje.

Też słyszałem, że zwiąchole na ziemi sądeckiej już się uspokoili, wiedzą że włos z głowy im nie spadnie.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mekkanik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sty 2013

PostWysłany: 26-08-2013, 14:23    Odpowiedz z cytatem

Tygryś czyli Marka zrobili maczelnikiem ale działu czy sekcji??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl