Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 88, 89, 90  Następny
Rozkład jazdy 2013/2014
Autor Wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 31-07-2014, 21:42    Odpowiedz z cytatem

Ty nie odpowiadaj bajek, powtarzam, Oleńka pojedzie do/z Warszawy Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrzej_sz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lis 2008

PostWysłany: 01-08-2014, 10:56    Odpowiedz z cytatem

hanys, tak jak wszystkie Pendolino zatrzymają się w Lublińcu... Chłopie zejdź na ziemię. Czym ta IR Oleńka miałaby jeździć do Warszawy skoro już teraz PR-y wypożyczają wagony z IC. Przyjdzie grudzień i zweryfikuje Twoje rozkładowe bajki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 01-08-2014, 11:41    Odpowiedz z cytatem

ED72 mogłoby taki IR spokojnie obsługiwać.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrzej_sz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lis 2008

PostWysłany: 01-08-2014, 12:58    Odpowiedz z cytatem

sheva17, też jestem zwolennikiem dużej ilości pociągów IR ale... po co kolejny do Warszawy z Wrocławia skoro będzie Piast? Poza tym będą też TLK-i przez Częstochowę, Pendolino w kilku parach i do tego jeszcze nocne "Karkonosze", które będą jechały ponownie przez między innymi Opole. Pamiętajmy też o odcinku Opole - Lubliniec gdzie jest jeden tor a są jeszcze i pociągi REGIO że o towarowych nie wspomnę. Nie wierze że wszystkie pociągi będą "zapakowane" po dach ludźmi, dlatego niech Oleńka jeździ z Częstochowy a może i nawet Kielc do Wrocławia bo na tym szlaku znajdzie pasażerów niż na trasie do Warszawy przez Częstochowę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 01-08-2014, 15:45    Odpowiedz z cytatem

andrzej_sz, sam zobaczysz w grudniu :-P Oleńka pojedzie do i z W-wy natomiast obsługiwać ją będzie spot w barwach Dolnego Śląska Smile
Co do pendo to wszyskie składy w Lublińcu sie zatrzymają, jedna para na postoju handlowym, natomiast pozostale dwie na postoju technicznym. Całkiem prawdopodobne jest, że przy pierwszej korekcie pozostałym pendo także zostanie dołożony postój handlowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ecavon Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Cze 2010
Skąd: Inwałd

PostWysłany: 01-08-2014, 16:02    Odpowiedz z cytatem

A czy nie powróci już IR Skrzyczne do B-B?

_________________
2010-2013 na razie 100 178km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 01-08-2014, 16:05    Odpowiedz z cytatem

hanys A w jakim celu ma PT?

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 01-08-2014, 16:16    Odpowiedz z cytatem

PT na stacji Lubliniec jest wymagany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 01-08-2014, 21:52    Odpowiedz z cytatem

kolejfan napisał/a:
Urząd Marszałkowski zakupił elfy i przez to poprawił się komfort podróży


Chyba pogorszył się, i to zdecydowanie. Elfy owszem mogą być ale na trasy do 30 min, przy dłuższej jeździe niestety ale zamontowane siedzenia są tragiczne, wszystko boli, do tego klimatyzacja przy której albo jest upał albo zimno jak cholera. Wagony piętrowe jak i Bonanzy były 100x lepsze od tego badziewia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 02-08-2014, 11:15    Odpowiedz z cytatem

hanys napisał/a:
PT na stacji Lubliniec jest wymagany.

A możesz wyjaśnić dlaczego?

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darthlol Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013

PostWysłany: 02-08-2014, 12:29    Odpowiedz z cytatem

krzychu12231,
Cytat:
Chyba pogorszył się, i to zdecydowanie. Elfy owszem mogą być ale na trasy do 30 min, przy dłuższej jeździe niestety ale zamontowane siedzenia są tragiczne, wszystko boli, do tego klimatyzacja przy której albo jest upał albo zimno jak cholera. Wagony piętrowe jak i Bonanzy były 100x lepsze od tego badziewia.


Że co?? Ja i moi znajomi, którzy często jeżdżą koleją na trasie Poznań-Zbąszynek są bardo zadowoleni z komfortu podróży jak i sprawności urządzeń klimatyzacyjnych Very Happy Często podróżuje z Poznania do Babimostu z przesiadką w Zbąszynku i mogę z ręką na sercu powiedzieć, że zakupu produktu Pesy przez Wielkopolski Urząd Marszałkowski był jednym z sensowniejszych na przestrzeni ostatnich lat. Chwalą zarówno zwykli pasażerowi jak i pracownicy techniczni. Rozumiem, że mikolstwo woli wagony piętrowe jak i również Bonanzy, ale podróżni już nie. Język Jakiego badziewia ?? Według Ciebie Elf to badziewny pociąg?? Napisz konkrety, a nie epitety!!
siwiutki91, Postój techniczny ma związek z bardzo skompilowanym system rozjazdów na stacji oraz ograniczeniem prędkości do 30 km/h. Część rozkazów wydawana jest pisemnie, dlatego też maszynista otrzymuje dokumentację w czasie tego postoju. Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 03-08-2014, 10:27    Odpowiedz z cytatem

siwiutki91 napisał/a:
hanys napisał/a:
PT na stacji Lubliniec jest wymagany.

A możesz wyjaśnić dlaczego?


Powodów jest wiele, m.in. dlatego, że mamy rozjazdy-angliki zarówno od strony Częstochowy jak i na głowicy północnej, Vmax na rozjazdach wynosi 30 km/h, podobną maksymalną prędkość mamy w peronach, poza tym dwutor przechodzi w jednotor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-08-2014, 14:14    Odpowiedz z cytatem

IR Skrzyczne już nie pojedzie,ponieważ BB to teren KŚ. Wszystko na to wskazuje, że powróci IR Chemik do KK, szczególnie wobec planów uruchomienia Oleńki.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ecavon Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Cze 2010
Skąd: Inwałd

PostWysłany: 03-08-2014, 17:47    Odpowiedz z cytatem

A jakby tak wydłużyć Skrzyczne do Wadowic jako Regio od BB? Wszak Linia od grudnia będzie obsługiwana przez PR.

_________________
2010-2013 na razie 100 178km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

adrian033 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Kwi 2011

PostWysłany: 03-08-2014, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Nie miało by to sensu i tak daje tej lini tylko kolejny rok bytu później zaś ograniczenie kursów do wadowic w ilości 4 pary a za dwa lata ubicie linii na korzyść busiarni mieszkam w BB tak więc mam realne spojrzenie na to

_________________
http://www.youtube.com/user/mkadrianwojcik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 83 z 90 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 88, 89, 90  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl