Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Następny
RJ 2014/2015 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-08-2014, 22:43    Odpowiedz z cytatem

walbol, rozkład jazdy układa się w oparciu o znane ograniczenia PKP PLK. W tym rozkładzie było już kilka korekt i do grudnia będą jeszcze dwie. Było mnóstwo czasu i możliwości, aby organizator tak zaplanował swoje pociągi, aby w rozkładzie nie było kilkugodzinnych dziur. Nie rozumiem więc twojej obrony status quo, czyli nieudolności urzędników z UMWD i planistów z KD.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-08-2014, 22:47    Odpowiedz z cytatem

Przecież doskonale wiemy, że szczegółowo rozkład ustala tutaj PKP PLK. Pociąg był planowany, ale PLK go wycięły i dla przewoźnika niestety koniec tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

walbol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2008

PostWysłany: 26-08-2014, 23:57    Odpowiedz z cytatem

W oparciu o ograniczenia PLK właśnie pociągi kursują przed południem w odstępach 3+1, a nie 2+2. Przerwa technologiczna jest przez cały rok, a przez nią wiele pociągów albo kursuje wcześniej niż powinny, albo później. Jak dla mnie temat się na tym zamyka. Dodatkową parę, nieplanowaną w rozkładzie jazdy, tak samo trudno byłoby wytrasować, skoro PLK wycięła godzinę z przepustowości wszystkich zachodnich kierunków wyjazdowych z Wrocławia.

PS. W okresie trwania rocznego rozkładu jazdy korekta dla przewoźników jest tylko jedna, pozostałe zmiany (co ok. 2 miesiące) zarządza PLK ze względu na zamknięcia torowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-08-2014, 11:10   

Cytat:
PLK go wycięły i dla przewoźnika niestety koniec tematu.

PLK "wycina" czy proponuje zmianę godziny kursowania?
Cytat:
PS. W okresie trwania rocznego rozkładu jazdy korekta dla przewoźników jest tylko jedna, pozostałe zmiany (co ok. 2 miesiące) zarządza PLK ze względu na zamknięcia torowe.

Każdy, kto nieco śledzi rozkłady widzi, że przewoźnicy wykorzystują te korekty dla zmian swoich rozkładów. I tu nie mówię o godzinach tylko dodawaniu lub kasowaniu pociągów (np. KD do Dzierżoniowa)
Powrót do góry

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-08-2014, 11:29    Odpowiedz z cytatem

dddbb, właśnie do tego zmierzałem. Ale jak widać kolejowy beton ("nie da się") ma na forum zagorzałych obrońców. Takich ludzi określa się mianem "pożytecznych idiotów".

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.


Ostatnio zmieniony przez Pirat dnia 27-08-2014, 11:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 27-08-2014, 11:30    Odpowiedz z cytatem

Pociąg mógł być dodany podczas korekty, ale termin kursowania mógł zostać ustalony od września - proste. Podobnie ze szkolnym kursem ze Szklarskiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-08-2014, 14:47   

Jest coś takiego jak rozkład roczny w wariancie tabelarycznym. Więc jeśli jakieś nowe pociągi są planowane, to chyba tam z wyprzedzeniem powinny się znaleźć. Jakoś nikt nie wspominał, że widział takie pociągi w grudniu czy czerwcu. Dla tablicy 235 najnowsza wersja jest z 20 sierpnia.
Powrót do góry

walbol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2008

PostWysłany: 27-08-2014, 15:05    Odpowiedz z cytatem

Pirat napisał/a:
dddbb, właśnie do tego zmierzałem. Ale jak widać kolejowy beton ("nie da się") ma na forum zagorzałych obrońców. Takich ludzi określa się mianem "pożytecznych idiotów".

1. Co z tego, że można zamówić pociąg na indywidualny rozkład, jeśli brak przepustowości uniemożliwi jego wytrasowanie. Poza tym pisałem, że organizator/przewoźnik zamówił trasę o 10:30 i celowo sam go sobie nie przesunął.

2. Określaniem w stylu "pożytecznych idiotów" administracja pokazuje jakiego poziomu oczekuje w dyskusji. Nie dziwie się, że tutaj tak lubią wszyscy drzeć ze sobą koty i bez obrzucania się błotem też "nie da się". Jak dla mnie EOT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-08-2014, 15:20    Odpowiedz z cytatem

walbol, "pożyteczny idiota" to określenie przypisywane Leninowi, który miałby tak określać zachodnich dziennikarzy piszących entuzjastycznie o rewolucji bolszewickiej.

Współcześnie tym mianem określa się osoby, które wbrew interesowi społecznemu wypowiadają się entuzjastycznie o nieudolnych i szkodliwych działaniach władz państwowych, samorządowych itp.

Mikol broniący beton PKP i usprawiedliwiający kolejarski niedasizm jest właśnie takim pożytecznym idiotą. Pożytecznym dla nieudolnych władz kolejowych spółek. A idiotą, bo szkodzi również sam sobie. No chyba, że ma w tym finansowy interes (pracuje w PLK, KD lub UMWD) - wtedy jest prymitywnym propagandystą. A propaganda to nic innego jak wciskanie ciemnoty.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 27-08-2014, 20:06    Odpowiedz z cytatem

Co jest wciskaniem ciemnoty? To, że przez Grabiszyn pomiędzy 10:15 a 11:15 fizycznie nie ma możliwości wytrasowania żadnego pociągu osobowego czy to, że oprócz kierunku legnickiego mamy tam jeszcze 7 innych do wjazdu i wyjazdu co w przypadku niskiej przepustowości jednotorowego odcinka Główny-Grabiszyn-Osobowice/Nadodrze wymusza takie a nie inne układanie rozkładów jazdy? Napisz który pociąg i dlaczego akurat ten mamy zlikwidować aby utrzymać takt dwugodzinny dla KD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-08-2014, 20:33    Odpowiedz z cytatem

mateuuu, wciskaniem ciemnoty jest usprawiedliwianie 3-godzinnej dziury w rozkładzie jazdy 1-godzinną przerwą technologiczną na Grabiszynie. Wprawdzie nie jestem kolejarzem, ani ortodoksyjnym mikolem, ale proszę nie obrażać mojej inteligencji! W moim słowniku nie istnieje pojęcie "niedasizm". Jak się chce to się da!

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-08-2014, 21:48    Odpowiedz z cytatem

@Pirat: Ale tutaj nie wiem jakbyś chciał, to tego pociągu się zwyczajnie nie wciśnie. Priorytet mają pociągi przyjeżdżające, a do Wrocławia przed 10 jadą pociągi z Jeleniej Góry, Węglińca i Rzepina blokujące całkowicie możliwość przejazdu przez podg Grabiszyn w tamtym kierunku , a zaraz po nich wyjeżdża Kamieńczyk i już jest przerwa. I dzięki temu 3-godzinne dziury są nie tylko do Legnicy, ale też na wszystkich pozostałych kierunkach tamtędy wyjeżdżających (Wałbrzych, Wołów, Rawicz, Oleśnica i Trzebnica).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 30-08-2014, 10:13    Odpowiedz z cytatem

mateuuu napisał/a:
Napisz który pociąg i dlaczego akurat ten mamy zlikwidować aby utrzymać takt dwugodzinny dla KD.

KD nigdy nie miały i nie mają żadnego taktu, zwłaszcza 2-godzinnego. W ogóle żadne pociągi na Dolnym Śląsku nie mają żadnego taktu. Zamiast bredzić o taktach spójrz w rozkład jazdy. Ten, w przypadku KD, układa się nie pod takty, tylko pod obiegi Impulsów.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-08-2014, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Ja patrzę w rozkład i takty jak najbardziej widzę. Nie są idealne, ale PLK na to niestety nie pozwala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 30-08-2014, 23:25    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze napisał/a:
KD nigdy nie miały i nie mają żadnego taktu, zwłaszcza 2-godzinnego. W ogóle żadne pociągi na Dolnym Śląsku nie mają żadnego taktu. Zamiast bredzić o taktach spójrz w rozkład jazdy. Ten, w przypadku KD, układa się nie pod takty, tylko pod obiegi Impulsów.

Widziałem zamówione przez KD trasy do rocznego RJ i takt tam jak najbardziej takt był. To co PLK im wygenerowała i nadal generuje w rozkładach zamknięciowych to zupełnie inna sprawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 25 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 23, 24, 25  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl