Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 23, 24, 25  Następny
RJ 2014/2015 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 14-11-2014, 13:22    Odpowiedz z cytatem

amadeoen57. napisał/a:
Brak pociągu po 21 w niedziele do Węglińca to skandal!

Właśnie strasznie mnie to zastanawia. Tak jak w tygodniu (1-6) nie było nic konkretnego ok. 22 w stronę Węglińca, a tylko w niedzielę mieliśmy pociągi i to nawet po 23, tak teraz jest połączenie Wrocław (22:23) - Legnica (23:17) - Węgliniec (0:06) ale w tygodniu a w niedziele już nie ma nic Laughing Czy tam ktoś w ogóle kontaktuje?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 15-11-2014, 00:34    Odpowiedz z cytatem

jano napisał/a:
Na minus z kolei wieczorna 3 godzinna dziura, bo od 20.21 do 23.28 nie ma żadnego osobowego od strony Legnicy do Wrocławia.

W piątek zaktualizowali nowy rozkład jazdy i pojawił się wieczorny pociąg Gryfów Śląski - Węgliniec - Wrocław Gł. (przyj. 21:22).

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 15-11-2014, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Zgadza się. Nie zauważyłem.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Darthlol Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013

PostWysłany: 15-11-2014, 13:06    Odpowiedz z cytatem

Macie info na temat RE Wrocław- Drezno? czy jednak przesiadka w Görlitz na TLX ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 17-11-2014, 13:42    Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem to zawsze w tabeli rozkładu pociąg ten widnieje jako Wrocław Główny - Görlitz .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 17-11-2014, 14:38    Odpowiedz z cytatem

PawelW - na stronie PLK możesz wygenerować sobie tabelę M105 Dresden Hbf - Goerlitz - Wrocław Główny. W przypadku nowego rozkładu godzina odjazdu jest podana dopiero z Goerlitz.

Na bocznicy w Goerlitz widziałem wczoraj szynobusy Trilex od Vogtlandbahn. Na linii Dresden - Goerlitz będą kursowały właśnie pociągi Trilex (odpowiednik Regio) i Trilex Express (REGIOekspress). W rozkładach pociągi te mają oznaczenie TLX.

Wczoraj wieczorem zaskoczyła mnie zapowiedź wieczornego do Drezna ze szczekaczki PLK na Zgorzelcu Mieście. Był on podany właśnie jako pociąg relacji Wrocław Gł. - Goerlitz.

edit: A, i jeszcze jedna zmiana. RE mają teraz po stronie niemieckiej dwa dodatkowe postoje. W Demitz-Thumitz oraz w Seitschen. Ciekawe dlaczego i czy tak zostanie w nowym rozkładzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 17-11-2014, 15:25    Odpowiedz z cytatem

sZakOOu napisał/a:
RE mają teraz po stronie niemieckiej dwa dodatkowe postoje. W Demitz-Thumitz oraz w Seitschen. Ciekawe dlaczego i czy tak zostanie w nowym rozkładzie...

Raczej jest to czasowa zmiana wynikająca ze zmniejszenia ogólnej liczby pociągów na odcinku Bautzen - Bischofswerda (wspomniane dwie stacje leżą pomiędzy tymi miastami). W związku z remontem wiaduktu kolejowego w Bischofswerdzie (zmniejszenie przepustowości linii?) pociągi ODEG z Görlitz do Bischofswerdy ograniczono tylko do relacji Görlitz - Bautzen. Inna sprawa, że remont ma trwać dość długo - jak można wyczytać na stronie ZVON, całość prac w tym miejscu ma się zakończyć dopiero 12 grudnia przyszłego roku (ciekawi mnie, co takiego robią na tym małym mostku, że prace zaplanowano na tak długi okres?).

Co do pociągów Wrocław - Drezno to trochę dziwnie to wygląda. DB będzie trzymać w Görlitz jednostki tylko po to, żeby je wynajmować PR-om na polskim odcinku? Nigdzie we wschodniej Saksonii DB już nie będzie jeździć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-11-2014, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, czy będzie je specjalnie trzymać, czy po prostu je wynajmie tak, jak Stadlery do obsługi połączeń z Poznania i Zielonej Góry do Frankfurtu nad Odrą. Jeśli pociągi będą jeździć tylko do Goerlitz, to niemiecka załoga nie będzie w ogóle potrzebna, być może i serwis będzie się odbywał we Wrocławiu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 19-11-2014, 22:00    Odpowiedz z cytatem

Wielka szkoda że Mamry tylko w soboty,niedziele i święta na odcinku Wrocław-Jelenia Góra - Wrocław a w dodatku taryfa IR na tym odcinku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-11-2014, 23:09   

Poza połączeniami z Poznania połączenia na tej trasie przejmuje KD, a w takiej sytuacji chętnego na dotowanie pociągu PR na tej trasie nie ma
Powrót do góry

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-11-2014, 17:26    Odpowiedz z cytatem

PR-y będą miały jeszcze jedną parę Wrocław - Jelenia Góra, czyli razem 3 pary REGIO na tej trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-11-2014, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Ciekawy komentarz na forum "RK" pod artykułem, cytuję:

"Coś KD strasznie kombinują z tymi pociągami do Lwówka. W połowie grudnia pewnie okaże się, że komunikacji zastępczej nie będzie w ogóle, pozostanie tylko ten dziwaczny pociąg-widmo w weekendy z Wrocka nie wiadomo dla kogo. Poza tym potwierdzają się wcześniejsze opinie, że celem nowego prezesa KD jest to żeby każdy pociąg rozpoczynał bieg we Wrocławiu. I tak mamy poronione relacje typu Wrocław - Jelenia Góra przez Lwówek, Wrocław - Gryfów Śląski (przez Zgorzelec) czy Wrocław - Dzierżoniów. A szynobusy oczywiście zamiast obsługiwać linie spalinowe jadą 90% trasy pod drutem.

Rozwalono bezpośrednią relację Jelenia Góra - Zgorzelec (do której pasażerowie już się przyzwyczaili) by zamiast tego puścić pociąg bezpośredni z Gryfowa do Wrocławia... przez Zgorzelec. I to na SA. Yeeeah! Dzięki temu zafundowano pasażerom dodatkową atrakcją w postaci tłoczenia się jak sardynki w puszce w małym szynobusie już od Bolesławca, tak jakby z Gryfowa nie mógł jechać któryś Impuls albo kibel PR prosto przez Gierałtów na Węgliniec. No ale wiadomo, że Impulsów KD brakuje, PR-ów nie wpuszczą na swoją prestyżową linię, więc macie to co macie. Czyli bzdurne relacje. Brawa dla KD, myślałem, że nowy prezes doprowadzi ten burdel do porządku a okazuje się, że on ma bardziej namotane we łbie niż wcześniej Ładniakowa."

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-11-2014, 21:09   

Beatrycze napisał/a:
...pozostanie tylko ten dziwaczny pociąg-widmo w weekendy z Wrocka nie wiadomo dla kogo

Fakt, to jest pociąg typowo turystyczny, więc śmiało mógłby jeździć w relacji Węgliniec (lub Zgorzelec) - Lwówek - Jelenia Góra ze skomunikowaniem z osobówką z/do Wrocławia w Zebrzydowej i ewentualnie z/do Żar/Zielonej Góry w Węglińcu. Pchanie szynobusu z Wrocławia jest faktycznie bez sensu.
Ogólnie jestem przeciwnikiem taboru spalinowego pod drutem, więc zamiast dziwnych relacji typu Zgorzelec - Wrocław, Gryfów - Wrocław, czy Wrocław - Dzierżoniów powinno się po prostu zrobić porządne punkty przesiadkowe, takie jak są w Czechach. I tak w Węglińcu z osobówek z Wrocławia przesiadka na osobówkę Zielona Góra/ Żary - Zgorzelec - Lubań (Jelenia Góra). Te udziwnienia relacji Gryfów - Wrocław powinny jeździć na EZT w relacji Jelenia Góra - Wrocław przez Gierałtów ze skomunikowaniem w kierunku Zgorzelca w Lubaniu. Natomiast w kierunku Dzierżoniowa punktem przesiadkowym powinna być Jaworzyna Śląska, gdzie pociągi Wrocław - Wałbrzych (Jelenia Góra) by były w obie strony skomunikowane z pociągami rel. Legnica - Kłodzko (Kudowa Zdrój). Wtedy by to miało ręce i nogi. Szynobusy by jeździły po bezdruciu, a na liniach zelektryfikowanych EZT.
Powrót do góry

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-11-2014, 21:40    Odpowiedz z cytatem

Pozwolę się częściowo nie zgodzić. Rozbijanie takich relacji jak Wrocław - Dzierżoniów, czy Wrocław - Żary spowoduje odpływ pasażerów. Na Zachodzie jazda SZT pod drutem nie jest niczym nadzwyczajnym, jeśli ma to przynieść określony skutek. Niestety Polacy to nie Czesi i przesiadać się nie chcą. Na liniach lokalnych oczywiście 4 pary to śmiech na sali i powinno być co najmniej ze dwa razy więcej dla ruchu lokalnego i wszystko ładnie skomunikowane, ale pociągów bezpośrednich uniknąć się nie da, bo dają one to, czego chcą podróżni. Najlepszym przykładem są pociągi Wrocław - Żary, które wycięły autobusową konkurencję. Gdyby do Dzierżoniowa i Świdnicy udało się poprawić stan infrastruktury i skrócić czas przejazdu, stałoby się podobnie. Ale żeby było porządnie, to jeszcze SZT musiałoby być ze dwa razy więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-11-2014, 22:46   

bystrzak2000 napisał/a:
Niestety Polacy to nie Czesi i przesiadać się nie chcą.

Ja bym to trochę inaczej nazwał. Polacy nie boją się przesiadek, tylko boją się braku skomunikowań. W Polsce niestety pociągi nagminnie się spóźniają, a skomunikowania nie zawsze są zapewnione. Gdyby w wymienionych przeze mnie relacjach skomunikowania były zagwarantowane zawsze, to myślę że z czasem by się pasażerowie do takich układów przyzwyczaili. Nie rozmawiamy tutaj o pociągach dalekobieżnych, tylko o komunikacji lokalnej, gdzie ludzie nie podróżują z dużymi bagażami, więc przesiadki nie byłyby dużym utrudnieniem, natomiast tabor byłby wykorzystany zgodnie z przeznaczeniem Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 25 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 23, 24, 25  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl