Słuchajcie, bo tych PLKowskich rozkładów powoli nie ogarniam. Wg. tabelek Uznam p. Zieloną Górę pojedzie codziennie, ale już np. plakatowy dla Tarnowa podaje tak zamotane terminy, że wychodzi że będzie 5 i 7. Wie ktoś jaka jest prawda?
dyżurny, Uznam do końca września będzie codziennie jeździł aż do Szczecina, a dalej do Świnoujścia ze Szczecinianinem, a od 1 października od poniedziałku do czwartku i w soboty pojedzie do Wrocławia, zaś w piątki i niedziele pojedzie jak we wrześniu do Świnoujścia.
Kolega z Wałbrzycha na fejsbuku mi napisał, że dziś widział TLK "Śnieżka" z wagonem piętrowym w stronę Warszawy Wsch. Któryś z was to widział piętrową Śnieżkę dziś?
Ja widziałem Śnieżkę do Warszawy przed Wałbrzychem Głównym ( Boguszów Gorce Wschód) i skład był następujący: EP07-1043+EP07-1045(lub odwrotnie)+2+1/2+2. Liczyłem, że ze względu na koniec długiego weekendu coś wzmocnią, ale się myliłem. Może to był wagon ze zdefektowanego Kamieńczyka??? Wczoraj R Kamieńczyk miał 4 piętrusy, dziś wg infopasażera chyba w Żarowie został rozwiązany.
Czy w nowym rozkładzie od września IR Piast został zlikwidowany? Wg plakatowych jest normalnie odjazd z Warszawy Wschodniej o 8:25 do Jeleniej Góry przez Katowice, a jak próbuję kupić bilet na stronie https://www.biletyregionalne.pl to nie wyszukuje mi w ogóle żadnego połączenia na trasie Wschodnia-Katowice. Cały czas pokazuje brak wyników, a chciałbym kupić bilet wcześniej, żeby skorzystać z superbiletu.
Ktoś coś pomoże? Na sierpień normalnie wyszukuje Piasta.
No to bardzo dziwna sytuacja, bo po co dawaliby go w plakatowych rozkładach? Z Warszawy miał jechać tak jak ostatnio po CMK, a powrót już przez Częstochowę, itd. Może to tylko jakiś błąd i coś korygują, bo dziwne by było gdyby Katowice zostały bez IR z Warszawą
Ciekawie też wygląda TLK ROZEWIE z Gdyni do Wrocławia .
Sprawdzałem od poniedziałku 08.09.14 do soboty 13 .09 14 . Według aplikacji IC Mobile Navigator- nie jedzie , według aplikacji Billkom - nie jedzie , według Sitkola - nie jedzie , według Hafasa - nie jedzie .
Na plakatowym ściągniętym ze strony PLKi - jedzie , według aplikacji PLKi - Rozkład Kolejowy - jedzie .
W przeciwnym kierunku czyli z Wrocławia do Gdyni we wszystkich tych żródłach - jedzie .
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
"Uprzejmie informujemy, że od 1 września 2014 r. zostają odwołane:
· poc. interREGIO 16108/9 i 16112/3 "PIAST" rel. Warszawa Wsch. – Jelenia Góra.
· poc. interREGIO 61108/9 i 61112/3 "PIAST" rel. Jelenia Góra – Warszawa Wsch.
Podróżnym, którzy nabyli w przedsprzedaży bilety na przejazd lub przewóz rzeczy poc. IR 16108/9, 16112/3, 61108/9, 61112/3 po 1 września 2014 r., zwrot należności za całkowicie lub częściowo niewykorzystane bilety jednorazowe dokonywany jest bez potrącania odstępnego."
Tak naprawdę przy fatalnym rozkładzie, który zaproponowała PKP PLK, to jedyne sensowne wyjście. Czas przejazdu był koszmarnie długi, a od Katowic do stolicy Piast wlekłby się za TLK-ą. Pociąg byłby skazany na wożenie powietrza, stąd jest to w pełni zrozumiała decyzja. Pokazuje ona jednak, że wiedenka nie jest żadną alternatywą dla CMK.
Mogliby przynajmniej zostawić część Jelenia Góra-Katowice jako IR Rudawy, bo traci na tym cały ciąg Jelenia Góra-Katowice, a może z powrotem przywrócić relację Jelenia Góra-Kraków. Może jeszcze pomyślą nad tym, bo przelot jest już w PLK zarezerwowany.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum