Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Marketingowa mizeria PKP Intercity
Autor Wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 29-01-2014, 10:07   Marketingowa mizeria PKP Intercity Odpowiedz z cytatem

Oferta i marketing PKP Intercity, czyli wołanie na puszczy

Wielomiliardowe inwestycje narodowego przewoźnika kolejowego w tym zakup Pendolino to duży sukces, jednak 110 mln zł straty za 2013 rok powinno stać się mocnym sygnałem do poprawy wielu, nawet z pozoru mało znaczących elementów bezpośrednio dotykających pasażerów – komentuje Dominik Lebda, dziennikarz "Rynku Kolejowego".

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/50541/oferta_i_marketing_pkp_intercity_czyli_wolanie_na_puszczy.html

---

PKP Intercity: Nie oceniać marketingu przed końcem projektu

Duże zainteresowanie wzbudził w poniedziałek komentarz Dominika Lebdy „Oferta i marketing PKP Intercity, czyli wołanie na puszczy”, opublikowany na portalu „Rynku Kolejowego”. Przewoźnik przesłał do nas swoje stanowisko w tej sprawie: „Materiał nie odnosi się do rzeczywistych działań podejmowanych przez spółkę czy działań jakie mają zostać podjęte” – czytamy.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/50589/intercity_nie_oceniac_marketingu_przed_koncem_projektu.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 03-02-2014, 15:44    Odpowiedz z cytatem

Czas, by PKP Intercity obudziło się z letargu

Kolei nic tak nie robi dobrze jak konkurencja. Jeśli misja nowego prezesa PKP Intercity ma być udana, to jego głównym zadaniem powinno być właśnie sprostanie konkurencji. A środkiem do tego jest przede wszystkim daleko idące uelastycznienie taryfy – uważa Paweł Rydzyński, dziennikarz „Rynku Kolejowego”.

Środkiem do zbilansowania wyniku finansowego nie jest tylko likwidowanie co dziesiątego pociągu TLK. Nietrudno odnieść wrażenie, iż marketingowcy z PKP IC w dużej mierze przespali ostatnie kilka lat, kiedy to najpierw na polskim niebie zagościli przewoźnicy niskokosztowi (którzy zorientowali się, że duży popyt na przewozy może być również w relacjach krajowych), a później – w ślad za inwestycjami w autostrady i drogi ekspresowe – pojawili się także prywatni przewoźnicy autobusowi (na czele z Polskim Busem), oferujący bardzo wysoki standard pojazdów i bardzo atrakcyjną, dynamiczną taryfę, z cenami biletów na przejazd przez całą Polskę rozpoczynającymi się od kilku złotych.

Więcej tutaj:
http://www.rynek-kolejowy.pl/50666/czas_by_pkp_intercity_obudzilo_sie_z_letargu.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl