Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Następny
Elektryfikacja linii do Zgorzelca
Autor Wiadomość

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 28-11-2016, 22:28    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Ale sieć trakcyjna będzie się kończyła na środku mostu, więc oblot będzie dało się zrobić.

Ale po oblocie trzeba będzie jeszcze przestawić skład na tor nr 2 aby móc wyjechać na tor prawy w kierunku Weglińca jednocześnie blokując możliwość jazdy z Goerlitz do Węglińca- co jak co ale układ przejść zwrotnicowych w Zgorzelcu po modernizacji to jakaś tragedia.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-11-2016, 23:05    Odpowiedz z cytatem

Najlepiej byłoby od razu wjeżdżać na tor nr 2, wtedy nie trzeba by przestawiać. A układ torowy po modernizacji w ogóle się zmienił? Kiedyś chyba też taki był. Ogólnie bez elektryfikacji części lubańskiej, to na dalekobieżne pociągi nie ma chyba co w Zgorzelcu liczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaro96 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Mar 2016
Skąd: Lubań

PostWysłany: 28-11-2016, 23:55    Odpowiedz z cytatem

Od Lubania nie ma potrzeby na pociągi pośpieszne. Za to w Zgorzelcu mogą stacjonować EZT KD. Tory dodatkowe są.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 29-11-2016, 01:17    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Najlepiej byłoby od razu wjeżdżać na tor nr 2, wtedy nie trzeba by przestawiać. A układ torowy po modernizacji w ogóle się zmienił? Kiedyś chyba też taki był. Ogólnie bez elektryfikacji części lubańskiej, to na dalekobieżne pociągi nie ma chyba co w Zgorzelcu liczyć.

Oczywiście, że można wjechać na tor nr 2 ale wtedy tak jak mówiłem blokujesz sobie jakiekolwiek wjazdy od strony Goerlitz na dłuższy czas (oblot, próba hamulca, oczekiwanie na odjazd). Niestety nikt nie pomyślał o zabudowie w Zgorzelcu trapezów z obu stron i przez to będa teraz problemy z uruchamianiem tam pociągów dalekobieżnych. Najlepszym rozwiązaniem byłby tor łączący z podg Zgorzelec Miasto na grupę torów lubańskich w Zgorzelcu ale o tym możemy już raczej zapomnieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-11-2016, 14:03    Odpowiedz z cytatem

Wyszukujecie sztuczne problemy. Mówicie tak jakby tabor PKP Intercity ograniczał się do wagonów z lokomotywą. Są przecież Darty, Pendolina etc. Jeżdżą do Jeleniej Góry, mogą i do Zgorzelca.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-11-2016, 14:23    Odpowiedz z cytatem

@Beatrycze: no ale wtedy do Zgorzelca będzie trzeba jeździć przez Jelenią Górę Wink

@mateuuu: jeśli dojdzie do skutku elektryfikacja linii 274, to wówczas problemu i tak nie będzie. Po oblocie składu będzie go można sobie przetoczyć na grupę lubańską. Ewentualnie od razu wydłużyć do Lubania i jechać z pominięciem stacji Zgorzelec Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 29-11-2016, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli Niemcy zelektryfikują swój odcinek od mostu do peronów w Goerlitz to tam będzie można zrobić oblot Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaro96 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Mar 2016
Skąd: Lubań

PostWysłany: 29-11-2016, 20:52    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
@mateuuu: jeśli dojdzie do skutku elektryfikacja linii 274, to wówczas problemu i tak nie będzie. Po oblocie składu będzie go można sobie przetoczyć na grupę lubańską. Ewentualnie od razu wydłużyć do Lubania i jechać z pominięciem stacji Zgorzelec Smile

Ja jestem za tym rozwiązaniem. Tory dodatkowe w Lubaniu będą użyteczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

PasazerRE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2014

PostWysłany: 01-12-2016, 16:55    Odpowiedz z cytatem

Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie przetargu.
Dochodzą do was informacje kiedy ma być ogłoszony?

Co chwile pojawiają się informacje o rozmowach na temat elektryfikacji całego mostu, ale na razie to bez konkretów
Cytat:
W części poświęconej problemom infrastrukturalnych przedyskutowano (...) plany elektryfikacji linii Zgorzelec – Węgliniec wraz z elektryfikacją stacji Görlitz.

http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/mib-lepsza-oferta-kolejowa-z-niemcami-79242.html

http://t.dnn.de/Mitteldeutschland/News/Sachsen-fordert-rasche-Elektrifizierung-der-Strecke-Dresden-Goerlitz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 08-12-2016, 00:04    Odpowiedz z cytatem

Elektryfikacja odcinka Węgliniec – Zgorzelec odłożona do 2023 roku. Question

http://muzyczneradio.com.pl/17628,wiadomosci,odlozona-w-czasie-elektryfikacja-trasy-wegliniec-zgorzelec.html

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dexter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-12-2016, 10:39    Odpowiedz z cytatem

A propos Rynku Kolejowego, dzisiejszy artykuł "Będzie elektryfikacja odcinka Węgliniec – Görlitz?" jest mniej pesymistyczny niż Muzycznego Radia.

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/bedzie-elektryfikacja-odcinka-wegliniec--grlitz-79350.html

_________________
Moderatorzy niedowidzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PasazerRE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2014

PostWysłany: 08-12-2016, 15:34    Odpowiedz z cytatem

http://muzyczneradio.com.pl/17631,wiadomosci,bedzie-elektryfikacja-linii-do-zgorzelca-pkpplk-informuje-ze-bezzwlocznie.html

Przetarg na roboty bedzie rozpisany na początku przyszłego roku. Także może jeszcze przy następnej rocznej zmianie rozkładu nie bedzie impulsów do Zgorzelca, ale przy korekcie wiosennej czemu nie.

Teraz co do artykułu ze Zgorzelec.info - obecnie jest to bardzo słaba strona. Głownie reklamy a ich artykuły to przeklejka z innych stron. Własnych treści produkują bardzo mało co odbija się na jakości. Chcieli po prostu wywołać sensacje i im się udało. Na szczescie ten ich czarny scenariusz mozna schować miedzy bajki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 08-12-2016, 20:40    Odpowiedz z cytatem

Zgadam sie bo trzeba miec sieci do Goerlitz skad jest lanczenie do wsytkich kierunkow , tez i do Czech.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 17-02-2017, 20:12    Odpowiedz z cytatem

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na elektryfikację linii z Węglińca do Zgorzelca. Szacowana wartość inwestycji to 70 mln zł. Prace projektowe i budowa zaplanowane są w latach 2017-2019.

http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/29558/nowe-mozliwosci-kolei-na-dolnym-slasku---elektryfikacja-linii-wegliniec---zgorzelec.html

Na „Rynsztoku Kolejowym” mikolski ból dupy. Linka nie podaję, kto chce to sobie znajdzie. Odsyłam do mego ostrzeżenia przed jeleniogórsko-mikolskim hejtem:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=366505#366505

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 18-02-2017, 12:26    Odpowiedz z cytatem

Ja by srobilem na sostawu trakcijnym (Niemiecke slupy ) tez do Goerlitz na 3000V i tak ostalo by do czs kiedy bede z Niemiec spalin. Tak samo jest


Linije Wieden - Znojmo na cielym odczinku jest system niemiecki 15 000v 16,7 Hz tylko czeska stacja Znojmo ma czesky zowstaw trakcyjny (slupy) dlja przipadku ze by po za 20 lat nyiebylo spalin Znojmo - Jihlava. tym przypadkom sa w czechach wsytke 4 systemy trakcyjne 15/25/3/1,5 kV.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl