Powodów jest wiele, m.in. dlatego, że mamy rozjazdy-angliki zarówno od strony Częstochowy jak i na głowicy północnej, Vmax na rozjazdach wynosi 30 km/h, podobną maksymalną prędkość mamy w peronach, poza tym dwutor przechodzi w jednotor.
To nie jest powód, powodem może być wydanie R307. A 30km/h to mimo wszystko pociąg jest w ruchu.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powodów jest wiele, m.in. dlatego, że mamy rozjazdy-angliki zarówno od strony Częstochowy jak i na głowicy północnej, Vmax na rozjazdach wynosi 30 km/h, podobną maksymalną prędkość mamy w peronach, poza tym dwutor przechodzi w jednotor.
To nie jest powód, powodem może być wydanie R307. A 30km/h to mimo wszystko pociąg jest w ruchu.
To jest powód, robie w PLK dość długo więc troche wiem. A rozkaz R307 bedzie wydany.
PLK zarządziło PT na st. Lubliniec prawie rok temu.
Można powiedzieć, że wszystko naraz.
Poza tym priorytetowy kierunek w Lbc to północ (Poznań), Południe (Gliwice/Bytom). Te pociągi mają pierwszeństwo przed linią Czwa-Op. W Lublińcu będzie od groma mijanek, przepuszczanek i innych takich . Jeszcze więcej niż zwykle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum