Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Numeracja torów na dworcu w Lublinie
Autor Wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 07-01-2014, 16:10    Odpowiedz z cytatem

Peronu 3a nie ma (jeszcze !). Jest to przyszły peron KDP Mr. Green zaplanowany za torem nr 10. Jest natomiast klatka schodowa w "tubie" - oczywiście zaślepiona. Ale za chwilę "problem" peronu 3A sam się rozwiąże.
A najlrótszym peronem w Poznaniu jest peron 2A. Nr 6 przebija Nr 2 o ok. ... 20 m
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 07-01-2014, 19:07    Odpowiedz z cytatem

Aha... Twisted Evil
No to ja myślę, że jak już tablice są przygotowane i wywieszone to faktycznie to już tylko kwestia dni jak "Y" ruszy Śmiech Może na początek to nie będzie Y, tylko inna samogłoska - np. I, albo choćby sama kropka od I (w postaci owego peronu 3a), no ale zawsze!! Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 07-01-2014, 19:09    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o Poznań Główny to sprawa ma się następująco:

I peron (tor 1) - 402,8 m
Ia peron (tor 11) - 215 m

II peron (tor 2) - 400 m
II peron (tor 4) - 301 m
IIa peron (tor 12) - 132 m

III peron (tor 6) - 302 m
III peron (tor 8) - 216 m

IV peron (tor 51) - 350 m
IVa peron (tor 55) - 287 m
IVa peron (tor 57) - 287 m
IVb peron (tor 53) - 261 m

V peron (tor 52) - 382 m
V peron (tor 54) - 382 m

VI peron (tor 56) - 205 m
VI peron (tor 58) - 205 m

Jeśli chodzi o najdłuższy peron w całym Poznaniu to znajduje się on na Franowie (tory 508 i 509 przy peronie nr 12) mają długość 600 metrów.

Najkrótszy znajduje się na poznańskim Karolinie (tor 1 przy peronie nr 1) o długości 100 metrów.


Ostatnio zmieniony przez xMICHCIOx dnia 07-01-2014, 19:26, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 07-01-2014, 19:18    Odpowiedz z cytatem

W szóstce z matematycznego punktu widzenia jest chyba przekłamanie. Jedna jego krawędź jest linią prostą, druga w dużej części eliptyczną, więc obie krawędzie nie mogą mieć równo po 205m Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 07-01-2014, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Wartości pochodzą z regulaminu korzystania z przydzielonych tras 2013/2014, załącznik 2.4.A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 07-01-2014, 19:30    Odpowiedz z cytatem

xMICHCIOx napisał/a:
Wartości pochodzą z regulaminu korzystania z przydzielonych tras 2013/2014, załącznik 2.4.A.


I co do peronu nr 6 są błędne. Bo nie potrafią poprawić ( wprowadzić prawidłowych danych ).
To samo tyczy się również peronu nr 3 i toru nr 8. Owszem peron jest długi na 215 m ale długość użyteczna jest mniejsza zależnie od kierunku ( pn/pd).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 07-01-2014, 19:36    Odpowiedz z cytatem

Wartości są zdecydowanie poprawne, to od ich poprawności układne są wjazdy na poszczególne tory na każdej stacji.

Podane przeze mnie wartości to długości użytkowe które są podstawową "jednostką".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 07-01-2014, 19:52    Odpowiedz z cytatem

xMICHCIOx napisał/a:
Wartości są zdecydowanie poprawne, to od ich poprawności układne są wjazdy na poszczególne tory na każdej stacji.

Podane przeze mnie wartości to długości użytkowe które są podstawową "jednostką".


To polecam wycieczkę w "teren". I np. sprawdzenie gdzie przy torze nr 8 w kierunku południowym ustawiony jest semafor wyjazdowy ( czoło pociągu raczej stac za semaforem nie powinno ). Po drugie w jakiej odl. od początku peronu w torze nr 8 znajduja się liczniki do zwalniania przebiegu. I nie musisz mieć miary. ja to policzyłem biorąc pod uwagę płyty peronowe ( 1 płyta to 1 m ).
To samo na peronie nr 6 tor 58 ( ale tu już musi być miara Mr. Green ).

[ Dodano: 07-01-2014, 19:55 ]
xMICHCIOx napisał/a:

Najkrótszy znajduje się na poznańskim Karolinie (tor 1 przy peronie nr 1) o długości 100 metrów.


Na całej linii wągrowieckiej zmodrnizowane perony mają po 100 m.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 07-01-2014, 21:53    Odpowiedz z cytatem

Dobrym przykładem dla podawanej przez Ciebie sytuacji jest Centralna gdzie przy niektórych peronach nie ma widoczności semafora. Od tego są odpowiednio przeszkolone osoby, środki radiołączności.

Taka jest długość użytkowa peronu, pozwalająca na zatrzymanie się składów mieszczących się w tych kryteriach. Oczywiście w rzeczywistości LCS kieruje na inne perony, aczkolwiek w sytuacji awaryjnej jest to dozwolone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 07-01-2014, 22:30    Odpowiedz z cytatem

xMICHCIOx napisał/a:
Dobrym przykładem dla podawanej przez Ciebie sytuacji jest Centralna gdzie przy niektórych peronach nie ma widoczności semafora. Od tego są odpowiednio przeszkolone osoby, środki radiołączności.

Taka jest długość użytkowa peronu, pozwalająca na zatrzymanie się składów mieszczących się w tych kryteriach. Oczywiście w rzeczywistości LCS kieruje na inne perony, aczkolwiek w sytuacji awaryjnej jest to dozwolone.


Ale się nie rozumiemy. Na Centralnym pociagi stoją przed semaforem. Natomiast na torze 8 kibel 3-wahadłowy ( czoło) stałby za semaforem wyjazdowym co jest niedopuszczalne. Sytuacja odwrotna - od strony południowej (szopy pasażerskiej/Hetmańskiej) wjeżdża kibello 3 wahadłowy, staje pod W4 przy Moscie Dworcowym i nie zwalnia częściowo przebiegu. "Uziemione" zostają przynajmniej jeszcze 3 tory 10, 6 i 4 .
Sytuację ratuje to, że w dzisiejszych czasach nie ma długich ( 3 wahadłowych ) skłądów. Ale zaczynają się pojawiać np. południowy Leszno - Krzyż. Ten z kolei nie mieści się w drodze powrotnej na peronie 1 na Woli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 08-01-2014, 11:10    Odpowiedz z cytatem

A o której teraz jeździ 3 członowy kibel Krzyż-Leszno?? Do 15 grudnia odjeżdżał o 16.43 z głównego (przyjazd z Krzyża o 16.23). Ale teraz to odjeżdża o 16.50 i nie jako pociąg z Krzyża, tylko z Poznania i nie na kiblach tylko na Bohunach... Co ciekawe - 15 grudnia w pierwszym dniu tego nowego rozkładu jakiś geniusz stwierdził, że skoro do tej pory jeździły 3 kible, to jak teraz mają jechać Bohuny, to też mają być 3... Śmiech

Oczywiście pociąg odjechał ze sporym opóźnieniem po podłączeniu dodatkowych wagonów...

Aha - te trzy kible planowo właśnie na szóstkę wjeżdżały (ale na tą "prostą" krawędź)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 08-01-2014, 15:50    Odpowiedz z cytatem

blakop napisał/a:
A o której teraz jeździ 3 członowy kibel Krzyż-Leszno?? Do 15 grudnia odjeżdżał o 16.43 z głównego (przyjazd z Krzyża o 16.23). Ale teraz to odjeżdża o 16.50 i nie jako pociąg z Krzyża, tylko z Poznania i nie na kiblach tylko na Bohunach... Co ciekawe - 15 grudnia w pierwszym dniu tego nowego rozkładu jakiś geniusz stwierdził, że skoro do tej pory jeździły 3 kible, to jak teraz mają jechać Bohuny, to też mają być 3... Śmiech

Oczywiście pociąg odjechał ze sporym opóźnieniem po podłączeniu dodatkowych wagonów...


Widziano na 77437 (Leszno - Poznań Gł. p.11:19) Odjazd 11:58 jako 78371 do Krzyża. I pewnie zaraz jakiś zwrot.
Co do 3A to nawet nie jest w tym miejscu gdzie jest planowany. Po prostu jakiś genisz pociągnął "drabinkę" za Most Dworowy. Dtwierdzi, że skoro za MD jest 1A i 2A to 3 będzie zapewne 3A Mr. Green
Te plany to zdaje się robił TRIGRANIT na zlecenie PKP Nieudolności.

A jak tam nasz "właściwy" temat czyli stacja Lublin. Był ktoś na dworcu obserwował/fotografował ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 08-01-2014, 17:08    Odpowiedz z cytatem

Ja myślałem o wylocie w kierunku Leszna i Kluczborka, ale faktycznie, pomyliłem się.
Ja w poznaniu byłem 3 razy, a i tak jakby trzeba było to nie byłoby problemu że znalezieniem peronu Smile

Teraz patrzę na schemat i tam jest 1a i 2a , a peron trzeci to jest ten dalej.
Trudno, zdarza się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 08-01-2014, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze tylko wtrącę - ten o 16:50 co obecnie jeździ z Poznania już tylko do Leszna, a nie z Krzyża i tak ma stare tablice kierunkowe na wagonach jakoby z Krzyża jechał Neutral
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 09-01-2014, 16:58    Odpowiedz z cytatem

Małe OT
Dziś sprawdziłem 78371 do Krzyża. Już tylko 2 klopy w barwach Wlkp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl