coraz więcej busów- jak tak dalej pójdzie to tory rozbiorą i będziemy mieli IR/BUS,REGIO/BUS,IC/BUS I pociągi będą niepotrzebne,pociag to jest pociąg żadne busy tego nie zastapią
@Bartuś, jak nie masz innego wyboru, to jedziesz nawet bryczką. Przewoźnicy kolejowi zamieniają się w drogowych. Uważasz, że to normalne? Spojrzałem dziś (nie bez osobistego powodu) na rozkład jazdy pociągów z takiej pipidówy jak Cesky Tesin i mnie wmurowało. Takt dla połączeń lokalnych + połączenie do Pragi co godzinę. To ci się dzieje w Wolsce to nie jest brak popytu tylko wygaszanie popytu.
Szkopuł w tym że na linii Kraków-Rzeszów jest modernizacja i pociągi interREGIO po prostu nie zostałyby wpuszczone przez PLK (na linię wjazd mają tylko poc. REGIO no i oczywiście prestiżówki). Za jakiś rok-dwa iR Busy prawdopodobnie tam znikną, zresztą nawet któryś rzecznik PR-ów się wypowiadał że iR Bus na Katowice-Rzeszów jest rozwiązaniem tymczasowym, coś w stylu KKA.
Ja się spotkałem z sytuacją, że ktoś wolał jechać IRb niż autobusem PKS.
Dlaczego ? Bo przesiadał się na pociąg, i wiedział że zdąży .
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-04-2014, 18:45
Też uważam, że IRbusy to bardzo dobry pomysł, szkoda, że spóźniony - jeśli mówimy o odcinku Kraków - Tarnów - Reszów. Może gdyby wpadnięto na to wcześniej, odpływ pasażerów byłby mniejszy.
Poza tym IRbusy dojeżdżają do miejsc, gdzie pociąg: nie dociera (Karpacz / Stronie) / PR nie dociera (Wisła) / czas przejazdu jest beznadziejny (Zakopane).
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-04-2014, 19:06
jajo31 napisał/a:
coraz więcej busów- jak tak dalej pójdzie to tory rozbiorą i będziemy mieli IR/BUS,REGIO/BUS,IC/BUS I pociągi będą niepotrzebne,pociag to jest pociąg żadne busy tego nie zastapią
1) Nikt Ci nie każe jechać
2) Jest to uzupełnienie oferty
3) IR Busy MOGĄ wyjeżdzac TYLKO na trasach na ktorych trwaja modernizacje (ewentualnie koncowki tras gdzie nie dojezdza pociag, ale na innych zasadach)
4) Marudzenie w stylu "ach znowu autobusy" to marudzenie na poziomie 16-letniego mikola. Wiem bo sam przeżyłem ten etap. 10 lat temu.
Ja ostatnio widzialem smutną mine kierowcy Albatros Busa, z Krakowa do Przemysla jechał na pusto, 10 minut za IR Busem.
Gdyby nie IRb to odpływ pasażerów byłby jeszcze większy.
Do tego KKA do Kudowy od pociągu IR Chemik będzie również realizowana jako IRb.
To już jest swego rodzaju marka.
Przy okazji dyskusji o IR i IRBus. Czy IRBus jest skomunikowany z pociągiem Inter Regio???
26 kwietnia będe jechał z Warszawy do Katowic IR "Chemik" i w Katowicach mam przesiadkę na IR Bus do Rzeszowa. Czas na przsiadkę to 14 minut więc wcale nie tak dużo, biorąc pod uwagę bardzo szeroki zakres prac na CMK.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-04-2014, 22:53
Są, ale w bardziej "naturalnych" relacjach, natomiast jazda z Warszawy do Rzeszowa przez Katowice to troche "nienaturalna" trasa (watpie by wiecej osob jechalo w ten sposob i sie przesiadalo).
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-04-2014, 23:47
A ja uważam, że powinien być i na miejscu pasażera zgłosiłbym konduktorowi. Wszak oferta IR z Warszawy do Krakowa równie mizerna jak z Warszawy do Katowic, więc to jednak naturalna trasa dla kogoś, kto chce korzystać z PR o tej porze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum