Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Sorry, zamarzły tory
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-01-2014, 16:08    Odpowiedz z cytatem

Sytuacja na torach:

http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/17899/Sytuacja-na-torach-wciaz-trudna-ale-pod-kontrola.html

Pasażerowie oburzeni słowami Bieńkowskiej:

http://www.tvn24.pl/od-wczoraj-siedze-w-tym-pier-pociagu-pasazerowie-oburzeni-slowami-bienkowskiej,389704,s.html


_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-01-2014, 17:31    Odpowiedz z cytatem

Modliszka napisał/a:
voyager1231 napisał/a:
Naprawdę niedobrze mi się robi, kiedy widzę co z całą tą sprawą robi TVN24.

No przecież to jest telewizja (pro)rządowa, tuba propagandowa PO. Cała prawda całą dobę.

W przekazie telewizji mainstreamowych nie ma żadnych wartości, jest tylko granie na emocjach. Ale do kogo te pretensje? Wszak TVN24 to ulubiona telewizja elektoratu PO, młodych wykształconych z wielkich miast. To przecież wasza, lemingów, telewizja!

Nadmierne epatowanie kolejowym chaosem przez prorządowe media ma swój cel. Zima, temat zastępczy, ma coś przykryć! Co? A choćby obrady izraelskiego Knesetu w Krakowie 27 stycznia, o czym w ogóle się nie mówi. Będzie to ewenement na skalę światową, potwierdzający podległość Polski!

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-01-2014, 19:11    Odpowiedz z cytatem

Lady Makbet, strasznie niepoprawny politycznie komentarz. Aż dziw, że dotąd nikt nie rzucił ci się do gardła. Bo to i kaczystką zalatujesz i antysemitką. Nie wolno takich rzeczy pisać! Wink

Wracając do tematu... TVN24:

http://www.tvn24.pl/opoznienia-powyzej-dwoch-godzin-ma-19-skladow-na-dworcach-otwartych-cala-dobe-cieple-napoje,389695,s.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-01-2014, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Ralny, to jeszcze nic. Są tacy, którym przeszkadza to, że na forum i na facebooku mamy czelność cytować prawicowe, antyrządowe media. Powinniśmy się skupić tylko na TVN i GW? No to się skupiam...

Gazeta Wyborcza:
Sorry, ale naprawdę mamy taki klimat. Atak politycznej zimy na Bieńkowską

Sorry, ale takie mamy mainstreamowe media.

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 21-01-2014, 21:55    Odpowiedz z cytatem

Prezydent ZZM Leszek Miętek, wiceprezes PKP PLK Andrzej Pawłowski.
"Kto ma rację?" Polsat Biznes, 22.01.2014r.


_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 21-01-2014, 23:26    Odpowiedz z cytatem

"i tak sieć by zamarzła..."
G... prawda. Lokomotywy przecierające sieć powinny być zapewnione, rozlokowane i uruchamiane już PRZED dwoma dniami, kiedy zapowiedzi meteorologiczne wskazywały na ryzyko opadów.
A one dopiero wczoraj były organizowane!!!
Może rusz pan, panie Pawłowski tyłek do Ostrowa - tam pańscy ludzie są ponoć świetnie wprost do zimy okopani.
Nawet UTeKi ich "na okoliczność" przygotowania do tej jakże nieczęstej pory roku przetrzepali i co?
Po starej znajomości - nic nie znaleźli.
Alles gut.
A że szukali głównie w papierach?
Cóż...

O tym, że mają ww. pojazdy uruchamiać, Ostrowiacy wiedzą - niestety, też tylko na papierze...
Tyle warte są te PLK-owskie PROCEDURY.
Fikcja arialem drukowana.
To m.in. one odróżniają współczesną gangrenę od niegdysiejszej kolei.
Kiedyś nie do pomyślenia byłoby przytrzymać pociąg na kilka godzin, bo zerwaną sieć trzeba odpicować "na gotowo", bo zamknięcia kosztują.
Wówczas rozumieli tę prostą acz genialną zasadę: pociąg jest po to, żeby jechać.
I wszystko się realizacji tego celu podporządkowywało.
Dziś zaś, stał się ów pociąg mało przydatnym, za to kłopotliwym załącznikiem do procedury.
Procedury napisanej, aby zrobić dobrze pajacom z brukselki i tutejszym - z Tytusa.
Skutek?
Niemal doba opóźnienia w rejonie, gdzie linie kolejowe tworzą(?) sieć jednak troszkę gęstszą niż na Syberii, czy w australijskim interiorze.
Pech?
Po trzykroć?
Znów bujda.
Może byś pan, panie v-ce zeznał, jaki tam jest stopień zużycia drutu?
Albo, co robicie w ramach nakazanej od przynamniej pół roku (jeśli nie dłużej) wycinki drzew, że walą się wam na tory w tempie kilku sztuk miesięcznie?

PS: Beatrycze - oni nie byli przygotowani na 4+, tylko na cztery w plusie - Celsjusza...
PS 2: Miętek coś za często ględzi o tych megafonach na każdym przystanku - lobbing uprawia, czy jak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-01-2014, 23:45    Odpowiedz z cytatem


_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 22-01-2014, 00:11    Odpowiedz z cytatem

wodkangazico, trochę dobrych chęci i można dogadać się z Kargulami czy jakimś innym towarowym przewoźnikiem, żeby ich stonka, rumun czy gagar przeciągnęły pociąg (nieistotne: PR, IC, KM, KD, KW Arriva czy KŚ) tam gdzie trakcja urwana. No ale skoro liczy się kasa a nie pasażer... Fakt, przez jakiś czas nie byłoby ogrzewania, ale to by było 20 km (bo ZTCW mniej więcej co taki dystans jest TRAFO), zamiast sterczenia kilka godzin w zimnym pociągu...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ninio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Cze 2009

PostWysłany: 22-01-2014, 13:03    Odpowiedz z cytatem

Polska zima niezwykle sroga jest. A dzielny, lecz biedny rząd nie może sobie poradzić... Śmiech


_________________
Kolej jest piękna Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 22-01-2014, 21:16    Odpowiedz z cytatem

Sorry Cool - niezależnie od retoryki tej nieszczęsnej wypowiedzi (której absolutnie nie pochwalam, a nawet mam ochotę zmieszać w związku z nią Bieńkowską z błotem - ale to innym razem), to co niby mamy na usprawiedliwienie kolejarskiej braci?? Naprawdę Oni są bez winy Waszym zdaniem? Bo moim nie i jeśli ktoś podejmie temat to chętnie wyjaśnię...

A na kolejne fakty długo czekać nie będziemy. Spójrzcie na prognozy pod koniec tygodnia...

Infrastruktura nierzadko 60 lat, tabor średnio 30. No w takim układzie to nawet minus 5 i lekki wiatr to katastrofa... A z roku na rok lepiej z takim stanem nie będzie... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 22-01-2014, 21:57    Odpowiedz z cytatem

@blakop

To wyjaśnij mi co ma brak połączenia styku, ślizg odbieraka - djp (z powodu oblodzenia) do "Infrastruktura nierzadko 60 lat, tabor średnio 30.", bo nie rozumiem. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 22-01-2014, 23:19    Odpowiedz z cytatem

Słucham - gdzie w takim razie są loki spalinowe na taką okoliczność?? Co z objazdami? Jak Ktoś słusznie zauważył tragedia nie wystąpiła pośrodku Australijskiego interioru...


Powtarzam - tak - oblodzenie sieci może się trafić. I to może zatrzymać pociąg dalekobieżny na godzinę, a nawet dwie w polu. OK. Żywioł. Nie mam nic przeciwko. Tu się z ministrą zgadzam (choć nie w formie wypowiedzianą przez nią, bo to dziewczyna z "przysłowiowej wiochy" z takim słownictwem - bez obrazy dla ludzi zamieszkujących tereny wiejskie).
Ja się pytam, co PKP robiło w przypadku kilku pociągów PRZEZ KILKANAŚCIE godzin!!!!!!!!!!
No pytam co???

Co PKP robiło dziś wobec spóźnień i odwołań pociągów?? Dziś już oblodzenia nie było - a tylko to usprawiedliwiało pewnych ludziuf z PKP... No słucham?? O co dziś chodziło z pociągami, które na trasie do z Poznania do Leszna nawet do Lubonia nie dojechały??? Evil or Very Mad

[ Dodano: 22-01-2014, 23:25 ]
O tych regionalnych pociągach i tych marnych 300-350 osobach w TVN nie będzie prawda?? Bo to by przynajmniej TLK musiał być... A kto o REGIO myśli??

Wczoraj - 12:30 zaglądam na rozkład. O 13:01 mam wyjazd z Mosiny. Patrzę na rozkład w internecie. Pociąg z zielonymi haczykami - wszystko OK. Dopiero na dworcu w Mosinie o 12:50 n(20 minut później!!!) słyszę, że tego pociągu w ogóle nie będzie bo jest odwołany!! Gdzie ludzie odpowiedzialni za info w necie?? Też minister winna??

A to co dziś opowiadał konduktor w PR Poznań - Leszno trudno nazwać kłamstwem - to lżenie, wobec tego, że wiedział, że pociąg będzie odwołany!! Sorry - ale ja zasług wielkich dla pracowników szeregowych PKP nie widzę!! Są tak samo winni jak wierchuszka!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 23-01-2014, 09:00    Odpowiedz z cytatem

Uniknąłeś odpowiedzi w stylu godnym niejednego polityka Smile

Szadź uziemi kolej elektryczną nie tylko u nas ale i w Austrii, Szwajcarii, Niemczech czy Włoszech...
Kwestia rozbija się o to jakie są sposoby i jak szybko trwa walka ze skutkami ataku szadzi, bo trudno mówić o walce z przyczyną skoro narastanie szadzi może wynieść nawet kilka milimetrów w ciągu kilkudziesięciu minut.
A temperatura ma pośredni czynnik, bo często warunki eksploatacyjne są lepsze przy -30 niż przy -5.

Jakoś trudno wyobrazić sobie całe sztaby zastępczych lokomotyw spalinowych w rejonach gdzie może akurat wystąpić szadź, czekających, ciepłych, z drużynami trakcyjnymi gotowych tylko na sygnał odjazdu. To są milionowe koszty.
Problemy też leżą po stronie odbieraków prądu, na nich też osiada szadź podczas postoju lub stanie opuszczenia, sieć może być odlodzona a i tak nie pojedziemy.

Trzeba szukać rozwiązań. PLK ma pociągi sieciowe można je w pewien sposób wykorzystać do przecierania szlaków.
W w/w krajach szczególnie w rejonie Alp stosuje się ślizgi odbieraków z tzw. nożami lodowymi, podczas jazdy na dwóch odbierakach lód jest zbijany z sieci, nie jest to kompleksowe rozwiązanie ale na pewno wspomagające.

A wypowiedź Pani Minister... no cóż wielce niefortunna, pokazała tylko że nie zmieni nic w wizerunku MI który się ciągnie od Panów Nowaka i Grabarczyka. Zamiast opowiadać o tym że nie tłumaczy się pijarowo, trzeba było tłumaczyć się fachowo, ale odkąd nie ma w MI już Pana Massela to już nie wiem od kogo mogła się poradzić w takich kwestiach ?
Mam tylko nadzieję że nie zostanie w następnej kolejce Ministrem Ochrony Środowiska, po tym tłumaczeniu się "anomaliami pogodowymi" Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 23-01-2014, 19:15    Odpowiedz z cytatem

Engelhardt: Prezesi kolejowych spółek powinni stracić pracę

W spółkach kolejowych powinny posypać się wypowiedzenia pracy - mówił w magazynie "Radio Szczecin na wieczór" Juliusz Engelhardt, specjalista w zakresie ekonomiki transportu Uniwersytetu Szczecińskiego i były wiceminister infrastruktury.

- Mamy do czynienia z dymisją prezesa Intercity, ale do dymisji powinni się podać, lub zostać zdymisjonowani prezesi spółek PKP S.A. i PKP PLK. To są dwa podmioty, które w szczególności zawiniły, bo nie podjęły żadnych działań, a wcześniej chełpiły się przygotowaniem kolei do zimy. Tymczasem taka zima, jaką mamy teraz - to żadna zima - mówił Engelhardt.

- Gołoledź na torach ujawniła niedowład organizacyjny - uważa wiceprezes szczecińskiego oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji, Józef Jastrzębski. - Nie do pomyślenia jest to, żeby pociąg stał na sprawnym torze pięć godzin i nie znalazła się żadna lokomotywa spalinowa, która by go uruchomiła. To niedowład organizacyjny.

źródło: Radio Szczecin

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 23-01-2014, 22:05    Odpowiedz z cytatem

Jak przygotować się na „sorry, taki mamy klimat”.

Jedzie pociąg z daleka, na nikogo nie czeka. Konduktorze łaskawy czy tę podróż przetrwamy?

Często podróżuję pociągiem a temat PKP jest ostatnio bardzo na czasie, więc postanowiłem napisać Wam kilka zdań o tym… jak przetrwać podróż pociągiem.

Czytaj dalej:
http://zombie-zone.pl/aktualnosci/pkp-edc-czyli-jak-przygotowac-sie-na-sorry-taki-mamy-klimat/

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl