Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 88, 89, 90  Następny
Rozkład jazdy 2013/2014
Autor Wiadomość

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 11-10-2013, 15:13    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W nowym rozkładzie jest też sporo reaktywacji...
Województwo wielkopolskie: Jarocin - Gniezno.
Województwo lubuskie: Zielona Góra - Guben.
Województwo warmińsko-mazurskie: Szczytno - Wielbark.


Według Rynku Kolejowego powyższe reaktywacje nie są jednak pewne:

Jarocin - Gniezno: "oczekujemy postanowienia w tej sprawie ze strony organizatora przewozów, jakim jest Samorząd Województwa Wielkopolskiego"
Zielona Góra - Guben: "Trwają jeszcze bowiem negocjacje pomiędzy Samorządem Woj. Lubuskiego i Przewozami Regionalnymi."
Szczytno - Wielbark: "Na te połączenia zostały złożone rezygnacje z tras u zarządcy infrastruktury - informuje Marta Milewska."
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamilkirsk Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 01 Paź 2013

PostWysłany: 11-10-2013, 22:50    Odpowiedz z cytatem

Jak widzę napis zmiana rozkładu jazdy to mam dreszcze (przerażenia). Ciekawe o której mój pociąg do Torunia będzie teraz jeździł. Już był o 5 rano, o 19, o 20. Może tym razem około 1 w nocy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 12-10-2013, 13:56    Odpowiedz z cytatem

andrzej_sz napisał/a:
Opole - Lubliniec nie ruszy. Nie ma na to szans podobno i to aż do czerwca. Ktoś w PLK-a przypomniał sobie, że oprócz położenia nowych torów, trzeba naprawić przepusty i mostki, których jest na tej trasie sporo oraz w niektórych miejscach słupy trakcyjne. Zatem poczekamy sobie do wakacji na ruch pociągów na tej trasie. Ciekawe co zrobią z jedyną TLK-ą, która miała jeździć do Warszawy z Wrocławia przez Opole? Do Warszawy z Opola pozostaną dwa pociągi EIC - Górnik i Odra (Karkonosze wylatują, tak jak i iR Piast) Riviera pewnie zaciera ręce - uruchomi albo kolejny autobus albo pojawi się ktoś nowy, który do czasu pojawienia się Pendolino, trochę zarobi.


Nieprawda, regio będą jeździć z Opola do Zawadzkiego a TLK Kmicic i IR Oleńka zostają na trasie Lubliniec-Opole.
W PLK nikt sobie o niczym nie przypomniał, założenie było takie, że trasa od grudnia 2013 będzie przejezdna jednak eic premium wjedzie na nią dopiero rok poźniej,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrzej_sz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lis 2008

PostWysłany: 12-10-2013, 14:51    Odpowiedz z cytatem

hanys, zobaczymy i pożyjemy. Nie wierzę, patrząc na roboty, że za dwa miesiące pojadą tą trasą pociągi a prace na tej trasie obserwuję zza okna a i informację potwierdzające mój wcześniejszy post mam z dobrego źródła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 12-10-2013, 14:54    Odpowiedz z cytatem

Tak sie składa, że jestem pracownikiem PLK. Kmicic i Oleńka pojadą trasą Lubliniec-Opole. Poza tym tor i tak sie musi uleżeć. Ty jesteś z Lublińca ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrzej_sz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lis 2008

PostWysłany: 12-10-2013, 14:59    Odpowiedz z cytatem

Tak się składa że nie z Lublińca a z Opola. W połowie listopada mają grzebać coś przy podg Bolko. Wiadukt przy wyjeździe z Opola nie ruszony, przejazd w Opolu Grudzicach nawet nie tkniętyi i nadal wierzysz że w dwa miesiące zdążą? Samorządowcy dostali już informację, że na odcinku do Fosowskiego nic nie pojedzie od grudnia. Co najwyżej KKA...jakoś nie wierzę w przejezdność. Może na dalszym odcinku prace są zaawansowane, ale to co widzę u siebie to makabra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 12-10-2013, 17:44    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak z regio z Opola do Zawadzkiego bo PR prosiły tylko o zgode w tej sprawie jednak TLK Kmicic i IR Oleńka pojadą tą trasą. To jest pewne na 100%
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 13-10-2013, 12:42    Odpowiedz z cytatem

@hanys
Tor "uleżeć" to się musi tylko w PL.
Za granicą to od razu prędkość podwyższają. . . . .
U nas to po pół roku 50, po kolejnym roku 70. A po 2 to jak dobrze pójdzie 100-120. Pod warunkiem
że w międzyczasie nie dojdzie WOS pod nazwą "zły stan toru" 30 km/h ......
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 13-10-2013, 16:39    Odpowiedz z cytatem

danio, hanys ma rację - tor zawsze musi się, jak to ujęliście, "uleżeć". I takie normy przy torze klasycznym/bezstykowym obowiązują wszędzie. Nie przywołuj do tablicy linii robionych np: na fundamentach betonowych. Zwykle musi minąć około roku, aby tor się wystarczająco ustabilizował, zwłaszcza w naszych warunkach klimatycznych. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 13-10-2013, 18:48    Odpowiedz z cytatem

Jest ktoś w posiadaniu spisu wszystkich pociągów TLK spółki PKP Intercity? Taki żeby wszystko było w jednym miejscu. Wink

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 13-10-2013, 20:10    Odpowiedz z cytatem

aanniiaa napisał/a:
danio, hanys ma rację - tor zawsze musi się, jak to ujęliście, "uleżeć". I takie normy przy torze klasycznym/bezstykowym obowiązują wszędzie. Nie przywołuj do tablicy linii robionych np: na fundamentach betonowych. Zwykle musi minąć około roku, aby tor się wystarczająco ustabilizował, zwłaszcza w naszych warunkach klimatycznych. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.


A o takiej maszynie jak DGS to słyszeliście ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 13-10-2013, 21:56    Odpowiedz z cytatem

rail_user, a kasę na to masz? Poza tym DGS (chociażby Strabag-u) nie gwarantuje 100% stabilności torowiska przez dłuższy czas, choć - to trzeba przyznać - pomaga. Niemniej stan toru po remoncie bez i po użyciu DGS-a wymaga ograniczenia prędkości na odpowiednio dłuższy lub krótszy czas. Z torami jest jak z... grobowcem - spróbujcie zamontować płyty kamienne na świeżo zasypany grób to będziecie bardzo szybko wiedzieli o co chodzi. BTW, wprowadzając docelową prędkość od razu po budowie jeszcze przed pierwszą korektą pojawią się wskaźniki W14.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 14-10-2013, 06:10    Odpowiedz z cytatem

Ale czy to jakiś problem powtórzyć proces podbijania "za jakiś czas" oraz bieżąco utrzymywać tor ?
W Polsce "nie da się". Łatwiej wprowadzić wos, niż coś naprawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 14-10-2013, 11:58    Odpowiedz z cytatem

danio... Podbijanie powtarza się właśnie za "jakiś czas" Zg Ograniczenie wprowadza się na samym początku, żeby uniknąć bu...lu w dwóch wersjach:
1) rozkład ustalony pod wyższą prędkość, a więc wprowadzenie ograniczenia powoduje notoryczne opóźnienia
2) rozkład ustalony pod niższą prędkość, a więc w okresie bez ograniczenia prędkości mamy notorycznie wydłużone postoje na stacjach, bo "pociąg jechał za szybko".
Widzisz więc, że lepszego rozwiązania nie ma i nie potrzeba. Nie zmieniajcie czegoś, co - akurat - działa naprawdę dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-10-2013, 18:41    Odpowiedz z cytatem

@aanniiaa
Rozumiem , że masz doświadczenie w "tej" materii ? Śmiech
Po to jest DGS aby go zastosować. Kasa to rzecz wtórna. Jeżeli ZLK nie rozliczają za opóźnienia za hasło "stabilizacja toru po podbiciu" to kasy na DGS nigdy nie będzie. To może od razu zrezygnujmy z ZT/ZTU lub uzupełnienia tłucznia. Przecież zawsze można postawić W14 !

[ Dodano: 14-10-2013, 19:43 ]
danio napisał/a:
Ale czy to jakiś problem powtórzyć proces podbijania "za jakiś czas" oraz bieżąco utrzymywać tor ?
W Polsce "nie da się". Łatwiej wprowadzić wos, niż coś naprawić.


A po co ruinować tor gdy nie ma usterek ? Aby kasę puścić kominem podbijarki ? Tor podbija sie ( a właściwie poprawnie reguluje w planie i profilu ) gdy występują nieruwności ( zazwyczaj kl. C ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 90 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 88, 89, 90  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl