Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 146, 147, 148  Następny
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

ElmoVanKielmo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2012

PostWysłany: 19-09-2014, 12:31    Odpowiedz z cytatem

mkfilmykolejowe napisał/a:
W sumie to dobrze, CMK powinna być dla EIC a nie dla tanich linii. EIC sama nazwa wskazuje najszybsze połączenia z największymi miastami, a nie jakiś rozpadający "kibelek" włóczy się z hakiem po CMK 100 km/h...

I znowu fan @Virakochy się odezwał.
Po pierwsze, nazwa EIC (Ekspres InterCity) jest śmieszna, bo stanowi nawiązanie do niemieckiego ICE (InterCity Expres), która to marka pozostawia w tyle wszystko, co jeździ po polskich torach pod względem prędkości handlowej, punktualności, komfortu i skomunikowań z pociągami regionalnymi.
Proszę, przestańcie już forsować swoje tezy o "jakości" oferowanej przez PKP IC, bo naprawdę widać, że z kolei poza Polską nie korzystaliście.
Po drugie (po raz kolejny przykład z Niemiec), jakoś na magistrali Berlin - Hannover - Hamm (Westf.) nikomu nie przeszkadza, że po tych samych torach jeżdżą ICE z prędkością 250km/h i zwykłe RB wyciągające 120km/h.
CMK to niespełna 224km linii kolejowej przystosowanej do jazdy z prędkością 160km/h i częściowo do 200km/h, a Wam się wydaje, że to jeden z Cudów Świata.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sunday1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Gru 2010
Skąd: Bielsko-Wadowice

PostWysłany: 19-09-2014, 13:02    Odpowiedz z cytatem

Przekazuje potwierdzone info dotyczące TLK Oleńka i TLK Podhalanin w kontekście linii 117

TLK Oleńka:
pn-pt: Warszawa Wschodnia-Częstochowa
sob: Warszawa Wschodnia - Kraków Główny, 1 minutowy postój handlowy na stacji Kęty, ok. 16.00 godz.
nd: Kraków Główny - Warszawa Wschodnia, 1 minutowy postój handlowy na stacji Kęty, ok. 10.45 godz.

TLK Podhalanin:

W rozkładzie 2014/2015 nie zostanie wytrasowany linią nr 117.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 19-09-2014, 13:25    Odpowiedz z cytatem

Kto wie może zakażą PB obsługi kursów dalekobieżnych? Od dzisiaj rządzi Pani minister Wasiak.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darthlol Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013

PostWysłany: 19-09-2014, 14:17    Odpowiedz z cytatem

"Die Linien Warschau - Amsterdam und Prag - Amsterdam werden ab dem Fahrplanwechsel nur noch von/bis Köln verkehren. "

Info z fan page DB, Czesi potwierdzają również puszczenie pociągi w relacji Praga- Koln od rozkładu jazdy 2014/2015. Nie wiem co z PKP IC, czekam na info od was!!

sheva17, wszystko może się zdarzyć ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 19-09-2014, 14:32    Odpowiedz z cytatem

Tyle, że PKP IC dostało otwarty dostęp na CMK Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 19-09-2014, 14:56    Odpowiedz z cytatem

Co? Oleńka do Krakowa p. Bielsko, Wadowice ?

Szkoda, że w miejsce dzisiejszej Oleńki nie wskoczy żaden IR (trasą p. Lubliniec, Opole)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-09-2014, 15:30   

Cytat:
Są szanse na to, że interREGIO BOLKO jadąc od Kielc: w stronę Wrocławia przez Sędziszów, Jaworzno Szcz, Strzelce Op. będzie miał podobny czas przejazdu do aktualnego rozkładu jazdy pociągów.przy założeniu Kielce - Katowice 2h45 i likwidacji 20 min postoju w Kielcach na zmianę czoła.

Bolko w Bukownie odbije na Jaworzno - Szczakową więc poleci 90 km/h i dalej już 120 km/h zamiast tłuc się 30 km/h przez Sosnowiec Południe. Stąd czas jazdy będzie dobry. Do tego jadąc 62 pojedzie 100 km/h po jednym z torów a na drugim 70 km/h. Sztygar natomiast dostanie EP08 i V=130 km/h dzięki czemu "zmieści" się w limicie 130 km/h na CMK.
Docelowo tak mają jeździć TLK z Lublina w kierunku Wrocławia -> albo protezą z Kielc na Częstochowę Wrocław z pominięciem GOP albo od Kozłowa przez Bukowno i dalej na Szczakową, Mysłowice, Katowice.
CMK będzie docelowo dostępna wyłącznie dla segmentu ICE. Smile Nie po to montuje się na niej ETCS L1, by turlały się nią jakieś "wolne" dziadostwa Śmiech

Natomiast ograniczenia stałe i czasowe wspomniane przez @myszkę właśnie wyleciały w ramach poprawek do WOSu. Zostało bodaj najgorsze dziadostwo między Kazimierzem a Głównym Smile
Powrót do góry

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 19-09-2014, 17:23    Odpowiedz z cytatem

ElmoVanKielmo napisał/a:

Po drugie (po raz kolejny przykład z Niemiec), jakoś na magistrali Berlin - Hannover - Hamm (Westf.) nikomu nie przeszkadza, że po tych samych torach jeżdżą ICE z prędkością 250km/h i zwykłe RB wyciągające 120km/h.


Ja tam na niemieckiej HST ( Rathenow - Wolfsburg) segmentu klasy C nie widziałem. Ale może za mało jeżdżę. Zresztą jedyną HST w De gdzie dopuszczony jest segment C ( RB, RE, ) to linia Norymberda - Inglostadt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lolingpl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Kwi 2013
Skąd: Poznań

PostWysłany: 19-09-2014, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Przeglądając SKRJ natrafiłem na Studium Rozkładu Jazdy pociągów:
1) ENE 17008/9; Brest Central 8:30 - Poznań 16:20 - Frankfurt/Oder 18:34
2) ENE 71008/9; Frankfurt/Oder 11:00 - Poznań 13:20 - Brest Central 22:56

Rozpisany na EU43, brutto: Warszawa - Frankfurt - Warszawa: 632; Brest - Warszawa - Brest: 572

Wie ktoś co to jest? Czyżby jakaś dzienna wersja "Transeuropean Express"? (Nie jest to zwykły "Transeuropean Express", on rozpisany jest na godziny nocne)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

leewy1994 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2011
Skąd: Chorzów/Katowice

PostWysłany: 20-09-2014, 13:45    Odpowiedz z cytatem

mkfilmykolejowe napisał/a:
W sumie to dobrze, CMK powinna być dla EIC a nie dla tanich linii. EIC sama nazwa wskazuje najszybsze połączenia z największymi miastami, a nie jakiś rozpadający "kibelek" włóczy się z hakiem po CMK 100 km/h...


Niby dlaczego uważasz, że CMK powinna być tylko dla EIC ? Dlaczego niby IR czy TLK nie mogą z tego korzystać twoim zdaniem ? Wydaje mi się, że CMK była budowana dla wszystkich pociągów i po to, by skrócić czas przejazdu między GOP-em i Krakowem a Warszawą, a nie idąc twoim tokiem myślenia tylko dla drogich EIC-ów, z których i tak przeciętnie zarabiający Polak nie skorzysta. To bardzo samolubne myślenie. Gdyby PLK normalnie współpracowała z PRami, podejrzewam że już dawno tamtędy kursowałyby pociągi regionalne z Katowic do Kielc, a do Sędziszowa przez Olkusz. Idąc twoim tokiem myślenia, linia E65 i E20 również powinny być tylko dla drogich EICów a nie jak to ująłeś "dla tanich linii". Zastanów się najpierw zanim napiszesz coś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-09-2014, 15:04   

Może jeszcze dworce powinny być zamknięte dla osób jeżdżących IR i osobowymi, niech plebs pod chmurką stoi i tylko pomiędzy peronami łazi. Od barów, sklepów kiosków plebs won jak z produktów EIC Premium nie korzysta. FilmyKolejowe nie masz pojecia o polskich realiach , wciskanie na siłę produktów Premium Sremium spowoduje porażkę!! Twisted Evil Twisted Evil

Niech jeszcze wszystkie TLK-a wywalą z CMK-a. Towarowe już wywalają od grudnia. Ciekaw jestem jak PKP PLka zarobi na tej linii? Skandalem jest że finansuje się z podatków i funduszy z UE produkt pseudo Pendolino, jak nie ma normalnej siatki połączeń TLK-a!!! Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-09-2014, 19:33   

A czy osoby, które twierdzą że IR Bolko i składy z PGZ będą jeździć przez Olkusz, mogą podać jakieś źródła? Z całym szacunkiem, ale jakoś jest to mało realne Smile
Powrót do góry

tomasso86 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2008

PostWysłany: 20-09-2014, 21:31    Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobrze postawione pytanie. Zastanawiam się czemu hanys nie podał źródła. Skoro wagony REGIOekspress przejmuje PR Poznań - obawiam się, po zmianie prezesa wygaszenia produktu interREGIO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-09-2014, 21:39    Odpowiedz z cytatem

tomasso86, IR już od dawna są sukcesywnie likwidowane:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=17456

Gdy PR zostaną znacjonalizowane, co jest tylko kwestią czasu:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=326445#326445

IR definitywnie przejdą do historii, a monopol na trasach dalekobieżnych będzie mieć PKP IC:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=326426#326426

Będziemy mieć faszyzm gospodarczy na torach made in POlska.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 20-09-2014, 22:03    Odpowiedz z cytatem

A czy przypadkiem Przewozy Regionalne nie miały opublikować zarysu RJ na 2014/2015 w ten piątek?

Jeśli coś piszę nie tak, to proszę o sprostowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 76 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 146, 147, 148  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl