walbol, rozkład jazdy układa się w oparciu o znane ograniczenia PKP PLK. W tym rozkładzie było już kilka korekt i do grudnia będą jeszcze dwie. Było mnóstwo czasu i możliwości, aby organizator tak zaplanował swoje pociągi, aby w rozkładzie nie było kilkugodzinnych dziur. Nie rozumiem więc twojej obrony status quo, czyli nieudolności urzędników z UMWD i planistów z KD.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przecież doskonale wiemy, że szczegółowo rozkład ustala tutaj PKP PLK. Pociąg był planowany, ale PLK go wycięły i dla przewoźnika niestety koniec tematu.
W oparciu o ograniczenia PLK właśnie pociągi kursują przed południem w odstępach 3+1, a nie 2+2. Przerwa technologiczna jest przez cały rok, a przez nią wiele pociągów albo kursuje wcześniej niż powinny, albo później. Jak dla mnie temat się na tym zamyka. Dodatkową parę, nieplanowaną w rozkładzie jazdy, tak samo trudno byłoby wytrasować, skoro PLK wycięła godzinę z przepustowości wszystkich zachodnich kierunków wyjazdowych z Wrocławia.
PS. W okresie trwania rocznego rozkładu jazdy korekta dla przewoźników jest tylko jedna, pozostałe zmiany (co ok. 2 miesiące) zarządza PLK ze względu na zamknięcia torowe.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-08-2014, 11:10
Cytat:
PLK go wycięły i dla przewoźnika niestety koniec tematu.
PLK "wycina" czy proponuje zmianę godziny kursowania?
Cytat:
PS. W okresie trwania rocznego rozkładu jazdy korekta dla przewoźników jest tylko jedna, pozostałe zmiany (co ok. 2 miesiące) zarządza PLK ze względu na zamknięcia torowe.
Każdy, kto nieco śledzi rozkłady widzi, że przewoźnicy wykorzystują te korekty dla zmian swoich rozkładów. I tu nie mówię o godzinach tylko dodawaniu lub kasowaniu pociągów (np. KD do Dzierżoniowa)
dddbb, właśnie do tego zmierzałem. Ale jak widać kolejowy beton ("nie da się") ma na forum zagorzałych obrońców. Takich ludzi określa się mianem "pożytecznych idiotów".
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Ostatnio zmieniony przez Pirat dnia 27-08-2014, 11:31, w całości zmieniany 1 raz
Pociąg mógł być dodany podczas korekty, ale termin kursowania mógł zostać ustalony od września - proste. Podobnie ze szkolnym kursem ze Szklarskiej.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-08-2014, 14:47
Jest coś takiego jak rozkład roczny w wariancie tabelarycznym. Więc jeśli jakieś nowe pociągi są planowane, to chyba tam z wyprzedzeniem powinny się znaleźć. Jakoś nikt nie wspominał, że widział takie pociągi w grudniu czy czerwcu. Dla tablicy 235 najnowsza wersja jest z 20 sierpnia.
dddbb, właśnie do tego zmierzałem. Ale jak widać kolejowy beton ("nie da się") ma na forum zagorzałych obrońców. Takich ludzi określa się mianem "pożytecznych idiotów".
1. Co z tego, że można zamówić pociąg na indywidualny rozkład, jeśli brak przepustowości uniemożliwi jego wytrasowanie. Poza tym pisałem, że organizator/przewoźnik zamówił trasę o 10:30 i celowo sam go sobie nie przesunął.
2. Określaniem w stylu "pożytecznych idiotów" administracja pokazuje jakiego poziomu oczekuje w dyskusji. Nie dziwie się, że tutaj tak lubią wszyscy drzeć ze sobą koty i bez obrzucania się błotem też "nie da się". Jak dla mnie EOT.
walbol, "pożyteczny idiota" to określenie przypisywane Leninowi, który miałby tak określać zachodnich dziennikarzy piszących entuzjastycznie o rewolucji bolszewickiej.
Współcześnie tym mianem określa się osoby, które wbrew interesowi społecznemu wypowiadają się entuzjastycznie o nieudolnych i szkodliwych działaniach władz państwowych, samorządowych itp.
Mikol broniący beton PKP i usprawiedliwiający kolejarski niedasizm jest właśnie takim pożytecznym idiotą. Pożytecznym dla nieudolnych władz kolejowych spółek. A idiotą, bo szkodzi również sam sobie. No chyba, że ma w tym finansowy interes (pracuje w PLK, KD lub UMWD) - wtedy jest prymitywnym propagandystą. A propaganda to nic innego jak wciskanie ciemnoty.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Co jest wciskaniem ciemnoty? To, że przez Grabiszyn pomiędzy 10:15 a 11:15 fizycznie nie ma możliwości wytrasowania żadnego pociągu osobowego czy to, że oprócz kierunku legnickiego mamy tam jeszcze 7 innych do wjazdu i wyjazdu co w przypadku niskiej przepustowości jednotorowego odcinka Główny-Grabiszyn-Osobowice/Nadodrze wymusza takie a nie inne układanie rozkładów jazdy? Napisz który pociąg i dlaczego akurat ten mamy zlikwidować aby utrzymać takt dwugodzinny dla KD.
mateuuu, wciskaniem ciemnoty jest usprawiedliwianie 3-godzinnej dziury w rozkładzie jazdy 1-godzinną przerwą technologiczną na Grabiszynie. Wprawdzie nie jestem kolejarzem, ani ortodoksyjnym mikolem, ale proszę nie obrażać mojej inteligencji! W moim słowniku nie istnieje pojęcie "niedasizm". Jak się chce to się da!
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
@Pirat: Ale tutaj nie wiem jakbyś chciał, to tego pociągu się zwyczajnie nie wciśnie. Priorytet mają pociągi przyjeżdżające, a do Wrocławia przed 10 jadą pociągi z Jeleniej Góry, Węglińca i Rzepina blokujące całkowicie możliwość przejazdu przez podg Grabiszyn w tamtym kierunku , a zaraz po nich wyjeżdża Kamieńczyk i już jest przerwa. I dzięki temu 3-godzinne dziury są nie tylko do Legnicy, ale też na wszystkich pozostałych kierunkach tamtędy wyjeżdżających (Wałbrzych, Wołów, Rawicz, Oleśnica i Trzebnica).
Napisz który pociąg i dlaczego akurat ten mamy zlikwidować aby utrzymać takt dwugodzinny dla KD.
KD nigdy nie miały i nie mają żadnego taktu, zwłaszcza 2-godzinnego. W ogóle żadne pociągi na Dolnym Śląsku nie mają żadnego taktu. Zamiast bredzić o taktach spójrz w rozkład jazdy. Ten, w przypadku KD, układa się nie pod takty, tylko pod obiegi Impulsów.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
KD nigdy nie miały i nie mają żadnego taktu, zwłaszcza 2-godzinnego. W ogóle żadne pociągi na Dolnym Śląsku nie mają żadnego taktu. Zamiast bredzić o taktach spójrz w rozkład jazdy. Ten, w przypadku KD, układa się nie pod takty, tylko pod obiegi Impulsów.
Widziałem zamówione przez KD trasy do rocznego RJ i takt tam jak najbardziej takt był. To co PLK im wygenerowała i nadal generuje w rozkładach zamknięciowych to zupełnie inna sprawa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum