Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Brak możliwośći dokupienia biletu u kontrolera!?
Autor Wiadomość

Zdrowy_Rozsądek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2013

PostWysłany: 21-07-2013, 09:39   Brak możliwośći dokupienia biletu u kontrolera!? Odpowiedz z cytatem

Witam, chciałbym się spytać czy kontroler może odmowic mi sprzedazy biletu? Sytuacja wygladala nastepujaco. Siedzialem sobie w pociagu majac bilet ulgowy na studenta. Kontroler powiedzial mi ze ulga jest nie wazna gdyz choc jestem studentem ukonczylem juz 26 lat. Zgadza sie, nie wiedzialem o tym, ze znizka mnie nie dotyczy gdyz jezdzac warszawskim ZTM mam znizke niezaleznie od wieku. Ponadto w przeciagu kilku poprzednich dni jezdzlem PKP piec razy i kontroler sie nigdy nie doczepil o wiek. Po moim zdziwieniu poprosilem kontrolera o bilet normalny na co ten odparl ze nie moze mi sprzedac i wypisze kare na prawie 180zl! Evil or Very Mad Dodam ze roznica miedzy normalnym a ulgowym wynosila 4,5zl! Jestem przyzwyczajony do kolei angielskich i nigdy wczesniej nie slyszalem by nie mozna bylo kupic biletu u kontrolera. W Anglii poprostu sie siada na fotelu i kontroler sprzedaje bilet jesli podrozny go nie posiada. Co jest do cholery i dlaczego mam komus placic nibotyczna dla mnie kare prawie 180zl za to ze ktos nie sprzedal mi polowki biletu za 4,5zl! Wg mnie jest to skandal! To niemoralne. Potraktowano mnei jakbym byl jakims zlodziejem, a ja poprostu nie jezdze koleja i nie wiedzialem, ze w Polsce nie moge kupic biletu u kontrolera! Czy moge sie jakos od tej decyzji odwolac? Nie mam zamiaru nikomu placic. Moge doplacic te 4,5 do normalnego ale ani grosza wiecej. Jesli sila wydra mi moje ciezko zarobione pieniadze to obiecuje ze przez nastepnych dziesiet lat nie pojade polska koleja. Wlasnie t