Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Następny
RJ 2014/2015 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 17-07-2014, 11:45    Odpowiedz z cytatem

To zacznijcie wierzyć. Powstają już pierwsze plany, kosztorysy, o ile się nie mylę też już był jakiś przetarg (było o tym ostatnio na forum), elektryfikacja wpisana jest też na listę planów inwestycyjnych dla województwa dolnośląskiego itp. Myślę, że elektryfikacja będzie ale nie wcześniej jak za 5 lat Razz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-07-2014, 15:47   

http://kurierkolejowy.pl/aktualnosci/20365/Apel-o-codzienne-uruchomienie-pociagu-Barycz.html
Powrót do góry

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-07-2014, 23:14    Odpowiedz z cytatem

@Ufoludek:
Przecież już dzisiaj na E-30 ludzie nie mieszczą się w Impulsach, a w perspektywie wydłużenia pociągów do Zgorzelca frekwencja na pewno wzrośnie. Sześcioczłonowy Impuls czy Elf mają po ok. 280 miejsc siedzących, czyli niewiele więcej od np. EN71, podczas gdy 31WE mają 181 stałych miejsc. Tak więc wzrost ilości miejsc względem czteroczłonowców wynosi ok. 50%, a nie 100, a to pozwoliłoby wyeliminować ścisk w szczytowych pociągach.

Co do trójczłonowców, to 36WE dla KD mają mieć 165 miejsc siedzących, czyli ok. 20 mniej od EN57, co w zasadzie spokojnie wystarczy do obsługi linii 274. Problemy mogą być jedynie w weekendy w sezonie i tutaj KD coś muszą wymyślić. Niemniej jednak skoro są pieniądze z UE, to powinno się kupić jak najwięcej EZT, bo inaczej złomów EN57 nie pozbędziemy się nigdy. A zapotrzebowanie na SZT-y wedle założeń ma spadać. W końcu zaplanowano kilka elektryfikacji. A na razie można ściągnąć jakiś "szrot" z Zachodu i podrasować, albo spróbować kolejny raz reanimować SA109 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 18-07-2014, 08:53    Odpowiedz z cytatem

A ja powiem tak:
Po co KD 6-cio członowe impulsy jak scisk w pociągach jest do Legnicy a dalej jest luźniej.Po prostu zamówić jeszcze kilka impulsów 4-ro członowych i robić np "podmianke" tz. Godziny szczytu - 34we jedzie do Jeleniej a 36we łączą z 34we i popyla do Węglińca (po elektryfikacji do Zgorzelca).36 we odczepiany w Legnicy bądź w Węglińcu i tak 34we na Zgorzelec a 36we na Lubań lub nawet Jelenia.Można porobić sensowne obiegi tych składów.Oczywiście najpierw trzeba mieć odpowiednią ilość EZT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 18-07-2014, 12:03    Odpowiedz z cytatem

^^^
Bo poza Legnicą będą też inne trasy na których nie będzie można sobie od taki odczepić jednostki na stacji pośredniej. Do tego takie odpinianie to niepotrzebna strata czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 19-07-2014, 13:28    Odpowiedz z cytatem

Kto się ze mną założy że nie będzie druta do Zgorzelca?

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

czarny_lotos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2013
Skąd: Auslandia

PostWysłany: 19-07-2014, 16:01    Odpowiedz z cytatem

Jerry napisał/a:
Kto się ze mną założy że nie będzie druta do Zgorzelca?


Gdyby Niemcy chcieli połączyć drutem Goerlitz to dawno i po Polskiej stronie była by trakcja. Najbardziej mnie dziwi, że odkładana jest ta inwestycja a na pewnym portalu było napisane że w planach województwa ws rozwoju transportu do roku 2020 była ........... elektryfikacja Legnica-Kamieniec. To już nawet nie było śmieszne

_________________
Coco jumbo i do przodu to moje hasło...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2014, 21:43    Odpowiedz z cytatem

czarny_lotos napisał/a:
a na pewnym portalu było napisane że w planach województwa ws rozwoju transportu do roku 2020 była ........... elektryfikacja Legnica-Kamieniec.

Nie była, a jest. UMWD będzie negocjował z MIiR, by wykonać modernizację i elektryfikację podsudeckiej w ramach POIiŚ. Tak samo z resztą jak linii Lubań - Zgorzelec oraz Kępno - Oleśnica...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 20-07-2014, 00:25    Odpowiedz z cytatem

Kiedy bede siec trakcijna Horka - Wiegliniec? Kde czytalem roku 2017. klopot to fajne dlja brut, tyle objazd Zgorzelca, Bautzenu i zadaleko granice Czeskej.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 20-07-2014, 08:42    Odpowiedz z cytatem

czarny_lotos, dobrze mówisz... Jagby chcieli to przy modernizacji byłby pociagnięty drut a nie teraz

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-07-2014, 19:29    Odpowiedz z cytatem

Jerry napisał/a:
Jagby chcieli to przy modernizacji byłby pociagnięty drut a nie teraz

Doskonale wiemy, dlaczego przy modernizacji druta do Zgorzelca nie pociągnięto i nie ma sensu dalej tego tematu ciągnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 20-07-2014, 19:37    Odpowiedz z cytatem

no i ostaje Desiro klasa 642 Wroclaw - Dresden? Co bede jezdic pomiedzi tymi mjastami?

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 20-07-2014, 19:46    Odpowiedz z cytatem

Szkoda ze DB nie puszci piętrusa z dieslem co teraz jeździ na Görlitz Dresden.Homologacje można załatwić i w droge.Frekfencja po polskiej stronie by dopisała bo przecież 2 x Desiro jeżdżą pełne a czasem przepełnione
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 20-07-2014, 20:14    Odpowiedz z cytatem

2x desiro Wroclaw - Lobau - tam odelic 1 sztuka do Dresdna i 2 do Czech naprzyklad.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dexter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-07-2014, 12:41    Odpowiedz z cytatem

Dostałem odpowiedź z UMWD w sprawie przyszłorocznych połączeń Wrocław - Węgliniec - Zgorzelec.

odpowiedz_umwd.jpg
Plik ściągnięto 240 raz(y) 138.86 KB


_________________
Moderatorzy niedowidzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 25 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl