hanys, tak jak wszystkie Pendolino zatrzymają się w Lublińcu... Chłopie zejdź na ziemię. Czym ta IR Oleńka miałaby jeździć do Warszawy skoro już teraz PR-y wypożyczają wagony z IC. Przyjdzie grudzień i zweryfikuje Twoje rozkładowe bajki
sheva17, też jestem zwolennikiem dużej ilości pociągów IR ale... po co kolejny do Warszawy z Wrocławia skoro będzie Piast? Poza tym będą też TLK-i przez Częstochowę, Pendolino w kilku parach i do tego jeszcze nocne "Karkonosze", które będą jechały ponownie przez między innymi Opole. Pamiętajmy też o odcinku Opole - Lubliniec gdzie jest jeden tor a są jeszcze i pociągi REGIO że o towarowych nie wspomnę. Nie wierze że wszystkie pociągi będą "zapakowane" po dach ludźmi, dlatego niech Oleńka jeździ z Częstochowy a może i nawet Kielc do Wrocławia bo na tym szlaku znajdzie pasażerów niż na trasie do Warszawy przez Częstochowę.
andrzej_sz, sam zobaczysz w grudniu :-P Oleńka pojedzie do i z W-wy natomiast obsługiwać ją będzie spot w barwach Dolnego Śląska
Co do pendo to wszyskie składy w Lublińcu sie zatrzymają, jedna para na postoju handlowym, natomiast pozostale dwie na postoju technicznym. Całkiem prawdopodobne jest, że przy pierwszej korekcie pozostałym pendo także zostanie dołożony postój handlowy.
Urząd Marszałkowski zakupił elfy i przez to poprawił się komfort podróży
Chyba pogorszył się, i to zdecydowanie. Elfy owszem mogą być ale na trasy do 30 min, przy dłuższej jeździe niestety ale zamontowane siedzenia są tragiczne, wszystko boli, do tego klimatyzacja przy której albo jest upał albo zimno jak cholera. Wagony piętrowe jak i Bonanzy były 100x lepsze od tego badziewia.
Chyba pogorszył się, i to zdecydowanie. Elfy owszem mogą być ale na trasy do 30 min, przy dłuższej jeździe niestety ale zamontowane siedzenia są tragiczne, wszystko boli, do tego klimatyzacja przy której albo jest upał albo zimno jak cholera. Wagony piętrowe jak i Bonanzy były 100x lepsze od tego badziewia.
Że co?? Ja i moi znajomi, którzy często jeżdżą koleją na trasie Poznań-Zbąszynek są bardo zadowoleni z komfortu podróży jak i sprawności urządzeń klimatyzacyjnych Często podróżuje z Poznania do Babimostu z przesiadką w Zbąszynku i mogę z ręką na sercu powiedzieć, że zakupu produktu Pesy przez Wielkopolski Urząd Marszałkowski był jednym z sensowniejszych na przestrzeni ostatnich lat. Chwalą zarówno zwykli pasażerowi jak i pracownicy techniczni. Rozumiem, że mikolstwo woli wagony piętrowe jak i również Bonanzy, ale podróżni już nie. Jakiego badziewia ?? Według Ciebie Elf to badziewny pociąg?? Napisz konkrety, a nie epitety!!
siwiutki91, Postój techniczny ma związek z bardzo skompilowanym system rozjazdów na stacji oraz ograniczeniem prędkości do 30 km/h. Część rozkazów wydawana jest pisemnie, dlatego też maszynista otrzymuje dokumentację w czasie tego postoju.
Powodów jest wiele, m.in. dlatego, że mamy rozjazdy-angliki zarówno od strony Częstochowy jak i na głowicy północnej, Vmax na rozjazdach wynosi 30 km/h, podobną maksymalną prędkość mamy w peronach, poza tym dwutor przechodzi w jednotor.
IR Skrzyczne już nie pojedzie,ponieważ BB to teren KŚ. Wszystko na to wskazuje, że powróci IR Chemik do KK, szczególnie wobec planów uruchomienia Oleńki.
Nie miało by to sensu i tak daje tej lini tylko kolejny rok bytu później zaś ograniczenie kursów do wadowic w ilości 4 pary a za dwa lata ubicie linii na korzyść busiarni mieszkam w BB tak więc mam realne spojrzenie na to
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum